tm100021 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Fyr løs. Hvem tror dere vinner valget? Og hva tror dere blir utfalle av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Håper på Obama men har ikke satt meg inn i hva det ligger ann til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg håper på Obama jeg også. Det tar mer enn fire år å gjøre om gråstein til gull, og jeg synes han har gjort en fin forbedring og start og håper han får fire nye år for å fortsette å vise hva han kan. Det er jo selvsagt rom for forbedringer enkelte steder- Men det er det UANSETT hvem som er president. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Likte denne, jeg! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Det er forferdeleg at så mykje av verdas sjebne ligg i eit så lite demokratisk valsystem som det amerikanske. No kan det heldigvis sjå ut som at Obama får halde fram, noko anna ville vore ein global katastrofe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Heia Obama! Synes valgsystemet i usa er helt utrolig.... så overfladisk. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg tror og håper på Obama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Heia Obama! Trur det er et steg i gal retning med Mitt Romney. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Lag en poll da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Heia Obama! Synes valgsystemet i usa er helt utrolig.... så overfladisk. Ja uten tvil. Det merker man godt når Jay-Z varmer opp for Obama før talen i Ohio liksom 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Lag en poll da! Trengs vel ingen poll for å finne ut at om det var nordmenn (eller ein hvilken som helst annan nasjon i verda) som skulle stått for valet, ville Obama vunne med enorm margin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg tror det skal godt gjøres om ett eneste menneske i det Norske land synes Mitt Romney er et OK alternativ. Jeg har ikke noe i mot republikanere om de kommer i moderate former, men come on. Bush, Palin, ROMNEY. Nei. Tror ikke noen andre enn kristenkonservative synes Romney er et alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Huff, jeg håper på Obama. Heia Obama! Men våger ikke helt å tro noe enda, nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Her er hva resten av verden ville stemt - ganske interessant lesning. Og sjekk ut http://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_heart.png' alt=':heart:'> Avaaz.org http://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_heart.png' alt=':heart:'> for mer om valget og hva Mitt Romney egentlig mener... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Når er det egentlig vi får svaret? I natt? Imorgen? Har ikke lest/hørt om det eksakt noen steder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg håper ikke at Romney vinner. Jeg krysser fingrene for Obama. Men man vet jo ikke... Det er så mange rare amerikanere, som heller vil ha rett til å gå rundt med håndvåpnene sine enn å dra på et godt sykehus om man blir syk uten å måtte begjære seg selv personlig konkurs etterpå.. (samtidig som det er utrolig mange flotte amerikanere også, altså, et par av mine beste venner er fra USA og jeg liker dårlig å generalisere på den måten...) Jeg bodde i San Francisco da Obama ble valgt sist. Den kvelden valgresultatet var klart var nok en av de fjerneste kveldene jeg har vært med på, altså. Utrolig moro. Jeg har aldri sett så mange så genuint lykkelige mennesker på ett sted. Men det er litt OT. Denne er litt morsom: https://twitter.com/chrisrockozfan/status/265439842882703362 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Heier selvfølgelig på Obama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 http://hundesonen.no...ma-vant-valget/ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Obamaaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg håper på Obama Man kan se det live fra f.eks. her - om 3-4 timer. Her er det litt forskjellige måter å få med seg div på: Link edit: Dette er også ganske kult forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg håper på Obama jeg også. Det tar mer enn fire år å gjøre om gråstein til gull, og jeg synes han har gjort en fin forbedring og start og håper han får fire nye år for å fortsette å vise hva han kan. Det er jo selvsagt rom for forbedringer enkelte steder- Men det er det UANSETT hvem som er president. Akkurat det samme mener jeg, han har så gode ideer, men TTT --> ting. tar. tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg liker ikke Obama. Han syntes det er greit å skyte ulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Den her er ganske fin hvis man har tenkt til å følge med på opptellingen. Ganske liten sjangs for at Romney vinner egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Fyr løs. Hvem tror dere vinner valget? Og hva tror dere blir utfalle av det? Jeg tror og håper Obama vinner valget. Han fortjener litt mer tid i sjefsstolen - det tar tid å snu trender og vaner, og reformere ting som helsevesenet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Ja uten tvil. Det merker man godt når Jay-Z varmer opp for Obama før talen i Ohio liksom http://youtu.be/_H1nGEadNtI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts