Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening søndag 16. september på Nordby, Vinterbro

Recommended Posts

Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle stappe en engangsgrill i bilen jeg? :) så går det ann å grille seg litt lunsj.

Hva synes dere?

Bra deal! Har en jeg også, hvis vi er mange og veldig sultne :)

Skrevet

Går det an å komme seg dit via kollektivtransport? Litt seint å spørre ja :P

Formen er så som så, men hadde vært gøy å være der for å ta bilder og øver på fellesdekk osv :whistle:

Skrevet

Går det an å komme seg dit via kollektivtransport? Litt seint å spørre ja :P

Formen er så som så, men hadde vært gøy å være der for å ta bilder og øver på fellesdekk osv :whistle:

Stoppet her heter Siriusveien. Du kan feks ta tog til Ski og buss 905 hit, eller buss 541 til Sjøskogen og 905 videre derfra. :)
Skrevet

Ok :)

Ser at det tar 1,5 time å komme seg dit og det føler jeg at jeg ikke har så veldig lyst til idag med denne formen... Men kos dere! :)

Skal ta med Frøken Retard å komme på besøk en dag snart! :)

Skrevet
Ok :)

Ser at det tar 1,5 time å komme seg dit og det føler jeg at jeg ikke har så veldig lyst til idag med denne formen... Men kos dere! :)

Skal ta med Frøken Retard å komme på besøk en dag snart! :)

Jeg tenkte faktisk på deg. Du kunne jo bare sagt ifra til meg. Jeg hadde ledig plass i bilen :-)

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på deg. Du kunne jo bare sagt ifra til meg. Jeg hadde ledig plass i bilen :-)

Aaaaah :) Takk for omtanken, :ahappy: jeg tenkte ikke på skyss i det hele tatt! Jaja.. Neste gang!

Skrevet

Skulle lage en bildetråd fra dagen, men jeg finner ikke post-knappen?! :shocked: *føle seg veldig dum*

Edit. Klarer å lage en tråd, altså...men finner ikke selve postknappen...

:lol: jeg la ut tråd jeg :P

• Like 1