Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekrimmens kommentartråd


Julenissen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 829
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ganske tydelig at dette forumet har flest kvinnfolk, ALLE vil ha bilde av RunkePer! Her er han sist jeg så han, klarte til og med å skremme en hund i skogen!

Egentlig finner jeg bare bilder på google og faker alt mulig! Marvel også. Egentlig bor jeg i Sveits og er mann!

Woho, dette lovar godt . ØYH! Kva har eg sagt om å publisere det biletet der!?

Jeg fikk skikkelig lyst på kakao med krem i hot drinks-glass! Og det har jeg, så det skal jeg lage i kveld :ahappy:

Jeg trenger litt ledetråd jeg altså, jeg er ikke i nærheten av å gjette hvem som er kidnapperen her.

Godt at AnetteH fikk samlet overvåkningsutstyr, det tror jeg var veldig lurt. Men samtidig burden sonisene ha byttet på å sitte nattevakt og faktisk fulgt med på skjermene hele tiden.

Herlig med julekrim, og herlig med krim på en fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jassåååå. Montro om jeg må opp til malinckland å speide rundt etter rødkledde tjukke menn *skule på malinck* Jeg vet hvor du bor!

:o

Moi?! :twitch:

Jeg har ikke tid til sånt jeg, med baby og alt :aww:

Men hmm.. Er Mari med? Kan ikke huske det, bare H? Kanskje hun har strikket et ultrasuperdupersterkt nissenett, og har fanga nissen for at H skal få ham helt for seg selv?? :cry:

Edit; flink til å lage mat er hun og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao er faktisk planlagt her også, før soppen la ut krimmen.

Men er det ingen som er våkne for å passe på overvåkingsutstyret og følge med? Hva hvis 'de onde' bryter seg inn og sletter overvåkningsvideoen? Da er vi jo like langt?? Hmm.... :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det? Holder du Nissen fanget og manipulerer ham kanskje? Sånn bildebetinging - holder opp bilde og gir positive eller negative impulser.... :fear:

ALLE vet jo at slemme piker ikke får julegave av nissen - så det så *snurper munnen og fnyser i nesa*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...