Mollymor Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Da kan jeg presentere min 2013 valp, Mollyville's Adventure O Sunderella - aka Sunny. Hun er siste valpen her hjemme, alle de fire andre har reist til sine nye hjem, to lokalt, en til Sørlandet og en til Sverige. Det var trist å si farvel (på gjensyn) til valpene som reiste, men samtidig blir det bra å få tid til min lille dukke. Vi koser oss, går bittelitt tur, trener på renslighet og enkle ting. Hun vet godt hva det betyr år ejg spør om hun "vil ha mat", og også "ut og tisse", selv om hun noen ganger later som hun ikke forstår akkurat det. Spesielt hvis det reger. Typisk Boston Terrier mao. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Jeg kan skryte over husrein valp (tror jeg, redd for å jinxe det nå, og jeg er ikke 100 % sikker på hva hun gjør når jeg er på jobb, men hun tømmer blæren ganske lenge når jeg kommer hjem, så regner med hun holder seg hele dagen) Jippi! Stor forskjell fra Blondie som ikke ble husrein før hun var 2 år gammel! Blondie bæsjet bare inne av og til da, men likevel! Ellers har hun vokst masse! Det blir faktisk en kelpie av det der en dag 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Flinke Tidi! Jeg skrøyt veldig av husreinhet her for ikke så lenge siden, dagen etterpå tissa Meesha to ganger inne og dagen etter det bæsja han på gulvet... Jaja, det kommer seg nå, i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Flinke Tidi! Jeg skrøyt veldig av husreinhet her for ikke så lenge siden, dagen etterpå tissa Meesha to ganger inne og dagen etter det bæsja han på gulvet... Jaja, det kommer seg nå, i det minste Haha, kjipt! Har dere et par etasjer å gå ned for å komme dere ut kanskje? Tidi tisset inne forrige uke da, da jeg skulle støvsuge Hun liker ikke støvsugeren. Så i frykt, så tisset hun inne. Det var litt lenge siden hun hadde vært ute da også, så det var min egen feil I dag tisset hun ikke inne selv om jeg støvsugde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Haha, kjipt! Har dere et par etasjer å gå ned for å komme dere ut kanskje? Tidi tisset inne forrige uke da, da jeg skulle støvsuge Hun liker ikke støvsugeren. Så i frykt, så tisset hun inne. Det var litt lenge siden hun hadde vært ute da også, så det var min egen feil I dag tisset hun ikke inne selv om jeg støvsugde Neida, bare en etasje (oppgang + to trapper også er vi ved ytterdøra). Har ikke vært verre enn at jeg har vært litt glemsk, også er jo ikke valpeblærer alltid like logiske. Da han bæsja inne lå jeg og sov, og besøket mitt skulle ta han ut. Men så gikk hun på do først, og man kan jo ikke sette sine egne toalettbehov over valpens, må vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Slenger meg inn en siste gang før nyttår, midt uti desember kommer denne karen til min mor: 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Ååh, den var søt, Siri Eveline! Hvor skal hun ha fra ? (Ingenting er som en ES-valp.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Ååh, den var søt, Siri Eveline! Hvor skal hun ha fra ? (Ingenting er som en ES-valp.) Finnhættas De er herlige vesener! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Valpen min nyser sånn.. Bare utovernys, og når jeg tenker over det, har han egentlig alltid nyst… Nesemidd…? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boblefjes Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Kommer en liten valp hit 29. desember! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Melder meg på her da jeg henter hjem valp i midten av desember! Jippi!! Littegranne vanskelig å konsentrere seg om eksamenslesning i mellomtiden, merker jeg! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feline Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 8. desember får vi en dalmatinervalp i hus, gleder meg sånn! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 8. desember får vi en dalmatinervalp i hus, gleder meg sånn! Fortell mer! Fra hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frøken Fryd Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Her er vår lille hjerteknuser, ei tispe som er blanding mellom strihåret dachs og bichon havanais:) 9 uker gammel. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHH Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Har en ny hund på gang, en Schäfervalp som når er ca. 3-4 uker. Blir spennende å få han i hus, jeg henter han i romjula, en fin julepresang til meg selv. Skal først og fremst trenes i IPO, og håper han vil fungere som konkurransehund etter hvert. Er syv år siden jeg hadde siste Schäferen, og enda lenger siden jeg har trent aktivt med rasen, så det blir spennende når vi kommer i gang. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feline Skrevet 28. November 2013 Rapporter Share Skrevet 28. November 2013 Fortell mer! Fra hvor? Fra Ekryda kennel i sverige, ei brunprikkete tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 Lille Ympemus har blitt stor Iallefall oppi hodet sitt, hun er egentlig en bittelita tispe! Gjetingen er vi godt igang med, hun er en fin hund å trene og viser mye bra, selvom hun er en utspekulert jævelunge noen ganger Bilde fra tidligere i høst, da hun var noen dager på "ferie" hos en venn av meg. Film: http://www.youtube.com/watch?v=-lHFkEZMhL8 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 @Papillon Sååå fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. November 2013 Rapporter Share Skrevet 30. November 2013 @Papillon Sååå fin! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Nytt bilde av frøkena som kommer hit om 3,5 uker:-) hun er den som sitter fremst:-)) 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2013 Her er vår lille hjerteknuser, ei tispe som er blanding mellom strihåret dachs og bichon havanais:) 9 uker gammel. Har en ny hund på gang, en Schäfervalp som når er ca. 3-4 uker. Blir spennende å få han i hus, jeg henter han i romjula, en fin julepresang til meg selv. Skal først og fremst trenes i IPO, og håper han vil fungere som konkurransehund etter hvert. Er syv år siden jeg hadde siste Schäferen, og enda lenger siden jeg har trent aktivt med rasen, så det blir spennende når vi kommer i gang. Nytt bilde av frøkena som kommer hit om 3,5 uker:-) hun er den som sitter fremst:-)) Dere er slemme som legger ut slike bilder! Gratulerer til alle som venter på valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 Nytt bilde av frøkena som kommer hit om 3,5 uker:-) hun er den som sitter fremst:-)) Så fine! Ser at jeg postet i denne tråden i fjor. Nå ble det ikke valp på meg år, men ei voksen lundehundtispe har flytta inn her. Hvor får du din fra? Har du hatt lundehund før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Så fine! Ser at jeg postet i denne tråden i fjor. Nå ble det ikke valp på meg år, men ei voksen lundehundtispe har flytta inn her. Hvor får du din fra? Har du hatt lundehund før? Hun kommer fra Oddbjørg Bakk(uten kennelnavn) Har ikke hatt selv, men bodde med en i et år for 6-7 årsiden og har sagt siden jeg skal ha Lundehund en dag Kjøpte Lundehund boka før sommeren og tenkte at jag skulle begynne å planlegge til neste år. Men så mista jeg flaten min, og tenkte litt etter at jeg kan jo ringe valpeformidler og melde litt interesse, og noen dager etter på fikk jeg telefon om at lille Eir blir min 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Hun her blir kanskje min 20. desember Sent from my iPhone using Tapatalk 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2013 Hun her blir kanskje min 20. desember Sent from my iPhone using Tapatalk Sååå søt! Hva slags rase er det? Og hva skjer med Nora nå? Takler hun valper godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts