Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslotreff - romjultreff 27 desember


Fillerya
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mtp at jeg er hos Lill er jeg nok med jeg og

Hva med at man slår camp et sted, så kan de som vil bli, og de andre gå en runde og komme tilbake til stedet, så kan vi lage bål, grille og kose oss der?

Jeg synes det er litt sånn derre tett på veien jeg da men.

Får jeg væ'me'? Bompedoberen er fjortis og mongo, men kan godt leke med litt større damer for eksempel..? Det beste for oss er nok å gå tur, da blir det ikke så intenst - også er jeg heeeelt med på bål :)

Jeg jobber i nærheten så kan hver dag før/etter jobb - eller i helger. I julen er jeg fri og frank når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med! Brutus er snart 7 mnd og trenger mye utløp for mye energi :3

Jeg er borte hele romjulen :( Reiser 21. og kommer hjem den 3.

Men desverre signerer jeg denne, Nesten, Reiser den 23 og kommer tilbake den 30. Så romjulen går ikke.

Men hvis dere kommer frem til en dag jeg kan, da kommer jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes neste helg var fint jeg da. Romjulen er man nemlig på andre kanter av landet. Kovu kan godt tenke seg å buse litt med de større.

Tror du Kovu orker fjortisdober? I så fall er vi skikkelig lysten på litt busing! Jeg kjører forbi sinsen hver dag, så kunne kanskje fått til noe uavhengog av sonen også..? Er for øvrig helt med på neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du Kovu orker fjortisdober? I så fall er vi skikkelig lysten på litt busing! Jeg kjører forbi sinsen hver dag, så kunne kanskje fått til noe uavhengog av sonen også..? Er for øvrig helt med på neste helg :)

Sikkert. Kovu er totalt teit, uberegnelig og ubrukelig for tiden! Vi har privattime med Kjersti i morra... Men ja, busing burde funke fint, og om du kjører forbi Sinsen er jo banen vi møttes på sist nesten på veien. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, jeg vet om en sheltievimse som vil være med.. hmm, håper jeg rekker være litt i oslo i julen, yatzy hadde hatt godt av å leke med mange andre hunder :)

Jaaa roper Tindra høyt hun vil gjerne leke med sheltie så føler hun seg ikke så utenfor med alle de store hundene :innocent:

Spørs litt når det blir om jeg tar med alle eller evt bare Tindra :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg forslår at vi tar ett romjulstreff 27 desember i sørkedalen, flere som blir med? Om vi tar med litt ved osv så er det bålplass og det kan bli riktig så triveligt :)

Da er vel alle hensyn om å ikke gå langt, muligheter for trene, muligheter for å løpe, skravle, sitte dekt. tror jeg :sorcerer:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa roper Tindra høyt hun vil gjerne leke med sheltie så føler hun seg ikke så utenfor med alle de store hundene :innocent:

Spørs litt når det blir om jeg tar med alle eller evt bare Tindra :ball:

Tror Y også vil leke med en sheltie! :D Hvis jeg drar til oslo i julen blir det fra 21-23. desember i alle fall.

*stemme for treff da*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har mulighet på lørdagen?

Jeg er dessverre en av dem som jobber og kan da ikke komme :(

Og jeg vet av erfaring at dersom hovedtreffet er fastsatt en dato så kommer det sjeldent så mange den andre dagen.

hvilken lørdag? Den i romjula vet jeg iallefall veldig mange er på utstilling :) + flere alt har sagt de ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken lørdag? Den i romjula vet jeg iallefall veldig mange er på utstilling :) + flere alt har sagt de ikke kan.

Aha! Tenkte ikke på det jeg, har jo aldri hatt hund som kan stilles på de utstillingene jeg.. skal ha tidligvakt da så kanskje jeg får med meg slutten på treffet om det ikke blir veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...