Gå til innhold
Hundesonen.no

Hodelykt!


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg har kjøpt H7 på Magasinet nettbutikk til sånn ca kr 350,-.

Jeg prøvde den for første gang i går kveld og det var stupmørkt og jeg har aldri hatt på hodelykt noen gang før. Fy fader, den lyste jo opp halve verden, jo. Jeg ble skikkelig imponert og ble fornøyd med kjøpet mitt! Men som nevnt, jeg har ingenting å sammenligne med.

Jeg tror vedkommende har omtrent likt sammenligningsgrunnlag som deg, så da blir det den! Takk for hjelp! Og skal handles fra magasinet i stedet for XXL, så sparer jeg en 50-lapp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nei,sant det. Kanskje jeg bare skal gi ham lykta (Led Lenser H14 for å holde tråden) ,koble ham fra og vente på at han skal komme hjem med takeaway rådyr

Kjenner det er heeeelt ok at samboer kom hjem med en 2000 lumen, Magic shine lykt i går og sier den er begge sin http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Utstyr-til-syklisten/Hodelykter---Magic-Shine/magicshine-

Det ble denne gitt! Magicshine.. Praktisk til både hodebruk og til å feste på sykkelen. Billig og med 900 lumen, altså lyser den godt! Gleder meg til den kommer og jeg får testet http://www.xxl.no

Posted Images

Jeg skal gå til innkjøp av H14 gitt! 555 kr på magasinet er den verdt!

Å, ikke dyrere? Nå ble det plutselig vanskelig igjen. For det er liksom 55 kr over budsjettet mitt bare. Vanskelige valg! Kan ikke noen andre bestemme? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men godtar XXL det når det er på tilbud også? I såfall ble jo alt tusen ganger lettere for magasinet er jo alltid billigst, og de har alltid samme prisen på nettet som i butikk!

Det er jo bare å prøve, de garanterer jo at de er billigst. Ta printscreen og sørg for at dato kommer opp og send dem en mail?

Det forutsetter jo at det er enklere for en selv å kjøpe på XXL, det er det for meg ihvertfall. Men jeg klager ikke når jeg kun betalte 460kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H14 ligger til samme pris som hos magasinet nå, 555,- :D

http://www.xxl.no/vi...ser-h14-1061601

Jøsses, sikkert noen som har sagt ifra! Det sto 599kr i butikken igår, mulig butikkene er litt senere med å oppdatere prisene på hylla da. Og ser på kvitteringen min nå at det står 579kr (minus 20%).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra =D Altså, for min del er det like greit å dra på magasinet, de har et mye bedre utvalg av sko og klær der (og de har en sånn restlager bit innerst i butikken), og jeg syntes de har mye mer. Til tross for at magasinet butikken kan skremme vettet av de fleste =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prisen bare gjelder i nettbutikken...

Dette skriver XXL

• Prisløftet gjelder også nettbutikk mot nettbutikk i Norge. Det betyr at vår nettbutikk skal være lavest på pris. Finner du beviser på det motsatte ønsker vi at du sier i fra her, så justerer vi prisen

Det vil nok si at prisløfte gjelder butikk mot butikk, altså må man dokumentere at lykta koster 555kr i Magasinets butikk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var ekte :D

Det er ikke mye forskjell på den fake og den ekte.

Det første er jo den gule trekantklistremerket, så er det bitte litt inne i selve linsa.

Skal prøve og få tatt noen bilder etterpå å legge de ut.

Vist noen er interessert så har jeg en helt ny og ubrukt som jeg kan selge.

Denne er da "fake",men lyser like bra som orginalen...

Hva kan jeg få for den tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg fikk LedLenser H14 til jul. Jeg hadde ønsket meg ordentlig hodelykt, så jeg er veldig fornøyd i grunnen, men lurer bare på om jeg kanskje hadde klart meg med H7. Jeg skal bruke lykta til jordeturer (både på ski og til fots), turer i skogen og sikkert også sykkelturer etter hvert. Det er viktig for meg at lykta ikke blir for stor og tung å ha på hodet, for det skal ikke være noe stress å ha den på liksom. Samtidig vil jeg jo at den skal lyse sterkt nok og langt nok og bredt nok. Jeg forstod det slik at batterikassa kan taes av og puttes f.eks. i lomma. Er dette veldig tungvint, er ledningen lang nok, blir den hengende i veien?

Lykta ligger fremdeles i esken sin, og jeg tenkte at jeg ikke skulle åpne den før jeg har prøvd lykta i en butikk, og gjerne også H7-en. Men det kunne være greit å få andre sine erfaringer enn så lenge, siden butikkene tross alt ikke åpner før om et par dager. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd og ha batteripakka i lomma.

Men det er jo bare to plugger da, så det er vel ikke tungvint.

Om ledningen er lang nok avhenger av hvilken lomme du skal ha den i da :rofl:

Den lyser både langt og bredt. Det velger du selv med justeringen på den.

Men så lenge strikken strammer ordentlig så sitter den godt på hode. Jeg løper ikke med den men jeg syns ikke den er ubehagelig å ha på :)

Etter å ha brukt den en stund ville jeg ikke byttet mot en H7 hvertfall.. Men det er meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...