SusanneL Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hvilken av disse hundene tilhører ikke FCI-gruppe 10, selskapshunder? Stor puddel - Pomeranian - Boston terrier Dette er NKKs siste spørsmål i julekalenderen... Vet ikke om man skal le eller gråte, liksom. Susanne (Gruppe 10 er mynder - ingen av rasene hører inn i den gruppen) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Kanskje det er et lurespørsmål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hvilken av disse hundene tilhører ikke FCI-gruppe 10, selskapshunder? Stor puddel - Pomeranian - Boston terrier Dette er NKKs siste spørsmål i julekalenderen... Vet ikke om man skal le eller gråte, liksom. Susanne (Gruppe 10 er mynder - ingen av rasene hører inn i den gruppen) hahahahaha! uuups! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 døde av den jeg å stussa lenge på spørsmålet xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 *fniser* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 Kanskje derfor man får denne når man går inn på siden? Webtjenestene er utilgjengelig på grunn av vedlikehold: Vi beklager de ulemper dette måtte medføre for deg! Web services are unavailable because of maintenance. We apologize for the inconvenience to you! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 lo høyt her også,og det ble ikke noe svar :rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Desember 2012 Nå har de skrevet "gruppe 10, selskapshunder" da, så det skulle vel ikke så mye til for å regne ut at de bare hadde skrevet feil tall? Pinlig, men ikke uløselig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 jeg antok de hadde skrevet feil tall og svarte deretter :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg tviler sterkt på at NKK har laget denne kalenderen helt selv, med tanke på hvor mange rare skrivefeil og formuleringer jeg har sett - for eksempel var det et spørsmål om NKK, hvor organisasjonens fulle navn var skrevet feil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 i følge fasiten så var riktig svar stor puddel, da skjønner ikke jeg helt hva som var det riktige spørsmålet engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 26. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 i følge fasiten så var riktig svar stor puddel, da skjønner ikke jeg helt hva som var det riktige spørsmålet engang. LOL - er det mulig?? Ja, ja - uansett hvem som har laget den så kan de vel neppe fraskrive seg ansvaret for slett jobb.. Eller forresten - det kan de jo såklart gjøre, da, eller bare late som om det aldri har skjedd - funker greit det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Svaret stemmer jo det om det er Storpuddel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Svaret stemmer jo det om det er Storpuddel.Hvis de mente gruppe 10, så er det jo ingen av rasene som hører til den gruppa. Om de derimot mente selskapshunder så hører jo stor puddel til i den gruppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 26. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2012 Svaret stemmer jo det om det er Storpuddel. Dersom spørsmålet skulle vært hvilken rase som ikke er i gruppe 9, selskapshunder av Storpuddel, Pomeranian og Boston Terrier. Så er det Pomeranian som er korrekt, Pommen er i gr. 5 Spisshunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg så ikke at det sto hvilken hund hører IKKE til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2012 Jeg svarte Pomme ihvertfall, for både Boston og Stor Puddel hører til i gruppe 9. så jeg håper da spørsmålet var ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts