Anette Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 noen soniser som skal igjennom Oslo og kan plukke opp doff (jeg møter dere selvsagt) og gi han til Monica i kongsberg? isåfall melder jeg på mente lørdagen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Noen som har mulighet til å stille en golden tispe på søndag..? Hun trenger gulsøyfe for å få registrert Ag og Hopp championat. Kan jo håpe dommeren har en god dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Noen som har mulighet til å stille en golden tispe på søndag..? Hun trenger gulsøyfe for å få registrert Ag og Hopp championat. Kan jo håpe dommeren har en god dag Takk, Siri. Jeg fikk karret meg inn her på hundesonen igjen nå, long time - no see... Det er altså Kenya som er meldt på til Kongsberg, og skulle gjerne hatt en flinkiss til å stille henne. Jeg skal dit, så møtes isåfall bare i hallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Noen som har mulighet til å stille en golden tispe på søndag..? Hun trenger gulsøyfe for å få registrert Ag og Hopp championat. Kan jo håpe dommeren har en god dag GLADELIG! Jeg hater nemlig dommere som kaster dem ut og er frekke ovenfor dem 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 GLADELIG! Jeg hater nemlig dommere som kaster dem ut og er frekke ovenfor dem Flott! Jeg sender deg melding når det nærmer seg og PM'en har kommet. Skal klippe og vaske, men å legge på henne nødvendige 10 kg uteblir nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Jeg reagerte på at det er canadisk dommer der som ikke dømmer dere men oss jeg... Ja, det reagerte jeg også på... Merkelig avgjørelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Jøss, 17 lapphunder! Det kan bli spennende Programmet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Kan du sjekke antall flatcoated? Får ikke åpnet vedlegget, bahhhhh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 25 valper og 30 voksne Merkelig. Fikk plutselig ikke åpnet det via linken jeg heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 25 valper og 30 voksne Merkelig. Fikk plutselig ikke åpnet det via linken jeg heller.. 25 valper??? Wow! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Oppdaterte linken. Funker den nå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 50 voksne og 16 valper. En god del fler enn jeg hadde forventet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Jeg er der, med bare Lexi (og kanskje Steinar og gubben også da), og kan sikkert være holde-hjelp o.l. for deg 3 valper og 6 voksne, jeg vet hvem alle valpene er, men hvem er de voksne? Nå gleder vi oss voldsomt, jeg og jentene. Jeg TROOOOR lillegutt slipper å være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Wow! 15 tollervalper! 22 voksne er ganske lite, men ikke helt unormalt for denne utstillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Wow! 15 tollervalper! 22 voksne er ganske lite, men ikke helt unormalt for denne utstillingen. Nåja, var 22 påmeldt i Porsgrunn forrige helg, og såå stor avstand er det jo ikke - men uansett mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Nåja, var 22 påmeldt i Porsgrunn forrige helg, og såå stor avstand er det jo ikke - men uansett mange Ja, hørte det. Det var helt sprøtt - det pleier jo være stas om man melder på og får to konkurrenter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 50 voksne og 16 valper. En god del fler enn jeg hadde forventet! I know... Litt annerledes enn 10-12 i Letohallen - men likevel et mer normalt påmeldingstall, tross alt. Dog, så mye for å melde på Foenix i håp om at det var nok en "liten utstilling" med mindre konkurranse og mer fair vinnersjanser... Det er for øvrig maks 19 hannhunder. Og jeg spør igjen - hvorfor har jeg tispe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 3 valper og 6 voksne, jeg vet hvem alle valpene er, men hvem er de voksne? Nå gleder vi oss voldsomt, jeg og jentene. Jeg TROOOOR lillegutt slipper å være med. Ja, jeg så det jeg også... er som vanlig veldig nysgjerrig på hvem de andre er Hvilket nr er Kiyomi? Edit: Lexi er nr. 0522 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Vi kommer, for mannen skal jobbe igjen. Viser kun Jippi, deilig med få hunder å drasse på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Ja, jeg så det jeg også... er som vanlig veldig nysgjerrig på hvem de andre er Hvilket nr er Kiyomi? Edit: Lexi er nr. 0522 Yari er nr 36 i ringen. Før henne er en hannvalp og etter henne ei eldre tispe. Kiyomi er nr 42 i ringen. Og nr 0525- altså er det minst 4 tisper. Lexi går i unghund eller åpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Er det flere raser som har fått dommerendring? Ryktet er at de har fått få påmeldte og heller henter "lokale" dommere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Yari er nr 36 i ringen. Før henne er en hannvalp og etter henne ei eldre tispe. Kiyomi er nr 42 i ringen. Og nr 0525- altså er det minst 4 tisper. Lexi går i unghund eller åpen? Lexi går i junior fortsatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 HHC: skal du hit? Jeg trenger at du kjøper med en effileringssaks fra hund-1, skal vise deg hvilken, og tar med til meg når du kommer forbi, mine er blitt så sløve, og det passer dårlig når vi straks skal stille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Lexi går i junior fortsatt Er hun SÅ liten? Jeg gleder meg til å vise den pelsløse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jeg kommer nok en tur på søndagen skal henge ved portisringen og være stand-in for ei hvis begge hennes får CK! Iiiiiik. Lenge siden jeg har vært aktiv i utstillingsmiljøet, så jeg føler meg rusten. moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts