soelvd Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg skjønner INGENTING av dette hysteriet. Dette har alltid ligget offentlig for alle, ingen PRIVATE meldinger er plutselig åpent for alle. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Ting kan sikkert skje, men mye av hysteriet på facebook er nettopp bare det.. Folk som vil ha oppmerksomhet, folk som liker og lage kvalm, eller folk som skriver på veggen istedet for PM.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hvordan sletter man alle meldingene fra face? Altså alle i privat innboks. Går det, eller vil de uansett ligge ute, siden den som har mottatt meldingene har det i sitt arkiv? Tror du må inn på hver enkelt for å slette. Men de blir vel liggende hos personen man har sendt med, om de ikke også fjerner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 ...og jeg tenker -den ENKLESTE måten å slippe å drite seg ut på er å DRITE I å poste ting du ikke kan stå for på FB. Da er man HELT sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg innså at jeg faktisk har private meldinger på veggen min nå, jeg... Fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg innså at jeg faktisk har private meldinger på veggen min nå, jeg... Fantastisk! Det er ingen private meldinger. Det er "vegg til vegg"-meldinger. De har liggi åpent hele tiden. Jeg har de jeg også og fikk litt hetta et øyeblikk - men innså at det var fjortisalderen min der jeg skrev mye rart åpenlyst (ikke ille, men jeg er ikke typen til å erklære min kjærlighet til mannen åpent på facebook feks. Det var jeg tydeligvis før ). Altså, det er ingenting nytt som ligger åpent. Det er bare litt lettere å se nå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Greia er jo at mange (jeg også) har trodd at jeg skrev i en privat chat, men i henhold til Facebook så har jeg skrevet "vegg til vegg"-melding med folk. Jeg hadde ingenting kritisk der da, men det er ikke alt ALLE trenger å se heller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Altså, jeg fant innlegg om hvor *** jeg var mellom meg og ei venninne.. Jeg tviler på at vi skrev det på veggen, faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg har ikke funnet noe, men jeg har ikke lett skikkelig heller... tehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Greia er jo at mange (jeg også) har trodd at jeg skrev i en privat chat, men i henhold til Facebook så har jeg skrevet "vegg til vegg"-melding med folk. Jeg hadde ingenting kritisk der da, men det er ikke alt ALLE trenger å se heller. Men jeg ser jo også ting jeg stusser litt på at jeg har skrevet. Men på mange av de har jo faktisk tredjepersoner kommentert, og da ser jeg jo at det er offentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Da kan det jo hende at dine innstillinger var bedre (mer privat) enn f. eks mine . Nå er hvertfall alt i orden hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 http://www.dagbladet.no/2012/10/07/kultur/analog_digital/data_og_teknologi/nettsamfunn/sosiale_medier/23695247/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 http://www.dagbladet...edier/23695247/ Mhm overskriften: "Nei, Facebook legger ikke ut private meldinger på tidslinja Men det betyr ikke at nettsamfunnet respekterer privatsfæren din." Siste delen av overskriften sier jo bare alt. Dette er jo bare supert for FB, de har sikkert gjort det bevisst for alt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Mhm overskriften: "Nei, Facebook legger ikke ut private meldinger på tidslinja Men det betyr ikke at nettsamfunnet respekterer privatsfæren din." Siste delen av overskriften sier jo bare alt. Dette er jo bare supert for FB, de har sikkert gjort det bevisst for alt jeg vet. Om du er så himla hysterisk opptatt av at ingen skal få tilgang til noe som helst privat om deg, så foreslår jeg at du sier opp dine internettabonnementer og slutter å bruke det. Så sant du er på nettet risikerer du at noen kan få tak i opplysninger om deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2012 Om du er så himla hysterisk opptatt av at ingen skal få tilgang til noe som helst privat om deg, så foreslår jeg at du sier opp dine internettabonnementer og slutter å bruke det. Så sant du er på nettet risikerer du at noen kan få tak i opplysninger om deg. Hehe så så, rolig nå. Det er greit å kunne skille mellom FB og internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts