Djervekvinnen Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 VG har fått egen dyreside som folk kan bli medlem på. Er det noe du kommer til å være med på? Eller allerede har prøvd? Evnt. hvorfor ikke? http://www.dyrebar.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jeg gidder ikke betale for det. Men har ikke helt satt meg inn i hva det er heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Var akkurat inne på VG og så de reklamerte for den nye siden sin. Jeg kommer nok ikke til å registrere meg der da man må betale pr 69,- mnd for å kunne logge inn. Så viktig er det ikke for meg å kunne lese hva panelet inne der svarer altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nei, gidder ikke betale for noe sånt, når jeg har Hundesonen. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nei det gidder jeg ikke betale for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nei man kan jo få de samme svarene her på Sonen GRATIS! Jeg kommer ikke til å betale for tilgang. Men man blir jo selvsagt nysgjerrig også :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nei takk. Selv om jeg har betalt for råd fra Silje tidligere da hun var vår veterinær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nei, da betaler jeg heller for spotify. (Men kanskje jeg prøver en måned da, for moro skyld. Det koster jo bare kr.10.) Jeg synes det er en veldig drøy pris, jeg kan ikke tenke meg at det kommer til å bli en særlig populær side? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nei takk, du.. Mistenker at det blir mye "dumme spørsmål" og mange folk som "bare har hund" der kontra her på hundesonen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Har kjøpt meg medlemskap for å se hva det er. Foreløpig stille, men masse artikler der som kan leses. Har ikke gjort meg opp noen mening ennå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Har kjøpt meg medlemskap for å se hva det er. Foreløpig stille, men masse artikler der som kan leses. Har ikke gjort meg opp noen mening ennå. Du er herved utnevnt til spaner! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Du er herved utnevnt til spaner! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Kopier artiklene og lim inn her da. (neida.) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Har kjøpt meg medlemskap for å se hva det er. Foreløpig stille, men masse artikler der som kan leses. Har ikke gjort meg opp noen mening ennå. Så man må betale for å lese artiklene VG har om dyr? Sånn egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nopp, kommer ikke til å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Så man må betale for å lese artiklene VG har om dyr? Sånn egentlig? Ja sånn ca.. samt at du kan stille spørsmål til "ekspertene" når de har nettmøter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jeg hadde sånn betatest greier der, så har gratis abonnement ut året. Blir nok ikke å fortsette å betale etter nyttår om det ikke skjer noe superkult Det er en del fine grupper hvor man kan spørre folk som arbeider innenfor forskjellige områder: velferd, adferd, etc. Og JA, det er MASSE dumme spørsmål (sikkert ikke for de som spør, men jeg har ristet på hodet over hvor uvitende folk er og hvor lite research mange gjør før de skaffer seg dyr). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Jeg meldte meg som betabruker og har det gratis. Har ikke brukt noe særlig ennå, er så koselig her inne;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Med tanke på hvem som er "hundeeksperten" så sparer jeg glatt de 69kr jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggis Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 jeg ble betamedlem og har ikke betalt et øre! synes det er fint å lese hva de kyndige svarer og lese litt om andre dyr og folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Vet ikke hvem Gråtass sikter til, men jeg har da bare hørt bra ting om Geir Marring? Det er vel han som er hundetreneren der inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Uten å blande meg så vil jeg tro de fleste ikke bare har hørt bra ting om Geir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Vet ikke hvem Gråtass sikter til, men jeg har da bare hørt bra ting om Geir Marring? Det er vel han som er hundetreneren der inne Geir Marring eier Norges største hundeskole. Hva slags kompetanse har han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Geir Marring eier Norges største hundeskole. Hva slags kompetanse har han? Jeg kjenner ikke til han, men jeg har fått hørt at han er kjempe dyktig. Ble feks. tipset av flere her inn om å ta kontakt med han ang. Nora i fjor Edit: Et kjapt søk gir meg blant annet dette ; "Geir Marring driver Oslo Hundeskole, og er en av Norges kanskje mest kunnskapsrike instruktører." Ikke at det nødvendigvis er sant, men han kan vel en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. November 2012 Rapporter Share Skrevet 13. November 2012 Jeg kjenner ikke til han, men jeg har fått hørt at han er kjempe dyktig. Ble feks. tipset av flere her inn om å ta kontakt med han ang. Nora i fjor Jeg kjenner han både profesjonelt og privat. Geir er en selger, mannen kan selge sand i sahara og is på nordpolen, han er meget velartikulert og snakker slik at folk forstår han. ALt dette er veldig gode egenskaper som buisnissmann, men spesielt kunnskapsrik eller kompetent på hund det er han ikke. Jeg vet mange andre jeg ville brukt penger på lenge før jeg var kommet til han på lista mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts