C.J Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Oppmøte klokka 11, Hall C, ring 12 Jeg holder til i ringen ved siden av på samme tidspunkt og kan stille som handler hvis Monab88 ikke får det til å klaffe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg dør, gråter og har litt hysterisk latter her. Prøvestelte Talli nå bare for å se resultatet, ergo enda mer pels skal av innen søndag. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Da har jeg et startnr ledig for Lørdag Ledig som i at noen andre kan bruke det? Jeg vil gjerne, skal på lørdag Hadde uansett regnet med å betale, men om jeg slipper det kunne det gått til noe til hundene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg holder til i ringen ved siden av på samme tidspunkt og kan stille som handler hvis Monab88 ikke får det til å klaffe Supert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Ledig som i at noen andre kan bruke det? Jeg vil gjerne, skal på lørdag Hadde uansett regnet med å betale, men om jeg slipper det kunne det gått til noe til hundene Jepp. Send meg E-mailen din så sender jeg det til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Den er'ke sååå stor, men skjønner - du har boodawg! Men altså - hvor mye skal du ha for buret? Og om riften ikke er sånn schempeschvær så kan jeg jo sikkert teipe eller noe . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Isj jag var för sen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Men altså - hvor mye skal du ha for buret? Og om riften ikke er sånn schempeschvær så kan jeg jo sikkert teipe eller noe . 250,-? Høres det greit ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 250,-? Høres det greit ut? Ja jøss Når er du på Lillestrøm da? - Eller, har du mulighet til å ta det med dit eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Ja jøss Når er du på Lillestrøm da? - Eller, har du mulighet til å ta det med dit eller noe? Jeg er der på lørdag. Og drar på lørdag. Men Yodel er der til søndag, tror jeg. Kan jo spørre om hun kan ha det der om det er da du skal dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg er der på lørdag. Og drar på lørdag. Men Yodel er der til søndag, tror jeg. Kan jo spørre om hun kan ha det der om det er da du skal dit. Bra, det var en lur ting Hør med henne og så sender du meg en PM med kontonummer så skal jeg overføre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jepp. Send meg E-mailen din så sender jeg det til deg Juhu! Typisk jeg akkurat dro fra jobb med printer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Siden mange andre prøver seg, så gjør jeg det også Noen som har et ekstra nummer til lørdagen som de ikke har planer om å bruke? Søs og Mams skal ta med seg Kuma dit, men han er jo bare inngang for én av dem. Så hadde jo vært kjekt om de slapp å betale for å gjøre meg en tjeneste (jo, jeg har tilbudt meg å betale for dem, men fått et nei ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg har to ekstra nummer til søndagen om noen skulle trenge. Vet noen har spurt meg tidligere så de har førsterett, men bare å si ifra Det er altså nummer jeg selv skal bruke på lørdagen, så det er jo forutsatt at det går an å bruke dem begge dager. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg har to ekstra nummer til søndagen om noen skulle trenge. Vet noen har spurt meg tidligere så de har førsterett, men bare å si ifra Det er altså nummer jeg selv skal bruke på lørdagen, så det er jo forutsatt at det går an å bruke dem begge dager. Meg, meg! Kan du sende meg en PM hvis du har så jeg kan få? :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Meg, meg! Bare send meg PM med mailaddresse, så skal jeg sende nr til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeg har to ekstra nummer til søndagen om noen skulle trenge. Vet noen har spurt meg tidligere så de har førsterett, men bare å si ifra Det er altså nummer jeg selv skal bruke på lørdagen, så det er jo forutsatt at det går an å bruke dem begge dager. Jeeeeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Jeeeeg! Da får du det andre Skal visst på søndag allikevel jeg, men regner med at man ikke betaler for å komme inn som ringsekretærelev, sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 http://www.osloby.no/nyheter/Store-forsinkelser-i-togtrafikken-i-helgen-7052139.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 http://www.osloby.no...en-7052139.html Eg bor i Bergen, men betyr ikke det da at det ikke går tog til Lillestrøm men buss istede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Ja, da blir det satt opp busser istedenfor tog - men beregn ekstra god tid kan nok bli endel kø og venting. Kan nok bli endel hunder på bussene oppover der, da.. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Da dropper vi hvertfall å ta toget. Så da blir det bil, også regner vi heller å være der oppe i god tid så vi får parkeringsplass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 HAhaha! du er søøøt Jankaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal Har det noe å si hva slags shampoo man vasker med? Har alltid kjøpt det jeg finner til under 50 kr, jeg... Evt dr.greve intimsåpe! Kanskje jeg skal slå til og puffe opp hundene mine. Hjelper det med dyr shampoo? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts