Pringlen Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Trimmaskin for rev og hare Skulle ikke egentlig ha støver heeelt enda, men hey, hvorfor vente med noe som kan bli moro Og så må man jo støtte opp om de Norske hunderasene, så det ble et Hygenbarn (som kommer hjem neste helg) 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Grattis Marie, hun er kjempesøt! Forventer masse flotte bilder fremover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Trimmaskin for rev og hare Skulle ikke egentlig ha støver heeelt enda, men hey, hvorfor vente med noe som kan bli moro Og så må man jo støtte opp om de Norske hunderasene, så det ble et Hygenbarn (som kommer hjem neste helg) Så herlig. Og visste ikke at Hygen kom i den fargen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 *tilfeldig quote* Savner bilder av din gylne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Savner bilder av din gylne! Skal på besøk til neste uke- da lover jeg bilder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 11. September 2013 Rapporter Share Skrevet 11. September 2013 Skal på besøk til neste uke- da lover jeg bilder Jeg er så misunnelig på deg som skal ha valp etter Supra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Så herlig. Og visste ikke at Hygen kom i den fargen.. Rød/hvit er vel den opprinnelige "Hygenfargen", men sort/rød/hvit er sidestilt i standarden. Og det har blitt ganske mye sort etter alle x-kryssningene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Trimmaskin for rev og hare Skulle ikke egentlig ha støver heeelt enda, men hey, hvorfor vente med noe som kan bli moro Og så må man jo støtte opp om de Norske hunderasene, så det ble et Hygenbarn (som kommer hjem neste helg) Så fin! Jeg syns støverne er utrolig fine hunder. (Jeg passer dessverre ikke til å ha støver) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Rød/hvit er vel den opprinnelige "Hygenfargen", men sort/rød/hvit er sidestilt i standarden. Og det har blitt ganske mye sort etter alle x-kryssningene... Takk der lærte jeg noe nytt, herlig. Hva er de krysset med?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Takk der lærte jeg noe nytt, herlig. Hva er de krysset med?? I Hygen er det blandet inn Dunker og Finne i enkelte kombinasjoner for noen år tilbake. De andre norske støverene fikk også sine innblandinger for å øke genpolen. Halden med Finne og Hamilton(?) og Dunker med Hygen, tror jeg.. Bak valpen min (kullet på bildet) er det både Dunker og Finne x-registreringer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Trimmaskin for rev og hare Skulle ikke egentlig ha støver heeelt enda, men hey, hvorfor vente med noe som kan bli moro Og så må man jo støtte opp om de Norske hunderasene, så det ble et Hygenbarn (som kommer hjem neste helg) Ei som jeg gikk på hundemassasje skolen sammen med hadde en Hygen hanne, han var så søt, og veldig rolig da vi var inne, på tur våknet han litt, men var ikke så ille ute heller. Kjempe fin fareg på din, også såå søt da, elsker ørene dems 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Jeg har så enkle valper at dere aner ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. September 2013 Rapporter Share Skrevet 13. September 2013 Jeg har så enkle valper at dere aner ikke Jeg og! Bare sover og sover.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Kan trygt si jeg er fornøyd! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Kan trygt si jeg er fornøyd! Skal du ha henne hjemme hos deg, selv, eller skal du sette henne ut på for? Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Kan trygt si jeg er fornøyd! Er det Elvli-valp? Skikkelig søt og vakker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Er det Elvli-valp? Skikkelig søt og vakker Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Ympa fortsetter å være en blid og artig valp, litt i sin egen lille verden, men et vanvittig arbeidsjern er hun blitt! Vi fokuserer mest på litt grunnleggende lydighet på sauen som å komme på innkalling og stå. Dekk kan hun litt for godt, så det legger jeg litt bort! Gleder meg til å komme ordentlig igang med treningen hennes og forhåpentligvis bruke henne på neste års sauesanking 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Skal du ha henne hjemme hos deg, selv, eller skal du sette henne ut på for? Nydelig Hun flyttet hjem til min svoger i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Tispa jeg vil ha valp etter er drektig og halvgått. Håper nå bare det er ei lita fin jente der til meg. Stamtavlenavnet er bestemt også, takk til Line som skrev det, og Ozzy som tenkte foreslå samme navn. Selv hadde jeg Christmas Present eller Christmas Gift i tankene, men Christmas Carol traff virkelig blink :-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Knappe 3 uker til ultralyd!! Det blir godt å få ting bekreftet/avkreftet i første skritt kjenner jeg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Så mange vakre valper! Kortiser blir bare mer og mer behagelige å se på. De første jeg så for noen år siden (rundt Lp ringen faktisk) syntes jeg så bare rare ut. Men nå synes jeg jo faktisk de er vakre Taco ble 5 mnd for 2 dager siden, har blitt tannløs og i helgen var hun på sitt aller første konkurranse kurs i lydighet. Og så gøy som vi hadde det! Her fra "Apport dirigeringen" uten apportering Utrolig hva en liten valpehjerne klarer å finne ut av bare man legger forholdene til rette 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Henter Ludvig imorgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Trimmaskin for rev og hare Skulle ikke egentlig ha støver heeelt enda, men hey, hvorfor vente med noe som kan bli moro Og så må man jo støtte opp om de Norske hunderasene, så det ble et Hygenbarn (som kommer hjem neste helg) ååååå hygen da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts