MiO Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Her er hunden til høyre på overnattingsbesøk hos oss, så han kjenner ikke rutinene eller noe i huset. Derfor gikk han rundt hele kvelden med et spørrende tryne, som her. Hans tryne på bildet sier: "Whaaat...!??" Mens Yatzi, som er så vant til at jeg driver med kameraet oppi trynet på henne, bare ser sånn passe blasert ut og sier...: "Åh, er det den greia der igjen. Gjesper snart". Eller noen ganger er vi ikke så glade i kamera opp i fjeset og da gjør vi sånn: (ser ut som sinnahund, men er bare gjespehund) 1 Siter
Fjollebolle Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Som det vel har vært vist tidligere i tråden ser vel stort sett alltid belgere usedvanlig intelligente ut, og mine er naturligvis intet unntak Jolie og Nemi: Hvorfor Jolie kalles fjollebollen: Vel.. Smarte fra alle vinkler?: Som jeg pleier å si, dette må da være Romas halvdel : Men så gjør hun dette sammen med Luno, og da blir det plutselig litt vanskeligere å bortforklare siden han bare er min : Fjollebollen in action: 5 Siter
Symra&Pippin Skrevet 8. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Pippin ligger og småmurrer ved siden av meg her. Han blir alltid litt usikker når jeg dør av latter! Siter
shira Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Sean mener Shar pei e goe sitte puter ser bare ikke smart ut 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Symra kooooser på Pippin. Siter
lucy Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Mer overlegen eurasierintelligens: Hei! Mamma sier at jeg er "spesiell"! Siter
borderen Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Marvinius kan bidra: HELT genialt! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.