Ymirheim Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Får ikke lov til å ha mer enn to hunder her i huset av samboeren, så får vente til neste år. hils samboeren din å si at han er teit 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 hils samboeren din å si at han er teit Skal gjørra det! 1 Siter
Toril Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Får ikke lov til å ha mer enn to hunder her i huset av samboeren, så får vente til neste år. Du,den ene der kan jo ny-valpen bære for deg...hun gjelds ikke som en hel hund Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Du,den ene der kan jo ny-valpen bære for deg...hun gjelds ikke som en hel hund Prøver å si det, men det hjelper visst ikke. Siter
Ymirheim Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Prøver å si det, men det hjelper visst ikke. hehehe ;p tenkte å dra igang en gjettekonkuransse da ;p riktig gjettet får en overraskelse (å nei, ikke en valp) jeg tipper; 3 hannhunder og 5 tisper (håper, håper) Siter
SoppenCamilla Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Okei, hun er svær? Gjetter sju, jeg da. Tre tisper og fire hannhunder! Siter
Ymirheim Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Okei, hun er svær? Gjetter sju, jeg da. Tre tisper og fire hannhunder! normalt stor, ihvertfall i forhold til andre rottweilertisper jeg har sett på 8-9 ukers drektighet. kan legge ut bilde når jeg kommer hjem fra jobb i kveld 1 Siter
Ymirheim Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 bilder fra i dag (dag 62/58) 1 Siter
Strøssel Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 9 små . 4 hanner og 5 tisper :- D Siter
Kattapult Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 9 gjetter jeg også, 3 tisper og 6 hanner Siter
lucy Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 5 nurk, to gutter og tre jenter Siter
Snickers Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Så spennende, gjetter 6 valper, 5 tisper og én hann Siter
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 7! 4 tisper og tre gutter! Siter
shira Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 tiper 8, 5 jenter og 3 gutter (sier samboeren min) Siter
Ymirheim Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Det er ikke lov å gjette flere gutter enn jenter altså! jeg vil ha mest jenter Hehe:) Siter
tm100021 Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 9! seks hanner, tre tisper Siter
Shlush Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Jeg tipper 9 stk, 4 tisper og 5 hannhunder hehe! Siter
Ymirheim Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Okei, hun er svær? Gjetter sju, jeg da. Tre tisper og fire hannhunder! 9 små . 4 hanner og 5 tisper :- D liker 9 gjetter jeg også, 3 tisper og 6 hanner :angry: 5 nurk, to gutter og tre jenter Så spennende, gjetter 6 valper, 5 tisper og én hann 7! 4 tisper og tre gutter! 8, 4 av hver tiper 8, 5 jenter og 3 gutter (sier samboeren min) akkurat det jeg vil ha 9! seks hanner, tre tisper :angry: Jeg tipper 9 stk, 4 tisper og 5 hannhunder hehe! nei, nei, nei... dere må gjette mest tisper (så forhåpentligvis blir det det) vi har 4 int i tispe + oss selv. og en av de int kan kanskje ta hannhund om det ikke kommer nok tisper så jeg vil ha minst 5 tisper (hør etter nå da!) Siter
ToneS Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Jeg tipper 6 jeg, 4 tisper og 2 hanner Siter
Vimsan Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Spännande detta Lycka till! Hmmm... jag tror det är 8 valpar, 6 hanhundar och 2 tikar Siter
Ymirheim Skrevet 11. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 Å der droppet tempen til under 37 grader. 36,8 grader nå. Blir spennende å se hvor langt ned den går før den øker igjen 1 Siter
Ymirheim Skrevet 12. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2012 Hun lurte oss bare tempen har vært på 37,2 alle andre målingene jeg har gjort siden i går kveld. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet (men egentlig som forventet, termin i forhold til siste parring er jo ikke før på mandag) Siter
Ymirheim Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Update: Her skjer det ingenting, nada, zip, nothing Gah! Jeg er så lei av å vente på at oppblokkinga skal starte, hver natt siden fredag har hun hatt kynnere, men så utpå morgenen så roer det seg og hun legger seg til å sove... Termin i forhold til siste parring (som var den mest vellykkede av de) er jo i dag, så egentlig så er det jo bare bra at de ikke har kommet før, men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig Noen som vet hvor mange dager de kan ha kynnere før fødselen starter på ordentlig? Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.