ceccy Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Herregud for en feitas! Det er mange valper inni der tipper jeg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Oi! Hvor ble bittelille Era av?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Oi! Hvor ble bittelille Era av?! Hun har gjemt seg for øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hun har gjemt seg for øyeblikket Veldig godt kamuflert altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Veldig godt kamuflert altså! Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Det var et tjukt prikkedyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Flåtten Era! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Aaww! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Haha, hun ser diiiger ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Tjuuukka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Tønne-prikk Drektige tisper er vakre på sin måte de for, tenk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Hun har lagt seg ut veldig mye siste uken ja! Lurer på hvor dette ender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Uff, du må nok bære henne i trappene etterhvert :angel: *fnis* Viste bildet til Nico og jeg tror han fikk sjokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Uff, du må nok bære henne i trappene etterhvert :angel: *fnis* Viste bildet til Nico og jeg tror han fikk sjokk Flytter om en uke da, så da er det slutt på trapper Han fikk sjokk ja! Era sier han kan komme her og avlaste henne litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2012 Uff, du må nok bære henne i trappene etterhvert :angel: *fnis* Viste bildet til Nico og jeg tror han fikk sjokk Tror du får fortelle Nico at det der er konsekvensen av å ha det gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Veterinæren talte 7 valper Får ikke bildet tydeligere dessverre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Finner bare 6 jeg... men kan jo være noen innimellom ribbeina også. Litt vanskelig å se på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Prikkevalper <3 Mange prikkevalper <3 :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2012 Finner bare 6 jeg... men kan jo være noen innimellom ribbeina også. Litt vanskelig å se på bildet. Jeg finner også bare 6 stk.. Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Greier bare finne 6 stk jeg også.. hmm! ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Jeg også finner disse (om jeg har sett rett da): Men det er jo litt uklart ved ribbeina, så kanskje det er fler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Jeg tipper 7 valper. 5 tisper, 2 brune, 3 sorte. 2 hannhunder. Begge sort. Jeg er enig med veterinæren Men jeg teller bare 6 jeg også, skal prøve å leke litt med bildet, og se om jeg får noe mer frem Det er mulig det skjuler seg noe nede ved ribbeina, men det er veldig vanskelig å si. Jeg syns plutselig jeg ser en hodeskalle, så ser jeg en ryggrad et helt annet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Jeg også finner disse (om jeg har sett rett da): Men det er jo litt uklart ved ribbeina, så kanskje det er fler? Jeg syns jeg ser valp nr. 7 lengst til venstre nede, snuten er ca 1-2 cm nord-øst fra øverste enden av den røde streken som du satt inn. Det er veldig svakt, så det kan være mer innbilning enn fakta, men syns jeg skimter det jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2012 Meget mulig at jeg ser syner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts