Mirai Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 http://www.side3.no/article3482291.ece Dette gjelder meldinger man skriver i "chattevinduet" på Facebook. Her er også en annen forklaring til hvordan man kan fjerne det: http://www.side3.no/article3482291.ece There's an easy fix--when you're in your own timeline, just click on the year on the right (2007, 2008, 2009) and you'll see a box with a bunch of friends' messages and a header that says 89 people have written on so and so's timeline--hover over the right until you see the pencil, click and select hide from timeline. Do that for each year. BOTH parties have to delete or it will show so post and tell your friends! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Sist jeg sjekket var det bare vegg-til-vegg meldingene som lå der. Altså når man poster på noen andre sin vegg! Private meldinger er fortsatt private, det er nok heller en haug med mennesker som har misforstått hvor privat de vegg til vegg meldingene egentlig var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 hoho, det skulle tatt seg ut - private chatmeldinger på veggen *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Er det noen som har sett de, bortsett fra hun der Ida Wulff? Glad jeg rydder veggen med jamne mellomrom uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg ryddet opp i vegg til vegg ting idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Det er mange som sier det ikke er sant, men jeg anbefaler uansett alle å ta en sjekk. Jeg trodde mine innstillinger var ganske bra.. jeg sjekket nedover på min vegg, tjohei, der lå det en del jeg trodde var SLETTET, og som hvertfall skulle vært i innboksen, og ikke på veggen. Så det er bare å si "blabla det er feil" osv, men for mange så er det altså ikke det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Finner ikke noe jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Hvis dere ikke finner noe, så er det heller ikke noe problem . Da har innstillingene deres vært riktige og det vises ikke plutselig der. PS: Jeg måtte scrolle nesten halvveis gjennom hvert år før jeg fant en boks som het "Friends" hvor alle som hadde postet på veggen min var gruppert sammen. OBS: Nei, det er ikke snakk om meldinger man har sendt til venner, når man går helt inn i privat melding og skriver der. Det er noen av meldingene som har blitt skrevet i Facebook-chatten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Dette er ikke noe "nytt" som går på facebook. Link til artikkel publisert i desember 2011 Nyere artikkel fra september Det er ikke sant, de fleste synes bare det er ekkelt og har glemt hvor intime/åpne de kunne være på veggene til hverandre før timeline kom. Jeg har selv sjekket og det er noen meldinger på veggen min jeg syns er rart at er der, men det er bare at jeg hadde et annet syns på hva som var "greit" og ikke før enn jeg har nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Men er det forresten noen måte å slette disse arkiverte private meldingene? Jeg kan arkivere de, og så kan jeg bare oppheve akriveringen... Men så lenge noen andre enn dette Wulff mennesket har sett det, så er det nok tilfelle. Men det var tross alt damen som brakte oss ganske mye tullete avisoppslag ang VOE i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Du bare scroller ned til der veggpostene er gruppert opp sammen, og så kan du gjemme dem . Kan godt være det er gammelt nytt, men jeg anser meg selv som ganske oppdatert og jeg vil tro at om ikke jeg har fått det med meg, så er det mange andre som er i samme båt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Men er det forresten noen måte å slette disse arkiverte private meldingene? Jeg kan arkivere de, og så kan jeg bare oppheve akriveringen... Gå inn i samtalen, så får du en boks oppe til høyre hvor det står handlinger. Velg slett meldinger, og så får du opp firkanter ved hver melding som du kan hake av om du bare vil slette noen, eller velger slett alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Er det mulig.. Og dette gidder folk fortsatt finne seg i.. jeg er så glad jeg er ferdig med fisefjøsboka.. men ja jeg ser dette er tilfelle og sletter villt her nå, får selvfølkgwlig ikke lov å slette alt eller, bare skjule fra tidslinjen.. Hva skal til for å få elimenert hele forbanna kontoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Sitter og vurderer litt å slette hele facebook, ikke pga dette ( ) men pga all tiden den stjeler. Men jeg får så angest av å "gå glipp av" alt som skjer på facebook. Konkurranser, jobbmuligheter, networking... Gah. Kanskje bare slette alt av bilder og info og heller bli lurker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Sitter og vurderer litt å slette hele facebook, ikke pga dette ( ) men pga all tiden den stjeler. Men jeg får så angest av å "gå glipp av" alt som skjer på facebook. Konkurranser, jobbmuligheter, networking... Gah. Kanskje bare slette alt av bilder og info og heller bli lurker du får angst av gå glipp av ting? hva med å gå glipp av det? får ikke mye med meg noe av det du nevner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Gjennom å være venner med folk jeg f.eks kun har vært borti på ett enkelt kurs opprettholder jeg kontakten med folk som utdanner seg innen samme bransje som meg. Ergo har jeg innsidere i en bransje hvor det er kjekt å ha bekjente når man søker jobb. Jobbmuligheter finnes også på fb, i og med at bedrifter jeg "følger" (liker) legger ut jobbmuligheter i nyhetsfeeden min som jeg sjekker daglig. I stedet for at jeg manuelt må gå inn på bedriftens hjemmeside og lete etter ledige stillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Gjennom å være venner med folk jeg f.eks kun har vært borti på ett enkelt kurs opprettholder jeg kontakten med folk som utdanner seg innen samme bransje som meg. Ergo har jeg innsidere i en bransje hvor det er kjekt å ha bekjente når man søker jobb. Jobbmuligheter finnes også på fb, i og med at bedrifter jeg "følger" (liker) legger ut jobbmuligheter i nyhetsfeeden min som jeg sjekker daglig. I stedet for at jeg manuelt må gå inn på bedriftens hjemmeside og lete etter ledige stillinger. Er det en profesjonell nbransje er det på linkedin det skjer. FB er så useriøst som det kan få blitt. Sletter vilt her nå, og jeg har ryddet veggen mange ganger men det dukker bare opp igjen.. Forbanna hæstshit-.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Dette skjedde med meg. Vet ikke når det ble "publisert" på veggen min, men leste igjennom alt og fant ingenting hemmelig der ihvertfall Men er jo ****** irriterende :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Skjedde hos meg også og det er IKKE meldinger som tidligere ble skrevet på veggen min... Det var bruddstykker (enkeltmeldinger) av samtaler. Facebook bare benekter at dette er mulig for å redde sin egen ræv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Er det en profesjonell nbransje er det på linkedin det skjer. FB er så useriøst som det kan få blitt. Sletter vilt her nå, og jeg har ryddet veggen mange ganger men det dukker bare opp igjen.. Forbanna hæstshit-.. Er på linkedin men synes det er litt "treigt" / lite folk som er registrert der foreløpig Men jeg tror jammen jeg skal sette i gang å slette "crap" Iallefall skal "veien til fullstendig sletting" på Facebook være å slette alt manuelt, endre alt av navn og fjerne all personifisering. Og så slette kontoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg har ryddet veggen min x antall ganger og nå ligger det igjen masse tilbake til 2008 når jeg ble registrert..!! men ja, det blir rydding her nå.. LinkedIn kommer seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Hehe fant igjen denne da.. ADVARSEL! Facebook skaffer seg nå oversikt over innholdet i din hjerne gjennom din informasjonsflyt. For å blokkere dette: Gå på kjøkkenet, ta frem aluminiumsfolie, surr dette rundt hodet, mens du puster gjennom venstre nesebor. Dette sikkerhetsproblemet er alvorlig og har blitt bekreftet gjennom min onkels elskerinnes nabo og deres chihuahua. Kopier dette til din profil- og redd dine venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Hvordan sletter man alle meldingene fra face? Altså alle i privat innboks. Går det, eller vil de uansett ligge ute, siden den som har mottatt meldingene har det i sitt arkiv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Hehe fant igjen denne da.. ADVARSEL! Facebook skaffer seg nå oversikt over innholdet i din hjerne gjennom din informasjonsflyt. For å blokkere dette: Gå på kjøkkenet, ta frem aluminiumsfolie, surr dette rundt hodet, mens du puster gjennom venstre nesebor. Dette sikkerhetsproblemet er alvorlig og har blitt bekreftet gjennom min onkels elskerinnes nabo og deres chihuahua. Kopier dette til din profil- og redd dine venner Jeg bare måtte stjele den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Denne er og fin, litt lenger da. BØR LESES AV ALLE SOM BRUKER FACEBOOK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts