Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Min bror sin jobb har laget ett youtubeklipp, nå bare på morro prøver de å å nå 1000 likes (så det kommer på på newsfed til random folk oftere)

Kan sonisene hjelpe? Hele filmen må sees, med om dere velger å bare se den i bakgrunnen eller hva er opp til dere! Vi blir bare kjempe glad for litt hjelp :)

Jeg tenkte jeg kunne legge den ut her siden sonenånden pleier være ganske så herlig å ha med å gjøre :heart: Takk til dere som gidder kaste vekk 6 minutter på dette ! :D:flowers:

• Like 1
Skrevet

Sett... så faktisk noen kjente der :D

Mine to siste arbeidsgivere var kunder der og tidligere kolleger har jobbet/jobber der. De er kjent for kvalitet og jeg tror det er en god arbeidsplass. :)

Skrevet

Sett... så faktisk noen kjente der :D

Mine to siste arbeidsgivere var kunder der og tidligere kolleger har jobbet/jobber der. De er kjent for kvalitet og jeg tror det er en god arbeidsplass. :)

Kjenner vel ikke min bror da? :P:lol: Det er han som skriver mailen :D *glis*

Guest Kåre Lise
Skrevet

Coolt men du får hilse si jeg måtte heeelt inn på hjemmesiden for å se at de faktisk bruker SolidWorks. :heart::thumbs:

Skrevet

Coolt men du får hilse si jeg måtte heeelt inn på hjemmesiden for å se at de faktisk bruker SolidWorks. :heart::thumbs:

Dvs?

*uvitende lillesøster som er supernysgjerrig*

Takk dere!

Guest Kåre Lise
Skrevet

Dvs?

*uvitende lillesøster som er supernysgjerrig*

Takk dere!

Tjenester står godt forklart der og bildene sier jo "litt" . :)

EngMM10.JPG

12inch%20compleate%20assy.JPG

Bruker SolidWorks selv og har flere sertifiseringer, Gotta love it.. :heart: leketøy for gutta.. Produktdesign, konstruksjon, prototyping osv. Fullt funksjonable modeller i 3D til å gå i produksjon.