Emilie Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Kjekke Cujo Gratulere med flott resultat Tusen takk! Og flere bilder kommer snart. Har vært litt rolig her de siste ukene da gutten min måtte amputere tåen sin. Men nå tror jeg vi kan begynne og se fremover igjen, og da blir det nok litt hyppigere knipsing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Gratulerer med flotte resultater på utstilling da Han er blitt stor! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Jeg har aldri likt St bernardshund mye pga naboens skrekkhund gjennom oppveksten men Cujo er da virkelig lekker og staselig :-D Gratulerer med gode resultater!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Tusen takk Ja, men skrekkhunder er jo ikke koselig uansett. Heldigvis er Cujo det <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Åååh grattis i efterskott till Cujo tiden går så fort 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 27. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 I stedenfor å legge meg siden jeg skal tidlig opp i morgen, legger jeg heller ut en liten bildeoppdatering, på min gode gutt. Det var så lenge siden nå Cujo har blitt stor mann, så da trengte han en kagge. Leken. Og latterlig... Og av og til kan han være ganske lekker også. Elsker å erte storesøster. Fnis. I år var egentlig planen å få meldt oss på Ølen, men jeg var treig som vanlig og klarte ikke å melde på før den utvidede fristen var ute. Men det jeg HAR fått til er å melde på Nordhordland hundeklubb sin utstilling og NKK Bergen. Så nå krysser vi alt for at han skal holde seg i form (altså ikke skade seg, noe han er flink til), og være klar for show utpå våren Nedrøytet og med én tå for lite, men godgutten min uansett 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Finally!! Cujo <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Det var på tiden med nya bilder av Cujo! Och oj han har ju blivit stor nu och ser inte så valpig ut längre, men han ser fortfarande lika gullegod ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 27. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Takk, begge to Ja, han kommer seg, men han har enda mer skinn å fylle ut. Lurer på om han alltid blir en gummi-Tarzan, eller om han legger seg litt ut. Vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Næmmen, se på den kjekkasen a'! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Fineste kuen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 28. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Jeg så de solgte kalvedekken på DeLaval, kanskje det er der jeg må handle til Cu? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2014 Kosebamsen sin, han der 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Den siste tidens bilder av min lille-Cu: @Alvira sin Arthur tar seg til rette og bruker Cujo sitt hode som sittepute. Nye venner å finne overalt. Cujo fikk storcertet, 2bhk og reservecacib på NKK Bergen i april. Lillegutt og schæferkjerringen. Én av mange gode kompiser, schæferhunden, Eddie. Arthur og Cujo i sin nye, helt egne hage. Cujo og ambullen, Bonnie. Siste oppstillingsbilde. Bestehundene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Endelig!!! Cujo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Han er så fin, godeste kosebamsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Han var en herlig fyr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Han ser skikkelig kul ut! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Han er nydelig Emilie! Dronningen også selvfølgelig . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Arveprinsen vokser til På tur rundt Kalandsvannet. Mor plager... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 19. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Da var det dags for en liten oppdatering i Cu-tråden også Arveprinsen er litt over to år nå og har rukket å karde til seg N UCH-tittelen sin *ikke stolt mamma i det hele tatt* 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 1. November 2014 Rapporter Share Skrevet 1. November 2014 Wow tiden flyr! Stort grattis med champis-Cujo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. November 2014 Rapporter Share Skrevet 1. November 2014 Ehm. Gratulerer med valpen, to år for sent? Så fin han er. Gratulerer så mye med N UCH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2014 Wow tiden flyr! Stort grattis med champis-Cujo Tusen takk, Vimsan Ehm. Gratulerer med valpen, to år for sent? Så fin han er. Gratulerer så mye med N UCH Tusen takk, Marie Bedre sent enn aldri, hehe, og han er nå litt valp enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts