Gå til innhold
Hundesonen.no

NSBK og NGDK på Expo Hellerud - 26-27/1-2013


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm

Kom med Shy! Og kom du og, lenge siden jeg har sett deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Påmeld utgår i morgen, sant? In dat kæis kommer jeg med Malle. I grunnen bare fordi det er morsomt :-)

Innså akkurat at om jeg ikke har oversett noe, så blir Malle automatisk med i BIS-ringen om hun blir BIR

Skjønner.. Hvis hun roper det om Jäger så kommer Toril til å banke henne opp

Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm

Veeeeel jeg tenker at 4 stk hunder en hel helg er litt for mange :P

Da blir det bare mye stress og lite "bli kjent" med en unghund og en valp :)

Tror Shy skal få sin hlt egene helg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeel jeg tenker at 4 stk hunder en hel helg er litt for mange :P

Da blir det bare mye stress og lite "bli kjent" med en unghund og en valp :)

Tror Shy skal få sin helg egene helg jeg :)

*invitere seg selv til Shy sin egenhelg for å titte og love å ikke være i veien* :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm

Menneh - skal du ikke komme og heie på Smula? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis Shy skal i ilden så skulle jeg kanskje melde på Strider..på den annen side, hvis Shy ikke sover lenge om morgenen hadde det kanskje vært en glimrende anledning for den andre eieren å nyte helgen med henne så kunne man selv nyte et par rolige morgener.. hmmm

Jeg syns både Shy og Strider og Tonje og Gubben skal komme! Så kan vi ha kenneltreff og oppdretterklasse og whatnot. Blir så kos, så! Sove lenge og ha rolige morgener kan du gjøre når du blir pensjonist!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns både Shy og Strider og Tonje og Gubben skal komme! Så kan vi ha kenneltreff og oppdretterklasse og whatnot. Blir så kos, så! Sove lenge og ha rolige morgener kan du gjøre når du blir pensjonist!

Det der med all sovingen man kan ta igjen som pensjonist er bare lureri! Oldisser sover mindre enn alle andre de, så skal jeg sove må jeg gjør det nå liksom :P

Men Shy er bare litt over 4 mnd på den utstillingen, hvordan er det med smittepress etc og liten fnutt?

Men jeg kunne ha veldig lyst altså.. melde på både Strider og Shy og ta med gubben (så får alle bare lukke ørene når gubben legger ut om hvor fantastiske hunder vi har, ikke bare er de fantastiske men de er faktisk best også! I hans øyne.. i mine øyne også kanskje, men jeg anerkjenner at det finnes en rekke individer som er like gode og best også da.. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med all sovingen man kan ta igjen som pensjonist er bare lureri! Oldisser sover mindre enn alle andre de, så skal jeg sove må Men Shy er bare litt over 4 mnd på den utstillingen, hvordan er det med smittepress etc og liten fnutt?

De får delta ved 4 mnd pga smittepresset er "over" ettersom de da er vaksinert ved 8 uker og 12 uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tenkte Eddarden skulle få juniordebut den helgen der. Gutten blir jo stor gutt i januar, og jeg kan jo basicly stille meg på sparken og "renne" ned til expo'en. Alt ligger altså til rette. Må bare sjekke beholdningen på konto. Ble visst noen seler og sokker og greier her, i tillegg til all vinen og julebrusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at stabyklubben har sagt nei? Uansett ikke så mye å gjøre med nå, en dag før påmeldingsfristen går ut.

Men når staby står på lista over deltagende raser på terminlisten på NKK.no, er det ikke bare å melde seg på da? Virker som det er annonsen det er feil i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...