Anette Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Jeg lurte på om jeg skulle stappe en engangsgrill i bilen jeg? så går det ann å grille seg litt lunsj. Hva synes dere? Siter
Guest LXT Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Jeg lurte på om jeg skulle stappe en engangsgrill i bilen jeg? så går det ann å grille seg litt lunsj. Hva synes dere? Bra deal! Har en jeg også, hvis vi er mange og veldig sultne Siter
Anette Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Bra deal! Har en jeg også, hvis vi er mange og veldig sultne tror jeg har 2-3 liggende i bilen etter div treff som ikke ble av Siter
Guest LXT Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 tror jeg har 2-3 liggende i bilen etter div treff som ikke ble av Da har vi en del ja Siter
May-Iren Nordnes Skrevet 15. September 2012 Rapporter Skrevet 15. September 2012 Jeg lurte på om jeg skulle stappe en engangsgrill i bilen jeg? så går det ann å grille seg litt lunsj. Hva synes dere? Jeg synes grilling er en veldig god ide'! Siter
pippin Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Går det an å komme seg dit via kollektivtransport? Litt seint å spørre ja Formen er så som så, men hadde vært gøy å være der for å ta bilder og øver på fellesdekk osv Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2012 Går det an å komme seg dit via kollektivtransport? Litt seint å spørre ja Formen er så som så, men hadde vært gøy å være der for å ta bilder og øver på fellesdekk osv Stoppet her heter Siriusveien. Du kan feks ta tog til Ski og buss 905 hit, eller buss 541 til Sjøskogen og 905 videre derfra. Siter
pippin Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Ok Ser at det tar 1,5 time å komme seg dit og det føler jeg at jeg ikke har så veldig lyst til idag med denne formen... Men kos dere! Skal ta med Frøken Retard å komme på besøk en dag snart! Siter
Anette Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Ok Ser at det tar 1,5 time å komme seg dit og det føler jeg at jeg ikke har så veldig lyst til idag med denne formen... Men kos dere! Skal ta med Frøken Retard å komme på besøk en dag snart! Jeg tenkte faktisk på deg. Du kunne jo bare sagt ifra til meg. Jeg hadde ledig plass i bilen :-) Siter
SiriEveline Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Æsj kjipt at jeg ikke så tråden før nå, men er mer enn gjerne med neste gang om jeg kan Siter
pippin Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Jeg tenkte faktisk på deg. Du kunne jo bare sagt ifra til meg. Jeg hadde ledig plass i bilen :-) Aaaaah Takk for omtanken, jeg tenkte ikke på skyss i det hele tatt! Jaja.. Neste gang! Siter
Anette Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Bra trening og hyggelig kos på terrassen etterpå :-) 2 Siter
May-Iren Nordnes Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Skulle lage en bildetråd fra dagen, men jeg finner ikke post-knappen?! *føle seg veldig dum* Edit. Klarer å lage en tråd, altså...men finner ikke selve postknappen... Siter
Anette Skrevet 16. September 2012 Rapporter Skrevet 16. September 2012 Skulle lage en bildetråd fra dagen, men jeg finner ikke post-knappen?! *føle seg veldig dum* Edit. Klarer å lage en tråd, altså...men finner ikke selve postknappen... jeg la ut tråd jeg 1 Siter
May-Iren Nordnes Skrevet 17. September 2012 Rapporter Skrevet 17. September 2012 jeg la ut tråd jeg Takk! Hilsen Blondie 1 Siter
Recommended Posts