Guest vivere Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 http://www.aftenposten.no/nyheter/Bikkjeslagsmal-i-kennelklubben-7056208.html Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 En venninne, som opprinnelig var stevnet som saksøkerens vitne, forklarte i Oslo tingrett at hun «måtte dytte i henne et stykke eplekake for å roe ned gemyttene». Siter
Snøfrost Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 Vet ikke om jeg skal le eller grine over at det finnes sånne mennesker jeg. Siter
SusanneL Skrevet 27. November 2012 Rapporter Skrevet 27. November 2012 HA HA HA! Så usedvanlig teit - og ganske flaut, ja. Susanne 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 28. November 2012 Rapporter Skrevet 28. November 2012 Bare jeg som er forundret over at det ikke er flere slike saker? Det er jo tidvis ikke alltid like gemyttelig i hundemiljøet liksom... Siter
tm100021 Skrevet 28. November 2012 Rapporter Skrevet 28. November 2012 Bare jeg som er forundret over at det ikke er flere slike saker? Det er jo tidvis ikke alltid like gemyttelig i hundemiljøet liksom... "Heldigvis" har de færresten noen ekstra hundretusen liggende slengende til slike rettsaker 3 Siter
jlkm Skrevet 28. November 2012 Rapporter Skrevet 28. November 2012 Er dette virkelig hva det faktisk ser ut til å være - tidenes dårligste taper? (Jeg tror jeg kjenner et par heite kandidater til denne tittelen, og blir jo veldig nysgjerrig av å lese dette. Men artikkelen sier jo lite, ikke en gang noe om hvilken rase det er snakk om..) Siter
Nirm Skrevet 28. November 2012 Rapporter Skrevet 28. November 2012 Noen har for mye tid og penger. Siter
Kaja Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Dt sin artikkel http://touch.dt.no/nyheter/glefset-til-dommeren-tapte-i-retten-1.7665542 Siter
Monab88 Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Hehe, måtte le litt når jeg så hvilken rase det var snakk om. Da er det den personen jeg trodde det var, og jeg er slett ikke overrasket.. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Hun ville dra saken for retten da det ifølge henne selv hadde store økonomiske konsekvenser for avlsvirksomhet, oppdrett og salg av valper at hun var utestengt i ett år. Jøss så rart, økonomiske konsekvenser? Når det i følge de det angår ikke er penger i oppdrett? Kvinnen kunne ifølge dommen ikke dokumentere dette økonomiske tapet. Naturligvis litt vanskelig å dokumentere svarte penger og ett ev. tap av de. Siter
Margrete Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 også må vi se på hva dommer ikke har gjort og gjort i saken. Meldt den direkte til klubben etter flere uker f.eks. Holder ikke med noen av de involvert, men her er det mer som spiller inn, ikke bare den kranglete utstilleren. Tror dommer også er en anelse kranglete Siter
Synnikken Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Er jo ikke akkurat noe vanskelig å finne ut hvem noen av disse to er... ett kjapt dogweb søk om nkk Bjerke 2010, newfoundlender og tadaa! Siter
Stine Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Jeg finner bare ut hvem dommeren er Siter
Benedicte Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Huff, dette kom dessverre ikke som noe sjokk... Siter
SusanneL Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Bare jeg som er forundret over at det ikke er flere slike saker? Det er jo tidvis ikke alltid like gemyttelig i hundemiljøet liksom... Veldig enig - og jeg sier ofte at det er rart ikke dette er hverdagen til endel utstillere og dommere. Etter +30 år i hundelivet stopper det fremdeles ikke å forundre meg hvor utrolig slemme og ondsinnet folk kan være mot andre. Hvor "ekle i kjeften" noen er og hva enkelte greier å si til hverandre. Samtidig som NKK verner om sine dommere og støtter opp slike konfrontasjoner med aktivitetsforbud og alle mulige straffer, så er det jo en kjennsgjerning at bråk innad i raseklubber er noe de ikke har det minste ønske om å hjelpe til med å rydde opp i. Det er utrolig mange herlige mennesker som blir "utbrent" av klubbarbeid raskt og effektivt bare pga skittkasting og slik oppførsel som her omtales. Det synes jeg er veldig, veldig trist. Susanne 4 Siter
Siri Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Jeg skjønner nå ikke at denne utstilleren da stiller for en dommer den har hatt mangeårige konflikter med? 9 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Litt av greia her er visst at utstilleren er av den oppfarende typen, som høylydt blåser ut idet hun er misfornøyd, men som deretter avreagerer kjapt. Men dommeren har vel sett seg lei på dette, og følte at nok er nok. Siter
tulip Skrevet 30. November 2012 Rapporter Skrevet 30. November 2012 Litt av greia her er visst at utstilleren er av den oppfarende typen, som høylydt blåser ut idet hun er misfornøyd, men som deretter avreagerer kjapt. Men dommeren har vel sett seg lei på dette, og følte at nok er nok. Å gå til rettsak når man har blitt utestengt for andre gang er ikke det jeg kaller kjapp avreagering... Når man vet man er storkjefta og høylyd må man tåle svar på tiltale, og ta den den sure svie med et smil. 1 Siter
Recommended Posts