Carro92 Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Wohoo! Tusen takk! Edit: Hun tror jeg selger på utstillinger? Fleecedekkenene likner mistenkelig på et jeg kjøpte på Bjerke til stilken, som forøvrig er prikkete og får henne til å se ut som en liten cupcake! Visste ikke de hadde netbutikk! *shoppe* Ikke så mye nå lenger, ho holder seg til nettbutikk nå om dagen Men ho var på Bjerke ifjor ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Så bra - jeg er kjempefornøyd med fleecedekkenet, så da blir det strikkegensere og vintersokker og det hele! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Film fra da vi var å testa whippetrace igjen på søndag 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2013 Bra akslerasjon der i gården! Fascinerende å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2013 Film fra da vi var å testa whippetrace igjen på søndag utrolig stilig! hvor prøvde du dette? fine whipser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 10. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2013 utrolig stilig! hvor prøvde du dette? fine whipser På Karlstad i Sverige Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2013 Lille Kiwi har vært på sitt første valpeshow, ble 3 BTK men med kjempe fine kritikker Slappfisken slapper godt av mens vi venter på tur på bordet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Anastasia var på lc prøve i sverige, og dro seg fra 30plass med 161 poeng etter 1 omgang til 7 plass med Reserve Cacil og 183 poeng ikke at jeg skjønner hva det reserve cacil vil si, men gøy er det likevel 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Gratulerer så mye! blir reserve-cacil i lc omtrent som et reserve-cert i utstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Gratulerer så mye! blir reserve-cacil i lc omtrent som et reserve-cert i utstilling? Takk! Måtte lese meg litt opp nå ang cacil, og etter som jeg har skjønt av reserve cert så blir den til cert om den hunden som fikk certet blir diskvalifisert. I lc så kan jeg enten bli internasjonal champion med 3 cacil, eller 2 reserve cacil og 2 cacil. Og slik jeg har forstått det da, så kan jeg bruke resvere cacil til noe, men ikke reserve cert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Reserve CERT kan brukes jo. Men bare dersom den som får CERTet er champion og ikke "trenger det". I så fall kan man få CERTet, og det er da helt gyldig. Sånn veldig enkelt forklart da. Grattis med bra plassering i alle fall Gøy å se at du og hundene lærer sammen! Og at dere gjør det godt selv om dere er relativt ferske. Inspirerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Takk! Måtte lese meg litt opp nå ang cacil, og etter som jeg har skjønt av reserve cert så blir den til cert om den hunden som fikk certet blir diskvalifisert. I lc så kan jeg enten bli internasjonal champion med 3 cacil, eller 2 reserve cacil og 2 cacil. Og slik jeg har forstått det da, så kan jeg bruke resvere cacil til noe, men ikke reserve cert Hunden må også ha en blå (very good) på utstilling for å få cacil og to blå for å få den neste cacil og for å kunne bli internasjonal champion. Bare så et er på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Coolt! Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Du er så flink Caroline! Kjempe inspirerende å se alt du driver på med med whippetene dine Fikk faktisk litt lyst på whip. etter å ha lest gjennom de siste sidene og sett bildene. Det er to soniser jeg ser på på en måte som jeg skulle ønske andre så på meg som, som hundeeier. Deg og Elise med BC Lukas. Dere er så flinke med hundene deres :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 23. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Reserve CERT kan brukes jo. Men bare dersom den som får CERTet er champion og ikke "trenger det". I så fall kan man få CERTet, og det er da helt gyldig. Sånn veldig enkelt forklart da. Grattis med bra plassering i alle fall Gøy å se at du og hundene lærer sammen! Og at dere gjør det godt selv om dere er relativt ferske. Inspirerende! Ja, men da har ikke reserve certet noe å si om denne hunden foran faktisk mangla et cert? hehe, takk, kjempe koslig å høre Hunden må også ha en blå (very good) på utstilling for å få cacil og to blå for å få den neste cacil og for å kunne bli internasjonal champion. Bare så et er på plass på internasjonalutstilling, derfor jeg meldte Anastasia på NKK bjerke men står ikke noe i det svenske reglementet om at man måå ha vg for å få cacil, bare at man må ha minst vg på internasjonal utstilling for å bli internasjonal champion Coolt! Grattis Du er så flink Caroline! Kjempe inspirerende å se alt du driver på med med whippetene dine Fikk faktisk litt lyst på whip. etter å ha lest gjennom de siste sidene og sett bildene. Det er to soniser jeg ser på på en måte som jeg skulle ønske andre så på meg som, som hundeeier. Deg og Elise med BC Lukas. Dere er så flinke med hundene deres :) Takker Utrolig koslig å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 Jeg har strengt tatt den fineste og beste whippeten i denne tråden (selv om han står som en mongis og viser det halve ribbeinet sitt på dette bildet) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Flinke anastasia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Kiwi har gravd litt ho c Kiwi i lek med andre valper fra samme oppdretter (de hadde 2 kull samtidig) Fine moren til Kiwi Anastasia og Benjamin leker med Pirus Slækkfiskene på utstilling Sjefen sjøl har stjålet stolen min 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. August 2013 Rapporter Share Skrevet 10. August 2013 Nydelige Kiwi <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Anastasia fikk prøve å trekke litt dekk Drittungene på vei...ut i grøfta x) Lille Kiwi er nå 5mnd gammel, og begynner å bli stor altså ho er 43cm høy og veier ca 8,2kg Benjamin har begynt å kløve litt (den er bare fylt med poser) Jeg og Anastasia tar en pust i bakken, bortskjemte frøken! Benjamin har fått prøvd seg på lisensløp, og fikk godkjent, så nå mangler han bare 2 godkjente lisensløp til, forhåpentligvis rekker han høstprøven Kiwi syns det er viktig å smile til fotografen Kiwi er ikke alltid like smart her sammen med sin mor I believe I can flyyy Fine trioen min Her hadde Kiwi funnet igjen den stjålne godteposen, og ga den til meg. Kanskje ho kan bli en fin til spor/søk når ho blir stor 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Avstandskommandering Slalomen begynner å falle litt på plass Ups! ikke alltid like lett å treffe riktig på hinderne Tullingen Begynner å få til bakombytte på Benjamin nå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Så mange fine bilder! Alltid gøy å titte innom denne tråden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Herlige de er De brune og creme myndebånda dine er så fine, hvor er de fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. August 2013 Rapporter Share Skrevet 16. August 2013 Så spennende farger på hundene, og så flotte bilder!! Hva slags kamera/objektiv bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. August 2013 Rapporter Share Skrevet 17. August 2013 Slappfisken Misunnelig på dette bildet altså! Det er ingenting som en liten flokk med mynder Fineste som finnes! Også så fine halsbånd da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts