Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo/Østlandets beste kinosal


Jankaa
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise
Ringen har vel tosetere, som er en fordel for enkelte typer kinoturer. :P

Så, Ringen og Colosseum ja.

Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. :D

Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Larvik har vi et nytt kulturhus (2009), Bølgen. Der er det flere kinosaler. I storsalen er det deilige seter, og kinoen går for å ha best lyd i landet. :)

Også er bygget ganske pent/kult :D

B%C3%B8lgen-Askeland5.jpg

Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern!

Tja, heter det der da, havna? under/over jernbanen retning stavern.. Farris bad like bortenfor. Vært der masse men ikke på kino.. . :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vært for lite i Larvik de siste årene skjønner jeg! Hvor ligger dette? Må sjekkes ut til sommern!

Tja, heter det der da, havna? under/over jernbanen retning stavern.. Farris bad like bortenfor. Vært der masse men ikke på kino.. . :(

Sanden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. :D

Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. :)

Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke kline som nyforelska fjortisser for å breie seg ut i toseter. :D

Kilden i Tønsberg har tosetere, ble kåret til årets kino, var vel noe andre premisser enn bare kinoopplevelse men likevel generelt store gode stoler, jeg går ikke på kino for å sitte som på bussen. :)

Men det er jo Brygga som gir deg kinofølelsen, ikke Kilden.. :)

De har også trange seter og det er ikke gøy å sitte klemt fast for de som er litt større. Er oppvokst meg brygga men kilden har jeg begynt å like etter den kom :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har også trange seter og det er ikke gøy å sitte klemt fast for de som er litt større. Er oppvokst meg brygga men kilden har jeg begynt å like etter den kom :-)

Ja. Kanskje jeg får gi Kilden en sjanse, jeg er jo vanedyr så :P Liker det gode gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...