Pbt Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Hehe, har ikke vært i den hallen før, så aner ikke hvordan lyset er, but I'll do my best! Noen som har vært der før og vet hvor hallen er ift. svgs eller bugården? Det er både gult og hvitt lys der, som er på samtidig (hvis det ga noen mening ) Brukes til vanlig som tennishall, har aldri reagert på rart lys der når jeg har spilt tennis ihvertfall. Red: Når du kjører forbi svgs med skolen på venstre side. Så kjører du andre avkjørsel i rundkjøringen, så inn en vei til høyre (sportsveien), Så ligger pigvinhallen på høyre side. Har vært godt skiltet som jeg har sett tidligere, så tror ikke det blir noe problem. Du kan nok parkere ved bugårdsparken og gå bort også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Det er både gult og hvitt lys der, som er på samtidig (hvis det ga noen mening ) Brukes til vanlig som tennishall, har aldri reagert på rart lys der når jeg har spilt tennis ihvertfall. Red: Når du kjører forbi svgs med skolen på venstre side. Så kjører du andre avkjørsel i rundkjøringen, så inn en vei til høyre (sportsveien), Så ligger pigvinhallen på høyre side. Har vært godt skiltet som jeg har sett tidligere, så tror ikke det blir noe problem. Du kan nok parkere ved bugårdsparken og gå bort også Hehe, tenkte mest på om det var godt lys eller ikke (pleier jo ikke akkurat å være det beste lyset i haller), men det får nå gå uansett Takk for beskrivelse! Finner nok frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Vi kjører på med Brutus sin første utstilling den helgen, sånn at vi rekker å få han på valpeshow før han blir stor gutt. Spent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Så gøy! Gjør nok det da Får se om jeg ikke drar med meg kameraet også Nå angrer jeg jo selvsagt litt på at jeg ikke meldte på Men, men. Neste gang! Vi er hvertfall 3 brune lapper, ei sobel, ei viltfarget og ei sort med tegninger ta med kamera ja, jeg glemmer stort sett å ta bilder påsånne dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Vi er hvertfall 3 brune lapper, ei sobel, ei viltfarget og ei sort med tegninger ta med kamera ja, jeg glemmer stort sett å ta bilder påsånne dager Gøy at det blir noen lapper da! Er vel noen fra Fjelldronningen, kan jeg tenke meg? Hadde jeg stilt ut selv hadde jeg nok ikke tatt meg tid til å ta bilder, så den skjønner jeg godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Gøy at det blir noen lapper da! Er vel noen fra Fjelldronningen, kan jeg tenke meg? Hadde jeg stilt ut selv hadde jeg nok ikke tatt meg tid til å ta bilder, så den skjønner jeg godt Min er fra Fjelldronningen, også kommer kullsøstra hans (viltfarget) og halvbroren dems (brun) også skal de selv stille den nye tispa drms, men hun er ikke fra oppdrettet dems. Jo, også 2 fjelldronninger til kommer, fortisper spent på pm og hvor mange som kommer som jeg ikke vet om. Jeg går i "boble" på sånne ting jeg, blir sittende på et sted hele tiden haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Min er fra Fjelldronningen, også kommer kullsøstra hans (viltfarget) og halvbroren dems (brun) også skal de selv stille den nye tispa drms, men hun er ikke fra oppdrettet dems. Jo, også 2 fjelldronninger til kommer, fortisper spent på pm og hvor mange som kommer som jeg ikke vet om. Jeg går i "boble" på sånne ting jeg, blir sittende på et sted hele tiden haha Aha, Tjorven er søsteren til Leo, sant? Milli som er den soble da, eller? Hehe, ja nå er jeg veldig spent også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Aha, Tjorven er søsteren til Leo, sant? Milli som er den soble da, eller? Hehe, ja nå er jeg veldig spent også! Jepp, Tjorven er søstra til Leo, og Milli er sobel og en av bestisene til Leo også kommer Jackie og Roxie fra Fjelldronningn, tror hvertfall begge kommer. De bor i Skien. Og Frost, ene brune er da halvbroren til Tjorven og Leo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Kanskje jeg skal ta turen å glane da.. Får høre med gubben om han gidder (Noen som vet hvor mye det er i inngang for ikke-stillere?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 (endret) Jeg tenkte kanskje jeg kunne ta en tur for å glane jeg også? Får se, har jo muligens noen som trenger å sosialiseres. Edit: Hvilken dag er gruppe 2? Klarer ikke å orientere med på Sfj Hundeklubb sine sider.. Edit2: Fant ut. Endret 9. Januar 2013 av SoppenCamilla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla89 Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 Vi skal hit å se på Gleder meg veldig da jeg ikke har vært på særlig mange utstillinger. Blir spennende å se hva Rocky synes om å dra på utstilling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2013 PM har kommet: www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=130011 3 Siberians, og det er jo ikke så spennende. Jeg vet hvem alle er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 6 voksne Lundehunder,6 aussie valper og 9 voksne..Blir spennede og se ang championatet på Arla da har utenlandsk dommer så det kan gå bra eller drit dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 9 finske lapphunder, og 5 finske lapphund valpet. Vet vel ca hvem alle de 9 er, og 2 av valpene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Meldte oss på, og idet jeg gjorde det starta Oscar å røyte som bare søren, slipper all underullen nå. Er jo så forbanna typisk :/ Men vi trenger mer ringtrening osv så får bare ta det som en treningsutstilling og håpe på det beste hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 13 voksne, og som vanlig bare oss som valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2013 Meldte oss på, og idet jeg gjorde det starta Oscar å røyte som bare søren, slipper all underullen nå. Er jo så forbanna typisk :/ Men vi trenger mer ringtrening osv så får bare ta det som en treningsutstilling og håpe på det beste hehe. Fjellbris er også med for å trene. For her i gården har vi ikke vært flinke nok til å melde på valpeshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Kan noen sjekke antall på schnauzerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Kan noen sjekke antall på schnauzerne? 7 på lørdag og ingen på søndag så vidt jeg kan se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 7 på lørdag og ingen på søndag så vidt jeg kan se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Takk - gr 2 er jo bare en dag så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Takk - gr 2 er jo bare en dag så Fnis tenkte det var dobbel utstilling av en eller annen grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Er det noen oversikt over antall hunder og ring nummer og tid og dato til de forskjellige rasene i sandefjordutstillinga denne helga? Program? Jeg finner det ikke dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 PM har kommet: www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=130011 3 Siberians, og det er jo ikke så spennende. Jeg vet hvem alle er Er det noen oversikt over antall hunder og ring nummer og tid og dato til de forskjellige rasene i sandefjordutstillinga denne helga? Program? Jeg finner det ikke dessverre. *peker opp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Ææææh, sitter med verdens største nerver i dag. De siste treningene vi har hatt i dag har gått helt på tryne. Bare tull og fanterier og lek, så er spent på i morgen. Blir ekstra spennede siden jeg ikke fikk noen til å bli med meg, skumle verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts