jaktlykke Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Helledussen azza for en søt frøken! 1 Siter
Irenen Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 (endret) Gaah.. Hvordan i all verden kan STEIN smake godt? Ellers er Nora og Taxi blitt perlevenner, til tross for at hun til tider tror tissen hans er en pupp De leker så fint, er glad for å se hverandre, og Taxi er ekstremt tålmodig med henne Endret 25. Oktober 2012 av IreneN Siter
MonicaT Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Utrolig skjønn hun er. Håper å hilse på henne på Fellesutstillingen 2013. Siter
Irenen Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Utrolig skjønn hun er. Håper å hilse på henne på Fellesutstillingen 2013. Skal melde meg på så fort jeg får stamtavla og har omregistrert henne til NKK Siter
Emilie Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Fine, deilige valpen. Gratulerer så mye Siter
LilleZara Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Ellers er Nora og Taxi blitt perlevenner, til tross for at hun til tider tror tissen hans er en pupp De leker så fint, er glad for å se hverandre, og Taxi er ekstremt tålmodig med henne Kanskje derfor de er så gode venner? 2 Siter
Irenen Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Fine, deilige valpen. Gratulerer så mye Takk Kanskje derfor de er så gode venner? Hahaha Akkurat det er ikke Taxi spesielt begeistret for, men tålmodig som han er så sier han ingenting. Siter
LilleZara Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Hahaha Akkurat det er ikke Taxi spesielt begeistret for, men tålmodig som han er så sier han ingenting. Haha,jeg klarte ikke la være Flinke Taxi! 1 Siter
Shlush Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Hun er aldeles nydelig Og det er Taxi også! Bare fortsett å spamme oss, vi liker det :D 1 Siter
Irenen Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Noen bilder fra idag. Endelig en dag med sol! Siter
Irenen Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Et par til (litt hår i ansiktet bare ) 2 Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Nora er allerede blitt 10 uker gammel! Denne uka veide jeg henne daglig i tre dager, og vekta økte med 150 gram om dagen. Etterpå skal jeg ta 10ukers-oppstillingsbilde 2 Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Ikke alltid like fotogen Også er det fint å dele seng 1 Siter
MiO Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Også er det fint å dele seng Så det tok ikke mange dagene før han ikke synes hun var så "ekkel" lenger! Tenkte meg det :- ) Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Så det tok ikke mange dagene før han ikke synes hun var så "ekkel" lenger! Tenkte meg det :- ) Neida, det tok under en uke før de lekte sammen. Og nå leker de støtt og stadig, deler seng, drikker vann av samme skål samtidig og er ordentlige kompiser! Siter
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Heerlig! Og fytti som a vokser, kommer vel straks til å vokse forbi Marvin Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Heerlig! Og fytti som a vokser, kommer vel straks til å vokse forbi Marvin Marvin? Men det tar nok ikke mange ukene før hun er på størrelse med Taxi nei Siter
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Marvin? Men det tar nok ikke mange ukene før hun er på størrelse med Taxi nei Haha! Marvin ja... mente selvfølgelig Taxi Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Haha! Marvin ja... mente selvfølgelig Taxi Men hun vil jo forsåvidt vokse forbi Marvin like fort 1 Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Hun er nyydelig! Takk Jeg er selvfølgelig heeelt enig! Siter
Irenen Skrevet 27. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2012 Oppstillingsbildet denne uka ble ikke veldig bra det heller, men vi får vel dreisen på det etterhvert Uansett, er morro å se utviklingen på bilder. Siter
Irenen Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Nora er veldig trygg på alt av mennesker, lyder, biler og forskjellige situasjoner, men fremmede hunder synes hun er skummelt. Jeg har derfor prøvd å ta sosialiseringen i kontrollerte former, hvor hun har fått møte en og en hund som jeg vet er stabile og flinke med valper. Da tar det som regel ikke lang tid før hun blir varm i trøya Idag har vi vært på tur med Oda og hennes to kooikere; Kaspar (5 år) og Anton (8mnd). Hun syntes Anton var litt voldsom til å begynne med, men de lekte litt etterhvert. Kaspar derimot, som er en mye roligere og voksen type, hadde hun veldig sansen for - men han brydde seg ikke stort om henne. Bilder fra turen: Kaspar og Nora Nora og Taxi Siter
Shlush Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Hun er såååå søøt og pen og fin :D Og så er Taxi pen også! Hun vokser jammen fort 1 Siter
Recommended Posts