ceccy Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 I dag er det 3 uker siden første parring (hadde frivillig parring på dag 15 og dag 16 med heng i 20 min på begge). Era drikker mye mer enn vanlig, prøver å stjele alt hun kommer over av mat, leker mindre med Risk og tar det roligere på tur, i tillegg kastet hun opp i gårkveld og nå i kveld, så alt tyder jo på at hun er drektig Skal på UL med henne på torsdag, så da får vi se Her er i hvert fall magebilde av henne fra i dag og Era pleier ikke å ha sånn bul på magen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Jeg tipper det er prikkebabyer inni der! Jeg tror faktisk det er 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Litt vanskelig å se, har du et stå bilde av henne? ut i fra tegnene så må hun jo enten være drektig eller veldig innbildt. Noe er hun ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Jeg tipper det er prikkebabyer inni der! Jeg tror faktisk det er 8 Vitti at du sier 8 egentlig! Era er fra et kull på 8 og Nico fra et på 9 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Det blir 101 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Litt vanskelig å se, har du et stå bilde av henne? ut i fra tegnene så må hun jo enten være drektig eller veldig innbildt. Noe er hun ihvertfall Har ikke ståbilde av henne fra denne uken, men man ser ikke så mye når hun står hehe. Skal prøve å få tatt i morgen, men trenger hjelp til å ta det! Era kan ikke stå i ro så lenge skjønner du for hun må jo få maaat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 7 stykker 4 jenter og 3 gutar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. November 2012 Rapporter Share Skrevet 5. November 2012 Har ikke ståbilde av henne fra denne uken, men man ser ikke så mye når hun står hehe. Skal prøve å få tatt i morgen, men trenger hjelp til å ta det! Era kan ikke stå i ro så lenge skjønner du for hun må jo få maaat! Dårlig servering hjemme hos dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Dårlig servering hjemme hos dere? I grunnen ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 å hellan jeg SKAL ha en prikk en gang, men bare vet ikke når.. Hvor mange bebiser håper du på da? Jeg tror det kommer 9-10 stk jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Prikkebebiser jeg tipper 9, 3 gutter og 6 tisper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Tipper 9 valper, 5 h + 4 t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 8, 5 frøkner og 3 gutter Edit: to brune jenter, resten svarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg håper på 8 stk 5 tisper og 3 hannhunder! 3sorte tisper og 2 brune tisper og 2 brune hannhunder og 1 sort hann. :angel: Ingen her ingen som tipper farge også da?? Både brun og sort kan komme :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Hehe! Begge farger kan komme ja, da mor er brun og far er sort :-) Jeg håper jo det kommer flest tisper jeg da :-) 8 er vel et fint tall :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Farge ja, da tipper jeg at det kommer 4 brune og 2 sorte tisper og 1 brun og 2 sorte hannhunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 "Bul" på magen så tidlig betyr helst falsk drektighet. De andre symptomene du nevner, kan bety både ekte og falsk drektighet. Den dagen du ser blank, seig utflod kan du rope hurre. Magen vokser i bredden, ikke i dybden, og i hvertfall ikke så tidlig. Det er lett å stirre seg blind på enparret tispe, men det gjelder å ha litt tålmodighet. ved 4 uker skal du se tydelig forandring på pattene, de blir større og mer rosa, og strutter litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Er det noen der, er de veldig velkommen, er det ikke noe der, er det greit det og :-) skal som sagt på ul på torsdag så får vi se :-) Jeg laget tråden for at dere skulle få gjette om det er eller ikke :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Klart det er valper der! 8 stk. Fordi det er lykketallet mitt (og ditt når det kommer 8 ut). 4 tisper, 4 hanner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Hehe! Begge farger kan komme ja, da mor er brun og far er sort :-) Jeg håper jo det kommer flest tisper jeg da :-) 8 er vel et fint tall :-) Med mindre Nico er dobbelt sort da Jeg tror Casper og får ca 8 valper, nå har de lik mage 9. 3 tisper, 6 hannhunder. 7 sorte og 2 brune. (Må kanskje forandre svaret mitt etterhvert som synskheten min tuner seg inn.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Nico kan vell ikke være dobbel sort når han har en brun mor? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 "Bul" på magen så tidlig betyr helst falsk drektighet. De andre symptomene du nevner, kan bety både ekte og falsk drektighet. Den dagen du ser blank, seig utflod kan du rope hurre. Magen vokser i bredden, ikke i dybden, og i hvertfall ikke så tidlig. Det er lett å stirre seg blind på enparret tispe, men det gjelder å ha litt tålmodighet. ved 4 uker skal du se tydelig forandring på pattene, de blir større og mer rosa, og strutter litt. Jeg har hatt tispe med innbildt som det har kommet utflod fra, så dem trenger ikke å være drektig for det om. Spurte tilogmed veterinæren, og det var "normalt" Selvfølgelig er det prikke bebbiser der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Nico kan vell ikke være dobbel sort når han har en brun mor? :-) ' Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Det blir 7 valper. 5 tisper en dobbeltpatchet sorte, og 1 lever hann og 1 sort hann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Det blir 7 valper. 5 tisper en dobbeltpatchet sorte, og 1 lever hann og 1 sort hann. Skal du ha en patch da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts