Gå til innhold
Hundesonen.no

Anastasia, Kiwi (whippet), Tundra (pointer)


Carro92
 Share

Recommended Posts

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har alle fått solbrillene sine, Tundra fikk sin idag, så har ikke fått testa så mye ennå, og kun med de gjennomsiktige glassa som satt på, men vi har noen blå klare Gale Ki

Kanskje på tide å fortelle om lille Kiwi, hennes fulle navn er Utzon's Heartbreaker Lady Kiwi er født 7.Mars. Mor: Utzon's Alice A Touch Of Love Far: Barnesmore Tiger Orcid Hø

Fått oss gopro kamera, så da måtte vi jo teste den på en aketur her om dagen    

Posted Images

:D :D

Skjønneste! Om du har mulighet og lyst hadde jeg veldig gjerne villet gått tur med dere en dag utover (kanskje i sommer!). Nå som whippet er litt på listen over raser jeg vurderer føler jeg at jeg bør oppleve flere litt mer "live."

Ja, det er vi gjerne med på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Døds skjønn! :wub: Og så har hun nesten helt lik tegning på ryggen som Penny. Morsomt :lol:

Jeg har også lyst på babyvalp igjen, dårlig tegn tror jeg, iom at valpen jeg har bare er 6 mnd :P:teehe:

Haha, jeg har ei på 1 år og ei på 3,5 år her nå, og EKSTREEEMT VALPESYK. Men blir kanskje litt meget med trim med tre når den ene av dem er en border collie. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Du er kjempeflink med de. Helt supert at du er så aktiv og lar de prøve seg i så mye forskjellig. Du er en god ambassadør for rasen :D

Sånne tråder som dette er utrolig inspirerende! Hvor har du fått tak i de fine "vinterstøvlene" ?

Takker, kjempe kos å høre :D

tenker du på de høye potesokkene? de har oppdrettern deres wippetix sydd til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var de jeg tenkte på.. Det er ikke hverdagskost med noe som sitter fast på tynne pinnebein.. ...Tror du oppdretteren din kunne tenkes å ta bestillinger?

de sitter på om de vasser i dypsnø og alt som er, jeg er strålende fornøyd med de :)http://www.wippetixdesign.com ho selger de der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo! Tusen takk! :jump:

Edit:

Hun tror jeg selger på utstillinger? Fleecedekkenene likner mistenkelig på et jeg kjøpte på Bjerke til stilken, som forøvrig er prikkete og får henne til å se ut som en liten cupcake! Visste ikke de hadde netbutikk! *shoppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...