Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsberg Hundeklubb 10-11. november


SusanneL
 Share

Recommended Posts

Haha, vi er ganske pelsløse her også, nå. Nesten så det grenser til nakenhund... Tenker å ta en runde eller to med den nyinnkjøpte supersjampoen, så håpe på at den på magisk vis fordobler pelsen :aww: Lov å håpe, hvertfall? :whistle:

Og groome litt da, selvsagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

GLADELIG! Jeg hater nemlig dommere som kaster dem ut og er frekke ovenfor dem

Jeg skal bruke penga mine på løøøv-weekend i stedet.

Jeg er der, med bare Lexi (og kanskje Steinar og gubben også da), og kan sikkert være holde-hjelp o.l. for deg

Da kan du kjøpe saksa til meg da :lol:

Kan jeg vel få til!

Jeg skal hjem neste helg. Sååh. Da kanskje jeg kan komme på valpebesøk!? Er du hjemme på lørdag? For hvis du er hjemme kan jeg knipe valper også kan du sende med penger, så kjøper jeg til deg, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HHC: skal du hit?

Jeg trenger at du kjøper med en effileringssaks fra hund-1, skal vise deg hvilken, og tar med til meg når du kommer forbi, mine er blitt så sløve, og det passer dårlig når vi straks skal stille!

Om ikke Maria kan av en eller annen grunn si i fra da. Skal oppover noen dager etter utstillingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun SÅ liten? :lol: Jeg gleder meg til å vise den pelsløse! :D

Siste juniorutstillinga hennes da, på D4A hopper hun inn i unghundenes rekker. Vesle babyen min :lol: Hun har også noen sjarmerende hårtuster stående litt ut over alt, men begynner å bli litt mer pelsa heldigvis :P

Gleder meg til å se Yari (og Kiyomi da så klart) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg vel få til!

Jeg skal hjem neste helg. Sååh. Da kanskje jeg kan komme på valpebesøk!? Er du hjemme på lørdag? For hvis du er hjemme kan jeg knipe valper også kan du sende med penger, så kjøper jeg til deg, jeg.

Lørdag som i dag?

Jeg er hjemme, må bare få tatt ut penger :P

Send meg en sms!

Om ikke Maria kan av en eller annen grunn si i fra da. Skal oppover noen dager etter utstillingen :)

Awsome :D Sjekker om Maria får kjøpt den først.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan tog forbindelsene er den veien? I år har vi ikke meldt på, men har sååå lyst til å ta en tur for å se på aussiene :)

Tog hver time fra Oslo, via Drammen. Ca halvannen time fra Oslo. Buss nr 401 (Lindbojordet) fra stasjonen til stoppested Kongsberghallen (plinge når man får Kiwi på høyre side). Bussen går ikke på søndag, bare på lørdag, da er det hver halvtime mlm 10 - 17. Greit å gå fra toget også men det tar ca 30 min.

Timesekspressen går også fra Oslo hver time, til stadjonen i Kobgsberg, men der kan du vel ikke ha hund...

.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger handler på søndag om begge får ck, har oppmøte kl elleve. Noen som vil? :)

Bør ha litt erfaring da de krever litt av handler på hver sin måte.

*Rekker opp hånda!* På tide å gjøre litt gjengjeld :D

Ring og dommer?

Bare det ikke krasjer med basenjiene, vi har også sent oppmøte *sjekke*

Edit. vi har ring 4 med oppmøte 11, flaten har ring 3 med oppmøte 11, så da skal jeg be mannen om å legge ringene ved siden av hverandre :D

Basenjien er ferdig etter 52 hunder, flatten starter etter 45 hunder, så troor vi bør være ferdig før flatten starter på BHK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rekker opp hånda!* På tide å gjøre litt gjengjeld :D

Ring og dommer?

Bare det ikke krasjer med basenjiene, vi har også sent oppmøte *sjekke*

Edit. vi har ring 4 med oppmøte 11, flaten har ring 3 med oppmøte 11, så da skal jeg be mannen om å legge ringene ved siden av hverandre :D

Basenjien er ferdig etter 52 hunder, flatten starter etter 45 hunder, så troor vi bør være ferdig før flatten starter på BHK?

:D

Så bra! Da ordner det seg sikkert på et vis :)

Er jo ikke sikkert at noen av dem får CK en gang ;):lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yari er nr 36 i ringen. Før henne er en hannvalp og etter henne ei eldre tispe. Kiyomi er nr 42 i ringen. Og nr 0525- altså er det minst 4 tisper. Lexi går i unghund eller åpen?

Jeg har regnet litt jeg da :P Det går da altså 2 shibaer (voksne, ikke valper) foran Lexi i ringen, så enten er de juniortipser eller hanner. Og det vil da si at det også er ei tispe etter Kiyomi. Så da vet vi det, hvis ikke du allerede har funnet det ut da ;)

Edit: Og hvis jeg hadde lest litt bedre hva du hadde skrevet, så hadde jeg jo sett at du allerede har regnet på det :icon_redface::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjem! :D Gleder meg, jeg. Litt langt å kjøre, men pytt pytt. Kristine Mali, rop ut om du skal ha meg til å kjøpe saks!

Jeg vil ha deg til å kjøpe saks :lol:

Sender deg meld på fjaseboka med link til hvilken saks det er, om du ikke kommer innom her i morgen?

Hvilken dag skal du? søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har regnet litt jeg da :P Det går da altså 2 shibaer (voksne, ikke valper) foran Lexi i ringen, så enten er de juniortipser eller hanner. Og det vil da si at det også er ei tispe etter Kiyomi. Så da vet vi det, hvis ikke du allerede har funnet det ut da ;)

Edit: Og hvis jeg hadde lest litt bedre hva du hadde skrevet, så hadde jeg jo sett at du allerede har regnet på det :icon_redface::whistle:

Jeg vil vite hvem de andre er! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...