Anette Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg er borte hele romjulen Reiser 21. og kommer hjem den 3. vi kan møtes andre ganger også altså Desverre kan jeg bare ukedager frem til 21 da jeg reiser på utstilling neste helg Siter
Carro92 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg er ganske sikker på at 27. funker for meg og Jankaa; jeg tenkte det samme som deg, men det funker helt fint å gå litt unna veiene, for er ganske svære jorder 1 Siter
tm100021 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 27 passer for meg Jeg får være med på det sosiale rundt bålplassen og ikke frislipp bort fra veien på jorder 1 Siter
monica_n Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Vil også være med på treff! Men skeptisk til om jeg vil ta med meg udyret, komme uten hund? Edit: får ikke med alt jeg skriver.. hm! Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Får jeg væ'me'? Bompedoberen er fjortis og mongo, men kan godt leke med litt større damer for eksempel..? Det beste for oss er nok å gå tur, da blir det ikke så intenst - også er jeg heeeelt med på bål Jeg jobber i nærheten så kan hver dag før/etter jobb - eller i helger. I julen er jeg fri og frank når som helst. Siter
Puttiva Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg stemmer for en hverdag før den 21. Sånn i tillegg til eventuell romjul Mmm, det var en kjempe god ide! *nikke enig med seg selv* Siter
simira Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg synes neste helg var fint jeg da. Romjulen er man nemlig på andre kanter av landet. Kovu kan godt tenke seg å buse litt med de større. Siter
Ane91 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg er gjerne med! Brutus er snart 7 mnd og trenger mye utløp for mye energi :3 Jeg er borte hele romjulen Reiser 21. og kommer hjem den 3. Men desverre signerer jeg denne, Nesten, Reiser den 23 og kommer tilbake den 30. Så romjulen går ikke. Men hvis dere kommer frem til en dag jeg kan, da kommer jeg! Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg synes neste helg var fint jeg da. Romjulen er man nemlig på andre kanter av landet. Kovu kan godt tenke seg å buse litt med de større. Tror du Kovu orker fjortisdober? I så fall er vi skikkelig lysten på litt busing! Jeg kjører forbi sinsen hver dag, så kunne kanskje fått til noe uavhengog av sonen også..? Er for øvrig helt med på neste helg Siter
Puttiva Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Lørdag etter jobb er jeg med! Sånn 5tiden-ish :angel: Siter
simira Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Tror du Kovu orker fjortisdober? I så fall er vi skikkelig lysten på litt busing! Jeg kjører forbi sinsen hver dag, så kunne kanskje fått til noe uavhengog av sonen også..? Er for øvrig helt med på neste helg Sikkert. Kovu er totalt teit, uberegnelig og ubrukelig for tiden! Vi har privattime med Kjersti i morra... Men ja, busing burde funke fint, og om du kjører forbi Sinsen er jo banen vi møttes på sist nesten på veien. 1 Siter
Fillerya Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Vi kan i romjula, men om noen har lyst før det har vi lyst til det også 1 Siter
Carro92 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 jeg kan være med på en hverdag eller noe før romjula også jeg, må bare se an når jeg er i Oslo og sånt Siter
Augustina Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 åh, jeg vet om en sheltievimse som vil være med.. hmm, håper jeg rekker være litt i oslo i julen, yatzy hadde hatt godt av å leke med mange andre hunder 1 Siter
Monica123 Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 åh, jeg vet om en sheltievimse som vil være med.. hmm, håper jeg rekker være litt i oslo i julen, yatzy hadde hatt godt av å leke med mange andre hunder Jaaa roper Tindra høyt hun vil gjerne leke med sheltie så føler hun seg ikke så utenfor med alle de store hundene Spørs litt når det blir om jeg tar med alle eller evt bare Tindra Siter
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Vel jeg forslår at vi tar ett romjulstreff 27 desember i sørkedalen, flere som blir med? Om vi tar med litt ved osv så er det bålplass og det kan bli riktig så triveligt Da er vel alle hensyn om å ikke gå langt, muligheter for trene, muligheter for å løpe, skravle, sitte dekt. tror jeg 3 Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Med mindre det er kaldere enn femten minus kommer vi også 1 Siter
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 folk står jo fritt frem til å arrangere noe til helga osv. Men da endrer jeg header på denne tråden til romjultreff 27 desember Siter
SiriEveline Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Ingen som har mulighet på lørdagen? Jeg er dessverre en av dem som jobber og kan da ikke komme Og jeg vet av erfaring at dersom hovedtreffet er fastsatt en dato så kommer det sjeldent så mange den andre dagen. Siter
Augustina Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Jaaa roper Tindra høyt hun vil gjerne leke med sheltie så føler hun seg ikke så utenfor med alle de store hundene Spørs litt når det blir om jeg tar med alle eller evt bare Tindra Tror Y også vil leke med en sheltie! Hvis jeg drar til oslo i julen blir det fra 21-23. desember i alle fall. *stemme for treff da* Siter
Anette Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Ingen som har mulighet på lørdagen? Jeg er dessverre en av dem som jobber og kan da ikke komme Og jeg vet av erfaring at dersom hovedtreffet er fastsatt en dato så kommer det sjeldent så mange den andre dagen. hvilken lørdag? Den i romjula vet jeg iallefall veldig mange er på utstilling + flere alt har sagt de ikke kan. Siter
SiriEveline Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 hvilken lørdag? Den i romjula vet jeg iallefall veldig mange er på utstilling + flere alt har sagt de ikke kan. Aha! Tenkte ikke på det jeg, har jo aldri hatt hund som kan stilles på de utstillingene jeg.. skal ha tidligvakt da så kanskje jeg får med meg slutten på treffet om det ikke blir veldig tidlig. Siter
Tøfflus Skrevet 10. Desember 2012 Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 Tenker skrangleverkene har lyst så da får jeg vel "ofre" meg for husfreden da Da blir det faktisk to brune skrangleverk for Calle-mannen skal jo feire romjul og nyttår sammen med oss han, hurra Siter
Recommended Posts