Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslotreff - romjultreff 27 desember


Fillerya
 Share

Recommended Posts

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mtp at jeg er hos Lill er jeg nok med jeg og

Hva med at man slår camp et sted, så kan de som vil bli, og de andre gå en runde og komme tilbake til stedet, så kan vi lage bål, grille og kose oss der?

Jeg synes det er litt sånn derre tett på veien jeg da men.

Jammen, teitinger... ikke del dere da, noen går tur og noen har valpetreff :lol: jeg vil være med på begge deler :lol:

Åh var ikke slik ment! Mine to får ikke være med noen andre de. Jeg drar i skogen i otta og går alene med de to. SÅ kan jeg kose meg på treff uten å tenke på bråkebøttene mine.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å møtes på Retrieverklubben da? Der er det bålplass, det er flotte turområder, det er løpejorder for myndene, det er liten plass til valpene som vil leke, det er mulig å trene og stor parkering.

dvs der vi har sonenmesterskapet, retrieverklubben, bogstad-> Sørkedalen. rett etter bogstad gård :P

når tenker folk?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å møtes på Retrieverklubben da? Der er det bålplass, det er flotte turområder, det er løpejorder for myndene, det er liten plass til valpene som vil leke, det er mulig å trene og stor parkering.

dvs der vi har sonenmesterskapet, retrieverklubben, bogstad-> Sørkedalen. rett etter bogstad gård :P

når tenker folk?

Jeg synes det er litt sånn derre tett på veien jeg da men. :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt sånn derre tett på veien jeg da men. :aww:

du har sett at det er jorder så langt du kan se på andre veien ikke sant? :) Det var nettop whippet treff idag hvor de går langt avgårde og er trygt unna vei osv.

Men bare å si et annet sted å være, jeg bare sier at det er fult mulig å være der, Uta og Doffen lekte fint nedpå jordene idag, og nixe og issi var på sletta og myndene til Tøfflus var og løp på sletta.

Og da mener jeg over veien fra der man parkerer, der er det jorder i alle retninger :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...