Margrete Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Jeg får ikke melding når noen har quotet meg. Hvor huker jeg av det? Jeg har huket av: Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen. Notify me when someone 'likes' my posts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Varsler har aldri fungert her. Det dukker opp et og annet med ugjevne mellomrom, men nå er det lenge siden sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Jeg får ikke melding når noen har quotet meg. Hvor huker jeg av det? Jeg har huket av: Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen. Notify me when someone 'likes' my posts Test? Intet varsel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Samme problemet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 31. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Test? Intet varsel? Nei ikke noe varsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Weird. Jeg tenkte kaskje det kunne være at den kun plukket opp "svar" og ikke "multisitat" men da var det ikke det. Må nok vente på Espen da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Drar opp denne. Jeg får varsel innimellom. Fikk varsel for en time siden, men ikke nå nettopp, uten at jeg veit hvorfor. Veldig irriterende, for da får jeg det ikke med meg om noen svarer meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg også mangler enkelte quoter og likes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Har aldri varsel... Hvor slår man det på i utgangspunktet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 WOOP, jeg fant det! Jeg har herved fått min første notification, takk til Simira som lik'a innlegget 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 WOOP, jeg fant det! Jeg har herved fått min første notification, takk til Simira som lik'a innlegget Det er veldig kjekt å ha, sånn når det fungerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg får random beskjed om at jeg har melding i innboksen. Så noen ganger vet jeg ikke at noen har skrevet til meg før neste gang jeg skal skrive til noen. Har vært sånn etter at det ble gjort endringer sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Men er dette sånn som vi må vente på Espen for eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Nei men jeg må være våken nok til at jeg orker å se og sammenligne brukerne deres akkurat nå, men dere overlever vel en dag til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Nei men jeg må være våken nok til at jeg orker å se og sammenligne brukerne deres akkurat nå, men dere overlever vel en dag til? Det er selvfølgelig i orden, men da er det greit å si i fra så jeg veit du ser meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Må bare samle sammen hva som er feil med alle kontoene så skal jeg sende support ticket. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Ticket er sendt nå på problemene i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Ticket er sendt nå på problemene i denne tråden. Jeg veit ikke hva det vil si men det hørtes bra ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg veit ikke hva det vil si men det hørtes bra ut! Laget support ticket til de som har laget forumet så ser de på det med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Okay, her har jeg noe dere kan prøve ut For the quoting notifications, they will only be notified of a quote if they are not already following the topic. Most of the members that you listed are set to automatically follow topics that they reply to so I suspect that this is the cause. If you know of a case were a member has been quoted in a topic that they are not following please send over the link to the topic and the member's name. Jeg sendte inn alle navnene som sa de hadde problemet i tråden. Så om dere skrur av automatisk følge tråder så kan dere se om quotene fungerer? Og Marianne: Jeg får random beskjed om at jeg har melding i innboksen. Så noen ganger vet jeg ikke at noen har skrevet til meg før neste gang jeg skal skrive til noen. Har vært sånn etter at det ble gjort endringer sist. For Marvin, I'm not seeing any obvious problems with their notification settings. Do they receive any other emails from your forum or is it just the PM notifications that are not arriving? Can you ask them to check their Hotmail spam / junk folder please to make sure they haven't arrived there? svarer du på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Okay, her har jeg noe dere kan prøve ut Jeg sendte inn alle navnene som sa de hadde problemet i tråden. Så om dere skrur av automatisk følge tråder så kan dere se om quotene fungerer? Og Marianne: For Marvin, I'm not seeing any obvious problems with their notification settings. Do they receive any other emails from your forum or is it just the PM notifications that are not arriving? Can you ask them to check their Hotmail spam / junk folder please to make sure they haven't arrived there? svarer du på dette? Altså, jeg får PM men må selv gå inn å sjekke om noen har skrevet til meg. Ofte får jeg melding med en gang jeg logger meg inn, eller skifter side dersom noen skriver til meg der og da. Men mange ganger så komer det ingen rød notification slik at jeg ser at jeg har fått en PM. Jeg ser ingen rød trå på når det skjer og ikke. En annen ting som jeg anser som en bug, er når jeg har vært i innboksen og lest PM/skrevet osv. Og trykker på "vis nytt innhold" , får jeg uten unntak medlingen "Beklager, ingen nytt innhold kan vises". Et annet eks: Det innlegget du svarte meg på i AN i går var det vel, om hvilken dato NKK Ålesund var, fikk jeg ikke opp noen notification på. Den eneste grunnen jeg oppdaget det, var at jeg tilfeldigvis gikk inn i tråden og tok opp igjen der jeg slapp sist, og på den måten kom over det du spurte om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Altså, jeg får PM men må selv gå inn å sjekke om noen har skrevet til meg. Ofte får jeg melding med en gang jeg logger meg inn, eller skifter side dersom noen skriver til meg der og da. Men mange ganger så komer det ingen rød notification slik at jeg ser at jeg har fått en PM. Jeg ser ingen rød trå på når det skjer og ikke. Jeg trodde du ikke fikk epost, det du sier har jeg også feil med En annen ting som jeg anser som en bug, er når jeg har vært i innboksen og lest PM/skrevet osv. Og trykker på "vis nytt innhold" , får jeg uten unntak medlingen "Beklager, ingen nytt innhold kan vises". Er overhodet ikke en bug, du har da medlemmer som det du søker i nytt innhold på venstre side, velger du forum får du riktig nytt innhold. dette fordi pm er en medlem service. Et annet eks: Det innlegget du svarte meg på i AN i går var det vel, om hvilken dato NKK Ålesund var, fikk jeg ikke opp noen notification på. Den eneste grunnen jeg oppdaget det, var at jeg tilfeldigvis gikk inn i tråden og tok opp igjen der jeg slapp sist, og på den måten kom over det du spurte om. Men det skrev jeg jo over i innnlegget hva som antageligvis var grunnen da, har du sjekket innstillingene dine? For om dere har at dere automatisk follower topicet så vil den ikke si ifra om ting da dere følger tråden. om du ser hva han sier her: For the quoting notifications, they will only be notified of a quote if they are not already following the topic. Most of the members that you listed are set to automatically follow topics that they reply to so I suspect that this is the cause. If you know of a case were a member has been quoted in a topic that they are not following please send over the link to the topic and the member's name. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Okay, her har jeg noe dere kan prøve ut Jeg sendte inn alle navnene som sa de hadde problemet i tråden. Så om dere skrur av automatisk følge tråder så kan dere se om quotene fungerer? Hvor er det? Eneste jeg fant var "abonner på alle innlegg jeg varer i" og der står det på "ingen". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Hvor er det? Eneste jeg fant var "abonner på alle innlegg jeg varer i" og der står det på "ingen". Her ser dere hva som "kræsjer" Watch every topic member replies to står til YES, dermed vil jo da ikke notifications fungere i DE trådene fordi den tar bare tråder personen IKKE har svart i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Her ser dere hva som "kræsjer" sonenfeil.jpg Watch every topic member replies to står til YES, dermed vil jo da ikke notifications fungere i DE trådene fordi den tar bare tråder personen IKKE har svart i. Det ser jo ikke sånn ut her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts