MonicaT Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Hei. Jeg skal kjøpe en Biabed i str 4 (70*85) Hvor finner jeg den billigst? Skal til Sverige i morgen (Strømstad/svinesund). Er den billigere der og noen som vet hva den koster på andre siden av grensen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg fant det selv http://www.myone.se/product/3184-biabadd.aspx Billig da Her hjemme koster den 798kr Og i Sverige 549SEK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Men kjøper du den da i Sverige eller i nettbutikken der du fant den? For hvis sistnevnte kommer tollavgift og moms i tillegg til kjøpesummen samt fraktkostnader fra nettbutikken. Da blir jo summen ikke noe lavere .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Men kjøper du den da i Sverige eller i nettbutikken der du fant den? For hvis sistnevnte kommer tollavgift og moms i tillegg til kjøpesummen samt fraktkostnader fra nettbutikken. Da blir jo summen ikke noe lavere .. Skal dit i morgen, så da kjøper jeg den fysisk i butikken Som du sier, å kjøpe over nettet hadde ikke lønt seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg kjøpte biabed nr. 4 på myone på nordby senteret, kom vel på rundt 400 og noe pga kursen så det er absolutt billigere enn å kjøpe her hjemme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg veit om et par sirkus-jenter som kanskje bør få sånne her... Så utrolig digg at det ikke fester seg noe hår på dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Har kjøpt bia bed i Sverige flere ganger for folk. My one har en diger stabel som regel :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Da jeg kjøpte sist var de tomme for sorte, så vi endte opp med rååsa. Prinsessen (på erten) elsker den, selv om jeg synes det ser ut som at den kunne vært en str. større.. Kan vurdere det når valpeplanene blir realisert, kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Har to svarte så håper de har svart i den str jeg skal ha. Har man tre hunder må man ha tre biabed 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klinkekula Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Jeg opplever de er tomme for svart rimelig ofte... Får håpe de har tatt inn flere nå før jul! Tenkte faktisk å reise til MyOne (og harrytur) snart selv. Husk pass da, mener jeg leste noe om det et sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Da jeg kjøpte sist var de tomme for sorte, så vi endte opp med rååsa. Prinsessen (på erten) elsker den, selv om jeg synes det ser ut som at den kunne vært en str. større.. Kan vurdere det når valpeplanene blir realisert, kanskje :yes:/> Leo har str 4, kunne sikkert vært et hakk større egentlig men.. Men han bruker den stort sett bare som matfat for vom, også sover han i den lille han fikk når han var valp Og rååååååsa da så kult, noen ganger skulle keg ønske Leo var tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 De hadde sorte for en uke siden ihvertfall. Ta en tur innom Rusta rett over gangen også, de har noen fine billige puter og billige godbiter og tyggeting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Åååh. Jeg må jo til Sverige før det blir valp i huset skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2012 Leo har str 4, kunne sikkert vært et hakk større egentlig men.. Men han bruker den stort sett bare som matfat for vom, også sover han i den lille han fikk når han var valp Og rååååååsa da så kult, noen ganger skulle keg ønske Leo var tispe Hehe, der kan du se - Chantie har nemlig str. 3 ser jeg nå Men hun ligger godt krøllet oppi der da. Men får se om det blir oppgradering etterhvert. Hadde ikke gjort noe å ha en på stua i tillegg til soverommet heller, egentlig Rosa ble det, ja. Har innsett at jeg må ha fått litt rosa-dilla, for de siste månedene har det kommet inn både råååsa seng, dekken, sele og kobbel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts