Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Vi skulle egentlig ha E-valp vi. Men så ville mannen ha basenjivalp til jul i år. Så da håper vi det kommer tispe til oss fra D-kullet som blir født om ca 3 uker. (Som dere skjønner, er dette veldig kanskje, vi aner jo ikke hva som kommer!) E-navnet var allerede bestemt, så nå trenger vi hjelp til å tenke helt nytt! Jeg liker best to-stavelsesnavn, og vi vil gjerne at det skal være litt spesielt og morsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dizzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Den var ikke dum! Men vil ha flere forslag. Én ting er sikkert da, den skal ikke hete Doris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dipsy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dakari Diya Dalia Dacia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Fine forslag! Dalia har jeg tenkt selv, men det stemmer ikke helt, på en måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Her er noen forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Diva - perfekt for en basselusk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Diricawl - This plump, flightless bird escapes danger by vanishing in a burst of feathers. Muggles knew this bird as the "dodo" and believe that it is extinct, being unaware of its ability to vanish at will. (Harry Potter) Diri til vanlig Eller rett og slett Dodo, som fuglene fra Iceage. Basseluskene og Dodo fuglene er jo litt "ur" begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Hehe! Kom gjerne med fler Tror vi har fått en litt dum bokstav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Deilig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dill (de er jo litt dillete, disse basseluskene). Djinn (ånden i lampen) Delta. Δδ er ganske kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Delta! Det var flott. Det skal jeg foreslå for mannen! Likte Dill også. Jeg foreslo Dilt, men da bare lo han Deilig tror jeg kan være litt rart å rope i skogen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Noen afrikanske jentenavn: Dumi (inspirasjonen) Diara (gave) Darya (med kunnskap lært) Daia (evig glede i morgen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dixie Dimma Dis Drama Ditto Driva Dagros Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dora! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Drama! Det må jo være perfekt for en basenjitispe Joshi burde jo egentlig hett det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dina Dolly Dacy Dorthe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Nå har jeg lest opp alle forslag for mannen, og han sier nei, nei og nei til alt, unntatt Delta og Drama! Flere forslag i samme stil? Skader ikke om det passer sammen med Joshi og Tufani (Ja, jeg vet det er to veldig forskjellige navn Men begge er vind-relaterte, og på swahili) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Hmmm litt vanskelig, men Dhoruba betyr storm på swahili kanksje det kan väre noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Dharma Djises Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Hmh! Tufani betyr også Storm! Så ja, meget aktuelt. Haha, mannen foreslo også Djises 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Haha, mannen foreslo også Djises Må være en kul mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Delta er fin! Har lenge tenkt på det til min neste hund. Delta og Epsilon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 DRAMA!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts