Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg får vel begynne skrytetråden, da...

Min Milla debuterte i veteranklassen i dag og ble Best in show veteran! Kjempe, kjempe, kjempemorsomt, såkart! Hun ble også beste tispe og BIM i rasebedømmelsen.

Valpen min Messi ble igjen nr 2 i klassen (av 4) - men nå hadde hun begge de to som har slått henne tidligere bak seg i plasseringsrekka, men en "ny" konkurrent foran seg (som også ble BIR og 3. i gruppen).

Håper masse andre gode sonisresultater snart tikker inn..

Grattis til alle som er fornøyde!

Susanne

• Like 12
Skrevet

Gratulerer Susanne!

Fikk desverre ikke tatt bilder av dere da jeg satt utenfor ringen med to stk AK som jeg ikke hadde så lyst til å dra med meg inn :lol:

Det fins nok også flere soniser som er fornøyde i dag, de får sladre litt selv når de kommer hjem.

Nei jeg klarer ikke holde meg :lol:

Gross ble BIG3 i dag!

181849_10152213177735072_1551865323_n.jpg

Skrevet

Grattis så mye Susanne, og grattis til Gross! :).

Vi kom heim med en BIR i bagasjen - jeg tror ikke det var så mange som lot seg imponere av en hund som trekker avgårde på handleren sin i store ringen, egentlig :lol:.

• Like 8
Skrevet (endret)

Haha Jeanette :D .Herlige Gross ble BIR og BIG 3 idag :bananas: Kjempefornøyd :jump: :jump: ,tusen takk Mona for strålende handling :D .

Tusen takk til Jeanette for bilder :yes:

Endret av Toril
  • Like 7
Skrevet

Grattis så mye Susanne, og grattis til Gross! :).

Vi kom heim med en BIR i bagasjen - jeg tror ikke det var så mange som lot seg imponere av en hund som trekker avgårde på handleren sin i store ringen, egentlig :lol:.

Vi må begynne med annet rekkefølge i ringen, evt avtale hvilken utsitllinger vi er på :lol:

Grattis med BIR :D

Skrevet
Vi må begynne med annet rekkefølge i ringen, evt avtale hvilken utsitllinger vi er på :lol: Grattis med BIR :D

Hahhaha, også må du slutte å stille andres hunder :P. Nei altså - jeg tror han hadde løpt akkurat på samme vis om du IKKE hadde vært foran også, han virket ikke opptatt av deg i dag - han skulle bare løpe fort fort fort og vekk vekk vekk fra meg :lol:

Snøfrost Isende Rim ble BIG 3 valp idag :D

Vi stod og kikket på valpen og tenkte at DEN må jo være fra det kullet ditt :D. Vakker :)

• Like 2
Skrevet

Excellent og nummer to i klassen av tre - da er jeg fornøyd, jeg. Jeg vet at Foenix aldri blir den barnestjernen som mora var, hun er en slow riser, så noen hadde sikkert holdt henne i skapet et par år. Men jeg er gammel nok til å gjøre som jeg vil. Flott kritikk på snuppa, og hun som slo oss er ei lekker tispe. De møtes stadig vekk, og jeg tror vi har greid å slå henne bare en gang, men hun er pen, og jeg kan godt bli slått av penere hunder.

Kritikken var knall, hunden løp bra, men hun begynner å bli litt trassig når jeg skal stille henne opp ("klare selv"-takter), så jeg tenker vi skal jobbe litt med det igjen, og pirke litt på fristillingen hennes.

• Like 5
Skrevet

DeepEyes Song Of Ice and Fire III “Arya" ble Best i rasen for Noreen Harris på Letohallen i dag.

Ingen plassering i gruppen, men jeg syns hun gjor en fin figur der og hadde nok fått litt tid til å "settle" :lol:

Nice head and eye. Good topline. Temperament excellent. Nice bone. Moving vel – just needs time to settle. Very promising.

Skrevet

WOW - trodde aldri jeg skulle oppleve dette... BIS veteran igjen i dag! Milla bare stråler og logrer, hun..

I dag ble hun også BIR og 4. i gruppen.

Lille Messi kunne jo ikke være dårligere - så hun også klinket til med en 4-plass i gruppefinalen for valpene. Kjempemoro med liten baby, da!

2 store fôrsekker, 4 store vaser/fat, masse rosetter og noen glasskatter "rikere" - og masse moro å fortelle oppdretterne, da!

Grattis til alle andre som også er fornøyde med helgens innsats!

Susanne

• Like 14
Skrevet
WOW - trodde aldri jeg skulle oppleve dette... BIS veteran igjen i dag! Milla bare stråler og logrer, hun..

Weee, grattis så mye igjen :). Fine Milla!!

Willy fikk med seg enda et BIR i dag, og ble plukket ut i semi'n, men da var det slutt. I dag løp han i det minste langt bedre i ringen enn i går, så det er da noe *ler*.

• Like 1
Skrevet

Fantastisk Susanne!! Gratulerer så mye igjen,en ekstra stor :berner: til super veteranen! :berner:

Gross hadde fri idag,men herlige Jäger ble 2bhk,m ck og cert han,det tredje certet på fem forsøk :berner: .

Gratulerer så mye til alle fornøyde!

• Like 4
Skrevet
Gratulerer Susanne! Tror jeg fikk noen brukbare bilder med kamera til Siri :P

Jepp, det fikk du :). Skal gå gjennom bildene nuhhh :)

Gross hadde fri idag,men herlige Jäger ble 2bhk,m ck og cert han,det tredje certet på fem forsøk :berner: .

Fine, lille :). Grattis igjen!