Gå til innhold
Hundesonen.no

NSBK og NGDK på Expo Hellerud - 26-27/1-2013


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Påmeld utgår i morgen, sant? In dat kæis kommer jeg med Malle. I grunnen bare fordi det er morsomt :-)

Innså akkurat at om jeg ikke har oversett noe, så blir Malle automatisk med i BIS-ringen om hun blir BIR

Skjønner.. Hvis hun roper det om Jäger så kommer Toril til å banke henne opp

27 bernere på lørdag og 22 på søndag, ikke så fryktelig mange det..

Trenger handlerhjelp om både Oliver og Jäger får ck på søndag, noen som har mulighet? Har oppmøte 11, siste rase i ringen.

Jeg er der og kan hjelpe om det er et par juniorer i mellom, så det ikke blir altfor hektisk med Foenix inn i unghund, høy som Woodstock.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo trekke deg og få igjen pengene og heller ta en tur i skogen :)

Si fra om du skal ha handlerhjelp til oppdrettergruppe - Smula skal ikke i ringen før langt på dag...

Jeg tror Anna skulle være med også, så da har vi nok eiere til nok hunder :D

Vi ble desverre en for lite til en avlsgruppe, men får krysse fingrene for en KANON oppdretter gruppe. Er ikke så mange som stiller med 3 kull AK i Norge :P

27 bernere på lørdag og 22 på søndag, ikke så fryktelig mange det..

Trenger handlerhjelp om både Oliver og Jäger får ck på søndag, noen som har mulighet? Har oppmøte 11, siste rase i ringen.

Jeg kan hjelpe til om ikke Stine kan. Først i egen ring og ferdig etter 6 hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drent, og det er naturligvis Nora :) Og etter å ha skummet over tror jeg hun er eneste gruppe 7 valp.

Har oppmøtetid klokka 10 på lørdag og 11 på søndag, men reiser alene da samboer ikke gidder å bli med meg, så håper jeg møter noen kjentfolk :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drent, og det er naturligvis Nora :) Og etter å ha skummet over tror jeg hun er eneste gruppe 7 valp.

Har oppmøtetid klokka 10 på lørdag og 11 på søndag, men reiser alene da samboer ikke gidder å bli med meg, så håper jeg møter noen kjentfolk :)

Jeg vil veldig veldig gjerne hilse på Nora! Vi har oppmøte kl 11 da :( (søndag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drent, og det er naturligvis Nora :) Og etter å ha skummet over tror jeg hun er eneste gruppe 7 valp.

Har oppmøtetid klokka 10 på lørdag og 11 på søndag, men reiser alene da samboer ikke gidder å bli med meg, så håper jeg møter noen kjentfolk :)

Vi er etter dere i ringen! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det trur jeg da. Jeg stiller i allefall begge dager, og mener bestemt jeg så drentemusa forran oss på lista begge dagene :-)

Wuhu, da blir det ikke så ensomt på utstilling allikevel :D Drentemusa gleder seg til å hilse på stabijfrøken :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså akkurat at om jeg ikke har oversett noe, så blir Malle automatisk med i BIS-ringen om hun blir BIR :lol:

Ikke for å være en festbæsj, men det hender de slår sammen grupper med få deltagere, sånt at du må konkurrere mot lagotto, portis, rr, dalmatiner og kanskje en basset eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså akkurat at om jeg ikke har oversett noe, så blir Malle automatisk med i BIS-ringen om hun blir BIR :lol:

Ikke for å være en festbæsj, men det hender de slår sammen grupper med få deltagere, sånt at du må konkurrere mot lagotto, portis, rr, dalmatiner og kanskje en basset eller så.

Det er sant. Jaja! Da er det de som er festbæsjene, ikke du!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dritkjipt å slå sammen grupper på det viset... jeg var med på det engang og vi ble BIR i gr 7. Gruppe 6/4, 7 og 8 var sammenslått viste det seg etterpå (jeg skjønte ikke hva det innebar den gangen).

Etter å ha sittet to timer og ventet på "gruppefinalen" ble vi ikke engang ropt opp eller vurdert av dommeren - så det var bare å dra lettere slukøret hjem mens de andre hundene løp i ringen...

Så jeg melder ikke på utstillinger der det er sammenslåinger mer for det er jo helteit.

Det var litt OT - lykke til i ringen begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26/01:
Gruppe 3,6,7 og 8: George Schogol

27/01:

Gruppe 3,6,7 og 8: Francisco Ruiz Rodriguez

Vil dette si at de slår sammen grupper i gruppefinalen, eller bare det at det er samme dommer på disse gruppene?

Æsj altså, jeg vil ikke konkurere mot portugisk vannhund etc. med fulgehundvalpisen min. Dusteopplegg hvis det er sånn :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er påmeldt begge dager?

Prøver få kontakt med arrangjør på søndagen for å trekke hunden pga dommerendring, men ikke noe svar å få.

Noen som evt kunne tatt imot startnr lørdag og levert det i sekriteriatet før kl.0900 søndag? Kjekt å få pengene igjen når det er en dommer jeg ikke har noen interesse å stille på, men bare tåpelig om jeg må kjøre dit for å levere startnummer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er påmeldt begge dager?

Prøver få kontakt med arrangjør på søndagen for å trekke hunden pga dommerendring, men ikke noe svar å få.

Noen som evt kunne tatt imot startnr lørdag og levert det i sekriteriatet før kl.0900 søndag? Kjekt å få pengene igjen når det er en dommer jeg ikke har noen interesse å stille på, men bare tåpelig om jeg må kjøre dit for å levere startnummer...

Skal, men ikke før kl 9. Må det leveres før 9, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...