Carro92 Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Vi trener og trener, Anastasia skal debutere i agility nå 1.Mai i Moss, er veldig spent på det Også er det jo en haug med LC prøver på planen Benjamin i blå Anastasia på årets første LC prøve i Sjöbo, ho i blå trøye Anastasia i rød 1 stk fornøyd og sliten hund etter 2 løp Benjamin på LC trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Så fine bilder! Åh som jeg gleder meg til nummer to kommer, det ser så innmari koselig ut. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt selene? De var fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Så fine bilder! Åh som jeg gleder meg til nummer to kommer, det ser så innmari koselig ut. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt selene? De var fine! tenker på hund nr 3? Selene har jeg kjøpt hos Råde dyrebutikk, men det er yukon sine brystseler, tror de selges litt overalt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Så mange flotte bilder av nydelige hunder..! De er helt skjønne..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Wii, så fine de er bilder av blivende valp? Andrea, på ipad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Flotte bilder. Bra å se du er allsidig med dem De er så søte de hundene ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 8. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Kanskje på tide å fortelle om lille Kiwi, hennes fulle navn er Utzon's Heartbreaker Lady Kiwi er født 7.Mars. Mor: Utzon's Alice A Touch Of Love Far: Barnesmore Tiger Orcid Høne er nam! Ups 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Aww, så fin hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Hælledussan er vel rette ordet. Utrolig skjønn Og så liten sammen med de andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Halloo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Nommin! Om jeg ikke var svak nok for denne rasen fra før av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 åh, så fantastisk søt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Herregud! Helt fantastisk nydelig! Og Kiwi er jo perfekt navn da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 ÅH så nyydelig! *skule på husleiekontrakten hvor det står "kun 1 hund tillatt"* .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Åhhh... fantastisk skjønn! Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Damn! Sukkersøt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Er det mulig?! Så utrolig skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 Kjempefin! Og pappaen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Hjelpe meg! Utrolig vakker! Den fargen var fin også! Blir jo en smule misunnelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Utrolig skjønn valp! Har du laget genseren hennes selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Pappa kaller ho sukkeret, for han syns ho er sukkersøt Utrolig skjønn valp! Har du laget genseren hennes selv? Nei, fikk låne dukkegensern av min yngre halvsøster 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Så fantastisk herlig hun er! (Hjelper veldig lite å se mer valpebilder når jeg har i oppdrag å ta 6-ukers bilder av et kull der jeg vet de har ledig valp...)Gøy å se hvor liten hun er ved siden av Ana og Benny man glemmer fort at de har vært så små Andrea, på ipad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Åh, DE øynene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 :D litt mer spam Må stjele noen bilder av Cilje å da, for ho tar så awesome bilder av hundene mine sånn stadigvekk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Skjønneste! Om du har mulighet og lyst hadde jeg veldig gjerne villet gått tur med dere en dag utover (kanskje i sommer!). Nå som whippet er litt på listen over raser jeg vurderer føler jeg at jeg bør oppleve flere litt mer "live." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts