Raksha Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Og er det eeeeegentlig mannen til marie som er far til barnet hennes, eller er det nissen? Er det derfor marie reagerer så heftig? 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Og er det eeeeegentlig mannen til marie som er far til barnet hennes, eller er det nissen? Er det derfor marie reagerer så heftig? Nei det tror jeg er en hormonell avledningsmnøver .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Nei det tror jeg er en hormonell avledningsmnøver .. Marie? Tatt nissen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Og er det eeeeegentlig mannen til marie som er far til barnet hennes, eller er det nissen? Er det derfor marie reagerer så heftig? ler og ler og ler og ler ! !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Når jeg leser kommentarenen her så 'hører' jeg dem for meg som de ble lest av han fortelleren i Brødrene Dal fortellingene 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Marie? Tatt nissen? :o/> Neineinei, Marie ville ikke tatt noen. Ingen ville trodd på det Men det at hun reagerer som hun gjør, er en hormonell avledningsmanøver sånn at vi skal begynne å lure Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Når jeg leser kommentarenen her så 'hører' jeg dem for meg som de ble lest av han fortelleren i Brødrene Dal fortellingene Haha, det gjør jeg også! Hører med til sjangeren, det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 JeanetteH har uttalt at hun ikke pynter til jul og ikke er noe julete av seg... Kanskje hun har kidnappet nissen, så vi andre skal roe ned julehysteriet vårt? Det var da merkelig så fort Blaze fikk ferten i noe, mener jeg. Hun må ha hatt nisseodøren i nesa fra før av. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Ingen kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 I Soppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Neineinei, Marie ville ikke tatt noen. Ingen ville trodd på det Men det at hun reagerer som hun gjør, er en hormonell avledningsmanøver sånn at vi skal begynne å lure Njaaa - skeptisk... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Njaaa - skeptisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Når jeg leser kommentarenen her så 'hører' jeg dem for meg som de ble lest av han fortelleren i Brødrene Dal fortellingene Jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 BREAKING NEWS! 19:39Julenissen har kommet inn i chattenJulenissen har forlatt rommet 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Jeg tror han prøve å si ifra for å skaffe hjelp. Vi var ikke raske nok . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Julenissen har forlatt rommet Som i FORLATT frivillig - eller blitt fjernet med makt??? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Stakkars nissen vår! SÅ nærme! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Nissenissenissemannen! Nei, dere, er det noen som faktisk tør å prøve ut den pepperkakeoppskriften? For det er en reell oppskrift som jeg fant da jeg søkte på "sunne pepperkaker"! Jeg vil vite om de er gode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Åh, stakkers nissen! Våger knapt å tenke på hvordan dette skal ende! Kanskje det er av håndarbeidssonisene som har kidnappet nissen og kastet seg over ham med strikkepinnene sine? 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Haha, jeg må ha dårlig humor, jeg syns det er skrekkelig festlig at alle skriker hele tiden og roper . Katta i sekken også, og en middels stor kano! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Kniser av eddik og natron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Kniser av eddik og natron :lol:/> Eddik og bakepulver ikke natron .... Ånei nissen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2012 Får litt sånn brødrene dal følelse jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts