Gå til innhold
Hundesonen.no

Zar og Dina


Guest 2ne

Recommended Posts

Dette er da "mine" hunder. Mine fordi at Zar, som jeg eier, bor for øyeblikket hos oppdretteren (som også eier han), mens Dina tilhører oppdretteren til Zar, men bor hos meg.. Litt forvirrende? Men sånn er det bare! :wink::D

Zar er tervueren på 14 mnd, Dina er groenendael på straks 2,5 år..

Dette er da Zar, stort sett kalt Zarten til tross for at han ikke er så sart som jeg liker å tro:

Zar180605_3.jpg

Og dette er Dina, kalt Dina dum og deilig, selv om hun ikke er så dum som hun ser ut som:

Dina_050319_4.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pene! :D

Zar virker som om han ser ut akkurat sånn som jeg liker terven! Litt kraftig og mørk! :D Herlig!

*kremt* Oppdretteren til Zar kaller han planke-Petter.. Så han er nok ikke så kraftig er jeg redd :lol:

Men takk skal dere ha, jeg syns selvsagt begge to er nydelige sjøl, det er koslig at dere er enige :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* Oppdretteren til Zar kaller han planke-Petter.. Så han er nok ikke så kraftig er jeg redd :lol:

Men takk skal dere ha, jeg syns selvsagt begge to er nydelige sjøl, det er koslig at dere er enige :wink:

Jooo... jeg var inne på hjemmesida di, og han var visst ikke like kraftig som jeg først trudde.. :P Men han var nå nydelig, likavæl :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* *sikle* :mrgreen:

Hvisker så ikke Belgerpia hører: "damen er høyløpsk, skal vi lage bebiser?" *latter* ;)

Flotte bisker' date=' 2ne , ingen tvil om det da..[/quote']

Nei, de ER nydelige begge to! :wink:

Takk takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...