Guest 2ne Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Ikke hund, men passer definitivt inn her. Glapusen min <3 Før føner: Stakkar, der ser han skikkelig ikke glad ut. Han ser helt motsatt av glad ut, egentlig Siter
Guest Limo Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Micro hadde stjålet en vannbakkels, og ville ikke gi den tilbake. Siter
Bellare Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 "Vitsen med fotografering så tidleg på morgonkvisten då?" 1 Siter
bikkjene Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 morsom tråd masse søøøøte hunder her herlige bilder Siter
AnnChristin Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Terho skjønte virkelig ikke hvorfor jeg dreiv og prikka på pc'skjermen for å få han til å se dit... Også var det disse mobil/pc bildene da.. Litt for mye gitt! Og et lite, gjør du for no a?! 1 Siter
Jauda. Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Et knippe avdøde dyr Bortsett fra frk. Parson, som måtte flytte til slutt grunnet total intoleranse for å bo sammen med barn og firbente Beklager virkelig kvaliteten, de er fra FB- siden jeg ikke har de på denne PCn. Og mange er tatt med fordums mobiler Kjøkkenbenk? Skjønner ikke hva du snakker om? : Noen har fått en solid dose juling- men kjente jeg han rett sto det verre til med motparten: Livsnyter på sin siste sommer, gammel og allvitende: Tusen takk for den fine genseren mamma: Hvem som har tatt beinet til xxx? Jeg aaaaner ikke! : Klippe klør? Jeg er jo ikke her. : *Ping-pong i hjernen* : Jeg har fanget en farlig slange mamma! : *Late som om jeg tenker* : Frøken fryd trenger ingen caption : For alle kjenner vel "møkkakjerring-blikket"...?: 1 Siter
Papillon Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Han har mange Ned med deg kvinne, NED! Sitter her jeg, ble forvist *snufs* Det berømte kengerubildet Uskyldigheten selv.. Stort gap Jah.. 13 Siter
Papillon Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Jo også dette da, priceless! The attack of the killer Gremlin 5 Siter
MaritaS Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Det er vel strengt tatt ingen av bildene mine som sier mer enn tusen ord, men de viser ganske godt hva han ville sagt om han kunne prate: "Hvorfor gjør du dette mot meg?" "Mmmmmm, lille rosa sokk" "Du har vel ikke tenkt å spise alt det der helt alene?" 2 Siter
PsychoLynx Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Bridie og Gry er jo litt kjent for disse fjesene sine... Og dæven så mye jeg ler av dem "Go to a happy place" Også Lucifer da.... er vel ikke vanskelig å se hva han sier her.... Ikke så mye "blikk", men hele holdningen her sier vel alt.... armkroken til Lucifer er verdens tryggeste for en liten Anubis. Bare synd han ikke lå der en måned senere, istedet for å løpe tulling på stua og få en høyttaler veltet over seg så han døde "Å klapp igjen Bridie, du ekke så tøff som du skal ha det til" "Yeah baby" Man er da en strikt lærer! 9 Siter
Carro92 Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Har utrolig mange slike bilder, men siden nettet er litt på tryne, så legger jeg bare ut et bilde, som alltid dukker opp i tankene mine, når det er snakk om blikk Dette er min tidligere hund, Felix 6 Siter
puddellover Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Aner dere hvor mye hun hater å ha på seg bleie? Mor og valp. "Tante" Linda får endelig tillatelse møte valpene til Zelda(3 uker), men hun er ikke helt sikker på om hun får lov. Det har nemlig vært strengt forbudt tidligere, men hun nyter virkelig å passe på gjengen. Zelda slapper av i bakgrunnen, mens Linda ikke liker det som foregår. Siter
Mari Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 I hate you so much right now. 9 Siter
Bananen Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 I hate you so much right now. Sorry, jeg må bare! Håper det er greit. Which reminds me, you can see the looove in golden eyes! Her synes jeg det ser ut som om Amigo er temmelig, ahem, tilfreds, after doin' some pretending looove. Og ikke minst - apportBacon! That look on Moshis face. 4 Siter
Puttiva Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 "oh crap, oh crap, oh crap. Lat som ingenting, så kanskje hun ikke ser hva jeg har gjort" 16 Siter
Mari Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Bananen... :heart: I love you. 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 ... Lurer på hvor glad han var i meg her? Siter
Justisia Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Noe sjokkert lita frøken da stor frøken også hoppet inn i buret Å filler'n, jeg er i lufta jo! 2 Siter
bea Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 SÅ mange herlige bilder og blikk.. Har humret meg igjennom tråden Morratryne Glad og håpefull blikket Jeg er en sommerfugl i vinterland, husk det mamma! Ikke gå fra meg! MAMMMAAAAAAAAAA! Hallo, Slikkesnute,myse med øynene og vise side ER faktisk dempende signaler.. Det er bare å slappe av! 1 Siter
ToneS Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Jeg er en sommerfugl i vinterland, husk det mamma! Herlig! 1 Siter
Recommended Posts