julnil Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2013 Har akkurat hentet meg en nydelig liten ccpp, født 9.jan Han har samme far som den ccpp'en vi allerede har, så valpen har naturligvis fått navnet Lillebror Luigi og Lillebror sammen Mine to sorte perler 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Toya tre måneder gammel: Lunas datter, født. 2. desember 2012. Gleder meg til å følge utviklingen hennes videre! Det blir en norsk buhund Bra rasevalg! Din første buhund? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Toya tre måneder gammel: Lunas datter, født. 2. desember 2012. Gleder meg til å følge utviklingen hennes videre! FOR EN SØTING Mere bilder, mere bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Hun er kjempesøt ja, både ut- og innvendig Mere bilder? Skal bli Babybilde: Ca. 5-6 uker gammel: Ca. 6-7 uker gammel: Tre måneder gammel: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Potensiell forvært kommer på besøk på søndag Klaffer det (virker sånn) så kommer han her i mitt eie 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Tispe parret, så får vi vente å se om det blir noe. Skal ha hannhund - den skal ut på fôr (tror jeg ) , litt nye linjer å sånt... Siden Betty gikk tom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 I dag er det torsdag og på lørdag reiser vi til Sverige .....banandans Det er jo i overimorgen allerede Blir gøy å endelig hilse på lille Lio. Kommer til å bli kost ihjelp Og dere kommer til å bli spammet med bilder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yen Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Blir valp på oss i år - hurra!!! Første kullet det er mulig vi får en liten, nydelig en fra ble født tirsdag / natt til onsdag! Og andre kullet blir nok født om 1 ukes tid. Så gjennstår det bare å få høre hvilken valp som passer best til oss Ååååhhh, det er så spennende! Gledet oss lenge til nummer to nå. Utrolig koselig med en slik tråd hvor man kan dele gleden med andre - og ikke minst se andres søte, små...! <3 Er mange hjerteknusere her inne allerede ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Hun er kjempesøt ja, både ut- og innvendig Mere bilder? Skal bli *klippe bilder* Åååååååh! *smelt* Buhunder er bare helt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Potensiell forvært kommer på besøk på søndag Klaffer det (virker sånn) så kommer han her i mitt eie Hvor er han fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Hvor er han fra? Bushongo 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 I dag er det torsdag og på lørdag reiser vi til Sverige .....banandans Det er jo i overimorgen allerede Blir gøy å endelig hilse på lille Lio. Kommer til å bli kost ihjelp Og dere kommer til å bli spammet med bilder God tur, og gratulerer med lille Lio! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 God tur, og gratulerer med lille Lio! Tusen takk. Gleder oss til å reise i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Tusen takk. Gleder oss til å reise i morgen Kix sier hun gleder seg til å møte Lio! Kjør pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Da kan jeg trygt si at jeg ikke er medlem av denne gjengen lenger Blir spennende å følge dere andre som er heldige og får dere valp i år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Da kan jeg trygt si at jeg ikke er medlemav denne gjengen lenger Blir spennende å følge dere andre som er heldige og får dere valp i år! Hva skjedde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Hva skjedde? Det ble ikke noe av den kombinasjonen da de sliter med å få solgt alle valpene fra det første kullet. De vil ikke sette flere valper til verden siden de ikke har blitt solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Det ble ikke noe av den kombinasjonen da de sliter med å få solgt alle valpene fra det første kullet. De vil ikke sette flere valper til verden siden de ikke har blitt solgt. Hørtes fornuftig ut av de, men allikevel kjipt for deg. Håper du finner valpen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Hørtes fornuftig ut av de, men allikevel kjipt for deg. Håper du finner valpen din. Helt enig. Det var helt riktig avgjørelse fra deres side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Jeg er jo faktisk med i denne gjengen i år jeg Han er født i 2012 da, men han var bare en drøy uke da vi gikk inn i 2013 så jeg syns han skal få være med i denne klubben 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Denne gutten skal få flytte hit til meg i april 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Kix sier hun gleder seg til å møte Lio! Kjør pent! Så flott Vi kom hjem i natt med Lio og to søsken. De to andre reiser i dag. Han virker veldig trygg, tillitsfull, nysgjerrige og herlig Bilder kommer i kveld når jeg får ført over bilder og redigert. Og det kommer nok flere bilder de nærmeste dagen også. I dag morges løp Lio bort til Amigo (som har samme farge som hundemammaen hans) og sjekket om Amigo hadde patter. Noe han ikke hadde og Amigo bare stod der, så snill og grei. Lurte litt på hva den lile drev med, men greit nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Gleder meg til å kosemose på valpis, jeg Valpepasser, maybe?? Ja bare pass deg så tar jeg deg på ordet hehe Toya tre måneder gammel: Lunas datter, født. 2. desember 2012. Gleder meg til å følge utviklingen hennes videre! Bra rasevalg! Din første buhund? Har en til fra før av, så det blir min andre buhund Veldig fornøyd med rasevalget hehe Da kan jeg trygt si at jeg ikke er medlem av denne gjengen lenger Blir spennende å følge dere andre som er heldige og får dere valp i år! Så dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Ja bare pass deg så tar jeg deg på ordet hehe Ta meg på ordet! Jeg vil passe lille minibuhunden! Hun er jo søtere enn sukker på bilder, så hun kan ikke være så verst i virkeligheten heller! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jeg prøver egentlig å ignorere denne tråden her av ren misunnelse over valpeplanene deres. Det er ikke så vellykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts