pippin Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2012 Ja, dagen idag er ikke så alt for spennende men..! Here it goes! Ca. 08.30 - gubben drar på jobb og Mana får komme opp i senga 09.30 - fortsatt trøtte.. Seee det trøtte trynet da 10.30 - jeg er ferdig i dusjen. Mana har fortsatt ikke stått opp.. "Stå opp nå?" "Neeeei.. Drøyern litt til jeg...! 11.30 - Frokosttid! 12.30 - Tur med dyret LØPE TULLING! 13.30 - Mana er klar for å være alene i noen timer Så gikk det noen timer på jobb før jeg tok nytt bilde.. Ca. 17.30 - Dagens lunsj på jobb.. En av dem ihvertfall.. 18.30 - Ekstremt rolig på jobb.. Jeg mopper støv under bordene.. 19.30ish - Jeg mater Frank, flua som fløy rundt på jobb! 20.00ish.. Sjekker boka. FRI på lørdag - sonenmesterskapet 20.30 - Skribler... Ikke en eneste kunde.. ca 21.45 - Jeg og Mana tar oss en tur med kickbiken! Huhei hvor det går! Mobilen døde såklart, så da ble det bilde når vi kom hjem igjen.. Og et bilde av hundeutstyret i gangen.. Noe av det 22.30 - Kveldsmat! Snart natta! Bare drepe bamsen litt mer.. Det var dagen vår idag! 3 Siter
Irenen Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2012 Måtte flire av den flua Heldig du som har kickbike - jeg ønsker meg og! Så ut som en fin dag Siter
pippin Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2012 Måtte flire av den flua Heldig du som har kickbike - jeg ønsker meg og! Så ut som en fin dag Ja trivelig med summende selskap du! Siter
Ozzy Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Flua var søt daa. Og hu frøkna di er knallfin Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Haha, jeg elsker løpetulling-bildet! Mana ser fortsatt ut som en tegneseriehund. 1 Siter
pippin Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Flua var søt daa. Og hu frøkna di er knallfin Ja den var litt søt.. Og ganske sjenert Takk Haha, jeg elsker løpetulling-bildet! Mana ser fortsatt ut som en tegneseriehund. Haha ja! Raptus over hele linja! Ellers er jeg enig. Komikern min ^^ Siter
Renate A Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Hun er så utrolig skjønn Men...er hun så flink og holder seg helt til 12.30 før det blir tur (eller er hun i hagen)? Da hadde damen her vært gul i øynene, ikke blå Siter
pippin Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Hun er så utrolig skjønn Men...er hun så flink og holder seg helt til 12.30 før det blir tur (eller er hun i hagen)? Da hadde damen her vært gul i øynene, ikke blå Haha, nei hun blir satt i bånd utenfor her. Hun liker seg der så det er liksom første stopp om morgenen Men hun kan holde seg lenge ja.. Godt over 12 timer om hun er skikkelig lat. Har det sjeldent travelt Siter
Shlush Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Men du, rable litt? var jo kjempebra tegning jo Kjempefin efit! Siter
TonjeM Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Elsker løpe tulling bildet.. hun ser liskom ikke helt ekte ut alltid Mana Og du er rå til å tegne altså.. Siter
borderen Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Haha! Drit kult bilde av Mana når hun løper tulling! Siter
pippin Skrevet 4. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Men du, rable litt? var jo kjempebra tegning jo Kjempefin efit! Elsker løpe tulling bildet.. hun ser liskom ikke helt ekte ut alltid Mana Og du er rå til å tegne altså.. Hehe takk! Er rabling for meg, hehe! brukte vel 3-4 minutter på den skissen der Haha! Drit kult bilde av Mana når hun løper tulling! Og ja jeg liker det bildet, haha! Hun ser helt koko ut! Siter
Aya Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Haha, man måå jo bare elske løpe tulling-bildet! Og, du er knallgod til å tegne! Wow! Siter
Guest LXT Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Kul Mana Så ut som om du hadde en koselig dag. Må si meg enig med tegningen, kjempefin! Siter
Recommended Posts