Guest LXT Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm Kom med Shy! Og kom du og, lenge siden jeg har sett deg! Siter
Anette Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Kom med Shy! Og kom du og, lenge siden jeg har sett deg! Enig Tenker jeg kommer med Doffeloff 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm Veeeeel jeg tenker at 4 stk hunder en hel helg er litt for mange Da blir det bare mye stress og lite "bli kjent" med en unghund og en valp Tror Shy skal få sin hlt egene helg jeg Siter
Guest LXT Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Veeeeel jeg tenker at 4 stk hunder en hel helg er litt for mange Da blir det bare mye stress og lite "bli kjent" med en unghund og en valp Tror Shy skal få sin helg egene helg jeg *invitere seg selv til Shy sin egenhelg for å titte og love å ikke være i veien* :angel: Siter
xxx12345 Skrevet 14. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2012 Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm Menneh - skal du ikke komme og heie på Smula? Siter
Ingvild Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm Jeg syns både Shy og Strider og Tonje og Gubben skal komme! Så kan vi ha kenneltreff og oppdretterklasse og whatnot. Blir så kos, så! Sove lenge og ha rolige morgener kan du gjøre når du blir pensjonist! 2 Siter
Kaja Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Hm, Hellerud er jo rett oppi her. Handler til Kovu, anyone? Jeg kan, om vi blir enige om dag, haha Vi stiller med Tesh hvertfall på søndag. Muligens lørdag også. Raptus sitt første valpeshow! Stakkarn er påmeldt før han er henta, haha Siter
Monica123 Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Mulig jeg stiller Bella,men litt irriterende at det er dagen før hun kunne gått i junior :angel: 1 Siter
Maria Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Ooooh. Kanskje jeg stiller minihunden?! fristende når det er rett borti gata fra der mamma bor. Får se hvordan pengebeholdningen er når påmeldingsfristen nærmer seg 1 Siter
TonjeM Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Jeg syns både Shy og Strider og Tonje og Gubben skal komme! Så kan vi ha kenneltreff og oppdretterklasse og whatnot. Blir så kos, så! Sove lenge og ha rolige morgener kan du gjøre når du blir pensjonist! Det der med all sovingen man kan ta igjen som pensjonist er bare lureri! Oldisser sover mindre enn alle andre de, så skal jeg sove må jeg gjør det nå liksom Men Shy er bare litt over 4 mnd på den utstillingen, hvordan er det med smittepress etc og liten fnutt? Men jeg kunne ha veldig lyst altså.. melde på både Strider og Shy og ta med gubben (så får alle bare lukke ørene når gubben legger ut om hvor fantastiske hunder vi har, ikke bare er de fantastiske men de er faktisk best også! I hans øyne.. i mine øyne også kanskje, men jeg anerkjenner at det finnes en rekke individer som er like gode og best også da.. ) Siter
Guest Jonna Skrevet 14. November 2012 Rapporter Skrevet 14. November 2012 Det der med all sovingen man kan ta igjen som pensjonist er bare lureri! Oldisser sover mindre enn alle andre de, så skal jeg sove må Men Shy er bare litt over 4 mnd på den utstillingen, hvordan er det med smittepress etc og liten fnutt? De får delta ved 4 mnd pga smittepresset er "over" ettersom de da er vaksinert ved 8 uker og 12 uker. Siter
simira Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Jeg kan, om vi blir enige om dag, haha Vi stiller med Tesh hvertfall på søndag. Muligens lørdag også. Raptus sitt første valpeshow! Stakkarn er påmeldt før han er henta, haha Erre dobbelt? Da stiller vi begge dagene hvis vi får handler. Siter
Bikipile Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Er jo ikke så langt å dra, hvis jeg sover hos mamma og pappa. Må se ann hvordan de jobber den helga først tenker jeg, men det er jo fristende Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Er jo ikke så langt å dra, hvis jeg sover hos mamma og pappa. Må se ann hvordan de jobber den helga først tenker jeg, men det er jo fristende Du kan sove hos oss også, jeg kan sikkert klare å ha gjesterommet klart til da. Og det er kortere å kjøre! Kom, kom! Siter
Yodel Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Jeg kan muligens stille Kovu! Ellers har jeg ikke helt bestemt meg. Skal tenke litt til på den 1 Siter
Bikipile Skrevet 15. November 2012 Rapporter Skrevet 15. November 2012 Du kan sove hos oss også, jeg kan sikkert klare å ha gjesterommet klart til da. Og det er kortere å kjøre! Kom, kom! Det hørtes veldig koselig ut Men må fortsatt finne ut om mamma og pappa jobber, slik at de kan ha sønn i tilfelle. 1 Siter
Kaja Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Er det ALLE valper, eller valper bare for de rasene som stilles som voksene? Siter
Ingvild Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Geo er nå påmeldt til lørdagen. Ikke glem påmeldingsfristen i julestyret, fristen går ut 1. januar. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Tenkte Eddarden skulle få juniordebut den helgen der. Gutten blir jo stor gutt i januar, og jeg kan jo basicly stille meg på sparken og "renne" ned til expo'en. Alt ligger altså til rette. Må bare sjekke beholdningen på konto. Ble visst noen seler og sokker og greier her, i tillegg til all vinen og julebrusen... Siter
Kaja Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Skrevet 22. Desember 2012 Tesh går søndag, også skal jeg stille en jr hann:) Siter
Irenen Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Jeg meldte akkurat på Nora på valpeshow 4-6mnd begge dager Siter
Irenen Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Uhm, vi fåkke væme vi, tydeligvis... Ifølge terminlisten hos NKK er det åpent for stabyhoun også Kanskje ikke arrangørene har fått med seg at stabyen har raseklubb? Siter
xxx12345 Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Ifølge terminlisten hos NKK er det åpent for stabyhoun også Kanskje ikke arrangørene har fått med seg at stabyen har raseklubb? Eller at stabyklubben har sagt nei? Uansett ikke så mye å gjøre med nå, en dag før påmeldingsfristen går ut. Siter
Irenen Skrevet 30. Desember 2012 Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Eller at stabyklubben har sagt nei? Uansett ikke så mye å gjøre med nå, en dag før påmeldingsfristen går ut. Men når staby står på lista over deltagende raser på terminlisten på NKK.no, er det ikke bare å melde seg på da? Virker som det er annonsen det er feil i. Siter
xxx12345 Skrevet 30. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2012 Da får Jankaa ringe kontaktpersonene som står oppført og høre om hun er interessert i å delta Siter
Recommended Posts