Siv Alexandra Vestnes Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 vet pappaen er labrador, men hva var mammaen? Siter
Beautina Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 kanskje noe norsk buhund? har samma fargen Siter
Meg Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 vet pappaen er labrador, men hva var mammaen? Nå fikk jeg skikkelig flashback. Den der så AKKURAT ut som min første hund, samme ørestilling og alt. Kanskje noe kraftigere kjeveparti. Det betyr jo ikke at det er samme blanding, men jeg tipper buhund/border collie Siter
ida Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Skrevet 11. Desember 2012 Men, altså, mammaen pleier å være den man vet hvem er 11 Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Schäferhund! Ja det tipper jeg og egentlig, var noe med bakparten og hodet. Men litt rart at den har den fargen da kanskje... eller? Siter
Benedicte Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Ja det tipper jeg og egentlig, var noe med bakparten og hodet. Men litt rart at den har den fargen da kanskje... eller? Er jo gul fra labradorpappaen kanskje? Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Er jo gul fra labradorpappaen kanskje? Jada, men jeg synes alltid schæferblandinger har schæferfarger/tegninger til et visst nivå, rart at den ble helt gul? Eller kanskje ikke Siter
Gjest Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Tynnere hale, løftet ørestilling, lettere kroppsbygning (men ser større dimensjonert ut enn Labradoren), større øyne, strammere leppe - men ingen ting som åpenbart avslører mora i mine øyne. EDIT: Forøvrig enig med Lola ang pels/farge, og det tatt i betraktning så får jeg ikke ørene til å stemme helt med hvordan typiske labrador/schäferblandinger ender opp med å se ut. Men hvem vet Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Jeg har sett en dobermann/labrador en gang, så ut som en gul mynde, kjempekul Siter
Malamuten Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Jeg synes hodet og ørene minner om bordercollie, og bassert på størrelse og kropp kanskje noe korthåret slankt noe, men vanskelig og si. Siter
Aslan Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Det kan vel være mer enn bare en annen rase og? Siter
Renate A Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Labrador og Husky blanding? Siter
Heidihj Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Safer og tipper alaska husky jeg De ser jo ut som alt mulig! Siter
Recommended Posts