Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele tips


Castella
 Share

Recommended Posts

Så da har jeg gjort det igjen...bestillt en sele på nettet som ikke passer bikkja, denne gangen den nye Huttra selen i størrelse 55, de kan jo ikke reguleres rundt halsen, og min hund er lang og smal. jaja...

Derfor lurer jeg:...er det noen som har tips til en kvalitets sele med disse kriteriene:

Må kunne innstilles rundt nakke og buk

Må ikke være for mye stoff (puppia) sånn at den tørker fort.

Refleks er et pluss

God kvalitet

Det er et pluss hvis den er litt fin også.

:fear:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobby (importeres av Trine hundeartikler) har upolstrede seler med innsydd refleks som kan justeres i alle retninger, altså 3 ulike steder. De er veldig enkle og greie og passer de fleste hunder. Er step-in-seler. Finnes i mange farger og strl XS-L :)

Har en slik selv, ser sånn her ut:

503a8edf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg har lest igjennom de andre trådene uten å bli noe særlig klokere.... de leter etter andre ting enn meg :P

Jeg vil forresten ikke ha brystsele eller Y sele...de passer bare ikke til kroppen hennes.

Den Haqihana selen ser perfekt ut i grunn, det er en sånn sele jeg leter etter...men vakker er den ikke :P og ikke har den refleks :P nei nå er jeg sær her... :P men jeg skal absolutt ha den i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg har lest igjennom de andre trådene uten å bli noe særlig klokere.... de leter etter andre ting enn meg :P

Jeg vil forresten ikke ha brystsele eller Y sele...de passer bare ikke til kroppen hennes.

Den Haqihana selen ser perfekt ut i grunn, det er en sånn sele jeg leter etter...men vakker er den ikke :P og ikke har den refleks :P nei nå er jeg sær her... :P men jeg skal absolutt ha den i bakhodet.

H-selene til Rogz, Bobby og enkelte andre er akkurat likt bygd opp som Haqihana sin. Den eneste forskjellen er at noen av de har refleks, og Haqihana sin er vanskeligere å få tak i. :P Haqihana har forresten spenne på hver side av ryggen, men det har ikke noe å si for hunden sin del eller passformen til selen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...