Pajko Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Jeg ønsker mig meget udelivstøj/udstyr... - Uldsokker - Uldundertøj - Trangia - Uldtrøjer fra Fjällräven - En "skaljakke", men en lille smule for i - Perfume - Tamron 18-270mm objektiv - Lagenpose i silke - Fjellsko - og penge Siter
SFX Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Når er det konsert med Lana Del Rey, SFX? 10. april 2013 i Oslo Spektrum. Jeg er sikker på du mener krus, men jeg måtte le litt for meg selv og funderer over hva man lærer på mummikurs Å mumle på finsk, vel! 3 Siter
Strøssel Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 hund hund hund hund hund hund hund hund hund ipod hund hund hund hund speilrefleks hund hund hund hund hund minnekort til kamera Siter
Karianski Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Oh, jul med din glede! Jeg ønsker meg veldig mye. Så mye at min mor blir oppgitt når jeg nevner ting for henne - Fryser - Slalomjakke og bukse - Høyttalere som kan kobles til pc/telefon - Tempraturmåler - Sengesett - Resirkulerings"tønner" - Pynteputer til sofaen - Sengesett - Kakebokser - Klær - Hodelykt Og sikkert tusen andre ting som jeg ikke kommer på nå.. Gleder meg til jul kjenner jeg Siter
Guest Michellus Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 - LP hinder - Akvariebord - Diverse andre ting til akvarie - Miniski - En søster til Angus - Bil Ehh.. Kom ikke på noe mer i farta Siter
Aya Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Ullsokker Jegerprøvekurs Tur til Stavanger med hotellovernatting og middag ute med kjæresten Kløv Truger! Kaffemaskin Bøker - alltid på min liste! Siter
borderen Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Lett 3-season (komfort på ca 0- 20 grader) sovepose (dun?)Primus eller stromkjøkkenTur-kokesettNorønna falketind skallbukse, Grønn!StavmikserRørospleddSaueskinnHåndkle (dyp lilla eller grått)SykkelhjelmMinnekort: Sandisk SD Extreme III, minst 16 GBGod og tykk dyneMusikktips/Spilleliste med skikkelig brae sanger SlikkepottBrunost-lokkKjevleGod kjøkkenknivFirkantet ildfast formSmå ildfasteformer (prosjonsstørrelse)ØredobberEt enkelt sølvkjedeUllsokker (smartwool, ullvang el.l.) 1 Siter
Ingvild Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Jeg har bursdag i desember, så for at familien min ikke skal begynne å klage, må jeg alltid lage en god og fyldig ønskeliste når det er senhøst. Det er litt strevsomt i blant å skulle finne på mange ting å ønske seg på én gang, men jeg har heldigvis lært med årene og begynte i år å notere ønsker allerede i juli. Ellers glemmer jeg dem jo bare. I år ønsker jeg meg: - Penger - Tøfler, gode og varme og ordentlige - Ullundertøy, til både hverdags og turbruk (tynnere og tykkere) - Hodelykt av litt ordentlig kvalitet, til bruk i skogen og på skiturer. Uten for stort og tungt batteri, den må være god og lett å ha på. - Kamera, eller tilskudd til kamera/gavekort i fotobutikk. Speilreflekskameraet mitt har fått en sensorskade som koster flere tusen å reparere, så jeg ønsker meg noe nytt. I stedet for speilreflekskamera er jeg lysten på et litt ordentlig kompaktkamera, og da har jeg sett på Panasonic Lumix DMC-LX7. - Six Feet Under på dvd (ikke sesong 1, men senere sesonger) - Håndmikser - Batman - The Dark Knight Rises - Gavekort på Stormberg - Skotørker, hvis det finnes noe som tar veldig lite plass og ikke må monteres på vegg - Berlusconis Italia av Simen Ekern - En sort bok om arkitektur av Ibsen og Rådlund - Norske gater og plasser av Peter Butenscøn Siter
Red Merle Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 En firbent venninde til Jatzy Treningstøy Superundertøy Sminke Frisørtime Gavekort på klær Ny sofa PT time Nytt digital kamera som tar gode bilder! EN HVIT JUL! Siter
Teserere Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Jeg har føyd på en ting til! Nemlig neseprøve pinner Siter
Sanne Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 VInterjakke Vintersko Penger Ellers bare at jula blir fiiin! Siter
ceccy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Gjerdestolper, gjerde, maling, lamper og ellers ting til nye huset :-) Siter
Ozzy Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Samsung Galaxy S3 i rød Samsung Galaxy S3 i hvit Samsung Galaxy S3 i blå Sort kåpe Vinterjakke Euro Gavekort på klær The Walking Dead Sesong(er) Hjemmestrikka ullsokker Neglakker, neglpynt, neglfiler og ting som har med å gjøre neglene mine fine. En kjele som er mellomstor Suppe-boller, 4stk. Siter
PsychoLynx Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 Härkila inuit sko! Nyeste bok av Nemi og Eon ullvang sokker (som alltid står på lista) Ny ekstern harddisk. den gamle er straks full. Bedre anlegg/lyd i Zukien OG i Brygga Gardiner (kattene har herpa de forrige... De SPISEr dem jo!!!) Kattemat og kattesand. (pokker så dyrt det er med 6 katter!!) Minnekort san disk extreme III, minst 16 gb Ny iphone 4s.... (men det er vel ikke å få tak i, annet enn i 16 gb... :S) Tjæææh, det var vel noe iallefall Siter
Ingidano Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 Ønsker meg i grunnen mest turklær i år Så da har eg bedt om å få penger, så størrelser og sånt blir riktig med en gang. Siter
edlitam Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Skrevet 15. Desember 2012 - bestikksett - vinglass fra rosendahl - vannglass fra rosendahl - uggs (har eegentlig kjøpt selv, men får ett par til jul også tror jeg) - Ullundertøy - skibukse - nikkers - nesnalobber - leilighet ( ikke helt julegave, men det kommer til jul allikevel ) Siter
Recommended Posts