Floyd Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 I dag kom gladnyheten, det har blitt født en deilig liten tispe til oss! Hils på lille frøken navnløs, med en sommerfugl/pacman på ryggen. Nttå det var litt av ei lita søt ei. stilig merke på ryggen då 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Grattis Jankaa! I morgen er det valpebesøk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Grattis Jankaa! I morgen er det valpebesøk Seriøst, jeg er litt sånn for deg jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Seriøst, jeg er litt sånn for deg jeg Er der om en times tid!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Ååå, jeg hentet valp i oktober 2012, men allerede valpesyk igjen etter å ha lest denne tråden Skal følge med, selv om jeg har 2012 valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Ååå, jeg hentet valp i oktober 2012, men allerede valpesyk igjen etter å ha lest denne tråden Skal følge med, selv om jeg har 2012 valp! Har 2012 valp jeg også, men kan jo fortsatt få 2013 valp, eller? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Har 2012 valp jeg også, men kan jo fortsatt få 2013 valp, eller? Hehe, jaa, det hadde vært noe! Blir nok en liten stund før neste (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Da er det offisielt at det ikke blir noen munsterbebis på meg. Planen var å kunne ha endel avlastning hos foreldrene mine dersom jeg skulle føle at det ble litt mye med en aktiv fuglehund. Nå ligger mamma hjemme med skruer og plater i beinet så da utgår dessverre alt Dermed er jeg heller på utkikk etter en aktuell omplasseringshund, så satser jeg på lydighet i denne omgang Så gi gjerne et lite vink om noen vet om noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helinor Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Var og hilste på valpene for tredje gang i går, andre gang for ungene. Seks herlige mellompuddelnøster spiste, lekte, koste og kollapset til slutt i søvn. De er nå fire og en halv uke gammel og skikkelig små tykke hunder med uregjerlig pels. Så vakre og trygge! Reagerer ikke på pipeleker som ungene mine trykket på, på spontan latter og frydefulle hvin eller på klossete håndtering. Roper på oppmerksomhet fra både mennesker og de andre hundene når vi går ut fra valpekassa igjen. Og hundemamma lar oss holde på med ungene uten å mukke. Har godfølelse for dem alle og er så spent på hvilken som til slutt blir vår 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Valpebesøk i går, det ligger noen bilder i bloggen Valpene fordeles søndag ettermiddag/kveld *venter i spenning* 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Fant starter å bli stor gutt! 12 uker i dag, og vaksine skal tas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Fant starter å bli stor gutt! 12 uker i dag, og vaksine skal tas Lykke til Og så synes jeg du kan lage en liten presentasjon av disse 3 firbeinte under min hund, og få inn noen fine fantebilder. Jeg trenger noe koselig å titte på nå Edit: så klart fine bilder av damene også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Lykke til Og så synes jeg du kan lage en liten presentasjon av disse 3 firbeinte under min hund, http://hundesonen.no/forum/topic/67526-whippetene-2og-den-der/?p=1433646 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Nurkene kom til jorda idag! Verste er at når jeg endelig har tatt det tunge valget å stå over en liten Chico-datter, så blir dem jaggu født i tide til å delta som junior på Norsk Vinner '14. Jaja tough luck og slikt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Nurkene kom til jorda idag! Verste er at når jeg endelig har tatt det tunge valget å stå over en liten Chico-datter, så blir dem jaggu født i tide til å delta som junior på Norsk Vinner '14. Jaja tough luck og slikt.. Jammen, jammen... Synes du skal ha Chico-baby jeg!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Valpen min er født Så hit kommer det en kelpievalp om 7-8 uker! 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Nå er Tispa vi har sett på blitt parret, så nå er det bare og vente å se!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Nå er Tispa vi har sett på blitt parret, så nå er det bare og vente å se!! Spennende! Alltid litt skummelt å vente og se om det blir noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Tildeling i ettermiddag/kveld, tiden går sååååå sakte i dag! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Her for noen uker siden begynte tegnene på løpetid, regner med hun synkroniserer si løpetid med halvsøsteren sin. Så ser ikke bort fra at løpetida kommer 1-2 mnd før forventa, kanskje ikke så lenge til løpetid og parring? Nå kribler det i magen.... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Om en drøy uke flytter favoritten hjem til Bergen 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jeeej! Skal du ha på fôr? Kjempefin, da... Jeg liker dem når de er svarte jeg altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Jeeej! Skal du ha på fôr? Kjempefin, da... Jeg liker dem når de er svarte jeg altså! Deleie ja. Hun er nydlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Kjempefin kropp på a! Nydelig er hun! Jeg går og venter på april/mai jeg da. Det er da løpetiden er "planlagt". The good news is that om det blir noe av i det hele tatt, blir dette en sommervalp. The bad news is that jeg må ta meg fri fra jobben utenom rushtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Kjempefin kropp på a! Nydelig er hun! Jeg går og venter på april/mai jeg da. Det er da løpetiden er "planlagt". The good news is that om det blir noe av i det hele tatt, blir dette en sommervalp. The bad news is that jeg må ta meg fri fra jobben utenom rushtiden Med paring april/mai så er ikke valpen født i juni/juli - leveres i august tidligst - ikke sommervalp det. Rase da? Så får vi se da om det blir valp på meg i sommer - det kan være det om jeg forelsker meg skikkelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts