Annegru Skrevet 20. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Tihi! Denne var søt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Tihi! Denne var søt Haha, jeg har akkurat lagt til den oppskriften på Ravelry 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Jeg strikker og strikker på patentskjerfet. Sukk. Dette må vel være greit prosjekt for akrylgarn? http://attic24.typepad.com/weblog/blooming-flower-cushion.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Dette må vel være greit prosjekt for akrylgarn? http://attic24.typepad.com/weblog/blooming-flower-cushion.html Jeg hadde brukt bomull tror jeg. Lucy er forøvrig ei dritflink dame! Snakk om fargeglad. Huset hennes er virkelig muntert, men bittelitt busy også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Tihi! Denne var søt *klippe bilde* Herlighet så stilig da, men modellen virket ikke akkurat fornøyd. Jeg strikker på en cape i marius-mønster, og jeg gleder meg til den blir ferdig. Håper jeg får den til, for den er skikkelig fin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Mange fine mønstre her! http://issuu.com/talpa/docs/262_patrones_crochet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Ferdig med 1 vott, jeg skulle vært ferdig med 2 og sendt dem avgårde på mandag.. Jaja, hun får få et bilde av hva som venter med kortet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Denne holder jeg på med nå. Har kommet halvveis i mønsteret, og så langt så syns jeg den er enklere enn jeg trodde. Mye lettere å strikke det der enn å strikke sokker syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Den capen var stilig! Ser ut som det brukes tykke pinner? Jeg har speilvendt puddelen til neste vott og byttet ut Ylva med Mr. B., så da setter jeg igang med vott nr 2 Gleder meg til jeg er ferdig så jeg kan fortsette på mariusgenseren! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Strikkes på tykke pinner ja. 7 og 8. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Stripekjolen er ferdig. Og den kommer aldri til å bli brukt. Strikket i strl 1 år, men den ***** kantstrikken ble så stram rundt halsen at jeg ikke får den over hodet hennes nå engang. Strikka så løst jeg bare greide, men den er jo helt rar og helt uelastisk. Mulig jeg har gjort noe feil, men jeg får jo ikke til å rekke opp og fortsette midt i sånne rare teknikker. Sukk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Stripekjolen er ferdig. Og den kommer aldri til å bli brukt. Strikket i strl 1 år, men den ***** kantstrikken ble så stram rundt halsen at jeg ikke får den over hodet hennes nå engang. Strikka så løst jeg bare greide, men den er jo helt rar og helt uelastisk. Mulig jeg har gjort noe feil, men jeg får jo ikke til å rekke opp og fortsette midt i sånne rare teknikker. Sukk.. Du har ikke bilde så kanskje noen har glupe tips? Har blitt lite strikking i det siste, da jeg er opptatt med å pynte opp de nye burene til hundene. Nå er 2 av 3 madrasser ferdig. Siste skal jeg begynne på i dag tenkte jeg 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Du har ikke bilde så kanskje noen har glupe tips? Har blitt lite strikking i det siste, da jeg er opptatt med å pynte opp de nye burene til hundene. Nå er 2 av 3 madrasser ferdig. Siste skal jeg begynne på i dag tenkte jeg Jeg kan fikse bilde. Lurer på å prøve å rekke opp og strikke vanlig kant med rett-vrangt istedet. Evt sende den til mamma.. Eller kanskje prøve på nytt. Jeg er ganske sikker nå på at jeg har gjort et eller annet feil, for kantstrikken rundt ermene og nederst på bolen er jo lik, men der er den elastisk... Hm, mystisk. Jeg har begynt på et par spiralsokker i mellomtiden, behøvde noe jeg kunne mestre og som blir fort ferdig nå. De skal bli barselgave til en liten keiser som kommer i mars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg kan fikse bilde. Lurer på å prøve å rekke opp og strikke vanlig kant med rett-vrangt istedet. Evt sende den til mamma.. Eller kanskje prøve på nytt. Jeg er ganske sikker nå på at jeg har gjort et eller annet feil, for kantstrikken rundt ermene og nederst på bolen er jo lik, men der er den elastisk... Hm, mystisk. Jeg har begynt på et par spiralsokker i mellomtiden, behøvde noe jeg kunne mestre og som blir fort ferdig nå. De skal bli barselgave til en liten keiser som kommer i mars Kan være en ide å strikke vanlig kant ja, for dumt å ikke få brukt den! Spiralsokkene så artige ut! Kjekt når man er usikker på str til bittesmå føtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Mange fine mønstre her! http://issuu.com/talpa/docs/262_patrones_crochet Wow! Herved bokmerket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Ferdig med genser til tantebarnet! Er kjempefornøyd, og tipper den kommer til å falle i smak Og så ble det såpass mye garn til overs at jeg har begynt på en lue i samme garnet 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Så flinke dere er!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Nydelig genser Garmen!! Hvilket garn er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Jeg har begynt å strikke genser Dere får hjelåemeg når jeg kommer et stykke vidre, enn så lenge har jeg hundrevis av timer (føles det ut som) med glattstrikk foran meg. Fryktelig usikker på om jeg får til toppen og hals. Ermene skal syns på og bolen (?) skal klippes opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Drømte i går at jeg hadde strikket min første genser og skulle veldig stolt vise frem til Mari . Hahaha. Også var det jo bare såå lett å feste på armene! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Nydelig genser Garmen!! Hvilket garn er det? Det er tjukk merino fra pickles http://shop.pickles.no/no/produkter/garn/abuelita-tjukk-merino-multi/abuelita-tjukk-merino-multi-eventyr.html Såååååå deilig og pusete garn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Drømte i går at jeg hadde strikket min første genser og skulle veldig stolt vise frem til Mari . Hahaha. Også var det jo bare såå lett å feste på armene! Ha ha! Du er søt! Jeg holder på med genser nå jeg, og har bare armene igjen. Jeg svømmer i den! Herregud, sånn er det å bytte garntykkelse og pinner på slump altså. Ikke helt heldig. Tror nesten jeg må legge ut bilde når jeg er ferdig, for det er litt over grensen til det komiske. Det er tjukk merino fra pickles http://shop.pickles.no/no/produkter/garn/abuelita-tjukk-merino-multi/abuelita-tjukk-merino-multi-eventyr.html Såååååå deilig og pusete garn Ja, det er deilig. Og du valgte en kjempefin farge! Men info sånn til dere andre, Abuelita Tjukk Merino nupper endel og siden det er ett tråds garn så tover det også relativt lett. Dette er bare bra på barnehageplagg f.eks, gir slitesterke plagg, men kjekt å vite når man skal bruke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Jeg har begynt å strikke genser Dere får hjelåemeg når jeg kommer et stykke vidre, enn så lenge har jeg hundrevis av timer (føles det ut som) med glattstrikk foran meg. Fryktelig usikker på om jeg får til toppen og hals. Ermene skal syns på og bolen (?) skal klippes opp. Det er derfor jeg strikker min første genser slik at man strikker bolen, armene, setter alt på en pinne og strikker halsen Så slipper jeg montering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Det er derfor jeg strikker min første genser slik at man strikker bolen, armene, setter alt på en pinne og strikker halsen Så slipper jeg montering Går det ann? Bah:p 17 cm på to dager i herrestr genser, dette går sakte:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Vill og gal og dobbeltposter. Genser in making! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts