Puttiva Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Han er så lik seg selv! Fiiin er han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Tusen takk, ja, han har ikke forandret seg så mye, bare blitt veldig, veldig mye større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Film av mine to, blodtørstige beist: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Dagstur til Strøno: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Nå fikk jeg skikkelig barndommsfølelse, tjorven og båtsmann. Fin er han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Han er kjempeflott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Mer bilder fra de siste ukene. Cujo har fått være (kunst)utstillingshund, har kommet i avisen og har i tillegg blitt trykket på forsiden av den siste utgaven av Bernhardposten. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 riktig vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Nämmen se där ja! Här var det någon som vuxit till sig ordentligt Och du tar som vanligt fantastiska bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Jeg har snikforfulgt deg på FB (vakke meningen altså, ramla bare innom deg via en venn og kjente igjen navnet på Cujo) og for en utstillingstur dere har hatt i det siste 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2013 Han vokser seg skikkelig flott! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Jeg har snikforfulgt deg på FB (vakke meningen altså, ramla bare innom deg via en venn og kjente igjen navnet på Cujo) og for en utstillingstur dere har hatt i det siste Det vel bare kjekt vel Og eeeendelig har jeg klart å samle litt bilder fra Nordlandsturnéen vår: Første utstilling på turen, Tromsø hundeklubb: Og første certet, samme dag Mer bading: Utstilling i Bodø: Og enda mer bading: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Wow, for en stram og veltrent St.Bernhard! Ikke slik jeg forventer å se dem - positiv overrasket. Og gratulerer med cert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2013 Wow, for en stram og veltrent St.Bernhard! Ikke slik jeg forventer å se dem - positiv overrasket. Og gratulerer med cert! Tusen takk for det Stram og stram, akkurat nå er han sånn ordentlig hengslete og nedrøytet og rar, men han er god da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Neimen, har du vært her i Tromsø uten å si i fra! Jeg ville jo kosemose nurket 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Han er så søøøøt! Skulle gjerne ha blitt mer kjent med han! Ser ut som er super hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Neimen, har du vært her i Tromsø uten å si i fra! Jeg ville jo kosemose nurket Ja, flere dager var vi der - så det burde jeg kanskje ha tenkt på Men - hvis alt går etter planen (skal være litt forsiktig med å jinxe det da, men) så kommer vi til Tromsø til neste år også Han er så søøøøt! Skulle gjerne ha blitt mer kjent med han! Ser ut som er super hund Takk Ja, han er bare god, helt utrolig glad i ham. Og nå er pelsen hans blitt så fin. Det svarer seg å være litt tålmodig (Ligger forresten et bilde av Nitro'en din på fb nå, endelig klart å sortere litt bilder ut fra Nordlandsturen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. August 2013 Rapporter Share Skrevet 2. August 2013 Härligt! Grattis så mycket med finfina resultater på goklumpen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 3. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Härligt! Grattis så mycket med finfina resultater på goklumpen Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Wow så vakker han er! De andre St Bernhardshundene jeg har sett har liksom vært så massive og tunge i kroppen men denne karen var jo bare så fin? Veltrent og slank og atletisk, deilig å se 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Så flotte hynder du har Mari! Og kjempefine bilder:) Jeg visste ikke at du hadde St Bernhard i tillegg til Schaefer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Ett år i dag 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 9. August 2013 Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Gratulerer så mye til herlige Cujo,det var en glede å endelig få hilse på ham og Dronningen hans 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2013 Gratulerer så mye til herlige Cujo,det var en glede å endelig få hilse på ham og Dronningen hans Åh, det var jo så kjekt å få komme og endelig få hilse på gutta dine også. Og som sagt, tror det hadde vært kjekt å møtes når en viss tåplage endelig er borte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Kjekke Cujo Gratulere med flott resultat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts