Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Lillestrøm 24-25. november


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Kort. Tar kanskje 15 min (?) å gå. Du trenger ikke å bytte tog når du kommer fra Tønsberg. Priser o.l. Kan du finne på nsb.no. Hund koster barnebillett, men ofte er man heldig og får den med gratis.

Tar ikke 15 min engang. Er rett over en liten parkeringsplass også er man ved hoved inngangen.

Var der på foto messa i våres og testet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 553
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dere bør elske meg litt nå, fordi jeg irriterte meg slik over at ringoppsettningen forsvant i hallkartet har jeg nå oppdatert siden sikkert 100 ganger for å greie trykke printscreen akkurat tidsnok ti

Og så blir det maasse huskyer på utsiden av bygget

Nå satser jeg på murermannen klarer å skjønne hva han skal

Posted Images

Kort. Tar kanskje 15 min (?) å gå. Du trenger ikke å bytte tog når du kommer fra Tønsberg. Priser o.l. Kan du finne på nsb.no. Hund koster barnebillett, men ofte er man heldig og får den med gratis.

Bruker ikke mer enn fem minutter fra togstasjonen til hallen, det er ikke langt i det hele tatt. Og siden det er helg reiser hundene (inntil fire stk pr voksen) gratis innenfor Ruters område (dvs Oslo og Akershus). Det er veldig greit! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man med matpakke og brus (dvs ikke handler mat der) så er de 140,- spart bare der. Eller dropper å kjøpe det kule halsbåndet man slett ikke trenger. Eller kjøper en kanne shampo istedenfor småflasker. Osv :icon_confused:

Jeg tar alltid med matpakke på utstillinger, stevner, turer osv.. Sunnere og billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort. Tar kanskje 15 min (?) EDIT: max 5 min! å gå. Du trenger ikke å bytte tog når du kommer fra Tønsberg. Priser o.l. Kan du finne på nsb.no. Hund koster barnebillett, men ofte er man heldig og får den med gratis.

Tar noen få minutter å gå fra stasjonen og til varemessa. I rask gange, et par minutter! Som AnetteH sier, rett over en parkeringsplass, også er man der.

Og kommer du fra Tønsberg og bikkja er under 40cm (eller bare ser ut som en hund under 60 :P ) så går også hunden gratis på Vestfoldbanen.

Åja, takk :D Så det er ikke værre enn at man ser messehallen i fra togstasjon? Jeg har litt sånn angst for å reise langt med tog alene :icon_redface: (kommer vel av at jeg nesten aldri har gjort det før). Så får litt noia om det er langt i fra togstasjonen og til hallen. Er ikke noen som har lyst å møte meg på togstasjonen for å holde følge til hallen? :) Hadde vært koselig å bli kjent med noen soniser.. Innså plutselig at jeg ikke kjenner så mange her :icon_redface:

Godt det ikke er noe togbytte *phu* kjenner jeg blir svett bare av tanken :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, takk :D Så det er ikke værre enn at man ser messehallen i fra togstasjon? Jeg har litt sånn angst for å reise langt med tog alene :icon_redface: (kommer vel av at jeg nesten aldri har gjort det før). Så får litt noia om det er langt i fra togstasjonen og til hallen. Er ikke noen som har lyst å møte meg på togstasjonen for å holde følge til hallen? :) Hadde vært koselig å bli kjent med noen soniser.. Innså plutselig at jeg ikke kjenner så mange her :icon_redface:

Godt det ikke er noe togbytte *phu* kjenner jeg blir svett bare av tanken :-o

Du ser hallen når du kommer ut, tror de har vært glupe nok til å henge opp lysbokstavene "Norges varemesse" så du ser det fra stasjonen også. :) Det kommer selvfølgelig an på hvor du går ned fra perrongen, men om du står slik at du har ryggen mot den retningen du kom fra med toget, så går du ut til høyre (dvs motsatt retning av de fleste andre i grunn - men samme retning som alle de andre som går der med hund!). Mener det er en Narvesen-kiosk rett utenfor utgangen. Det er en grusparkeringsplass som du går på skrått over, så ut på gangveien, forbi Dolly Dimples og under veien, og når du kommer opp på andre siden er du rett ved varemessa og trenger bare å gå rundt hjørnet for å finne inngangen. :) Skal godt gjøres å ta feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser hallen når du kommer ut, tror de har vært glupe nok til å henge opp lysbokstavene "Norges varemesse" så du ser det fra stasjonen også. :) Det kommer selvfølgelig an på hvor du går ned fra perrongen, men om du står slik at du har ryggen mot den retningen du kom fra med toget, så går du ut til høyre (dvs motsatt retning av de fleste andre i grunn - men samme retning som alle de andre som går der med hund!). Mener det er en Narvesen-kiosk rett utenfor utgangen. Det er en grusparkeringsplass som du går på skrått over, så ut på gangveien, forbi Dolly Dimples og under veien, og når du kommer opp på andre siden er du rett ved varemessa og trenger bare å gå rundt hjørnet for å finne inngangen. :) Skal godt gjøres å ta feil!

Tusen takk for veibeskrivelse :D! Jeg er ganske sted-dum :P Er vel derfor jeg ikke liker å reise til nye steder alene :icon_redface: . Jeg må se ann lommeboka først tenker jeg, men gud som jeg har lyst til å ta turen, er 1 år siden sist jeg var på en hundearrengement!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har vært på denne utstillingen før; er det problemer med å finne parkeringsplasser om morgenen? På kortet vårt står det at vi skal møte kl ni, så vi tenkte å være der kl åtte for å strekke litt på bein og labber osv, men siden vi må kjøre noen timer har vi ikke lyst til å stå opp tidligere enn nødvendig. Så, ok med parkeringsplasser kl åtte?

Spørsmål 2: Når starter erfaringsmessig gruppe-bedømningene? Det kunne vært artig å se de, men gidder ikke vente i evigheter heller. Er det flere ringer til dette, eller venter de til alle er ferdige og begynner med en gruppe, så neste osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har vært på denne utstillingen før; er det problemer med å finne parkeringsplasser om morgenen? På kortet vårt står det at vi skal møte kl ni, så vi tenkte å være der kl åtte for å strekke litt på bein og labber osv, men siden vi må kjøre noen timer har vi ikke lyst til å stå opp tidligere enn nødvendig. Så, ok med parkeringsplasser kl åtte?

Spørsmål 2: Når starter erfaringsmessig gruppe-bedømningene? Det kunne vært artig å se de, men gidder ikke vente i evigheter heller. Er det flere ringer til dette, eller venter de til alle er ferdige og begynner med en gruppe, så neste osv.?

Så tidlig er det mange parkeringsplasser, det har det hvertfall vært de siste to årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål 2: Når starter erfaringsmessig gruppe-bedømningene? Det kunne vært artig å se de, men gidder ikke vente i evigheter heller. Er det flere ringer til dette, eller venter de til alle er ferdige og begynner med en gruppe, så neste osv.?

De skal begynne kl 15.00, og av min erfaring så har de pleid å starte ganske presist :) Men holder fort på i noen timer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnertittel, er det BIR Og BIM som får det? (Bortsett fra Jr da,)

Det lurer jeg også på. Det avhenger av om vinnertittelen følger cacibet eller ikke. Hvis ikke tittelen følger cacibet, så er det vel uansett BIR/BIM som får vinnertittelen. Hvis den følger cacibet, så går tittelen til beste hannhund/tispe som IKKE er junior/veteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...