Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrere eller ikke?


L.M.
 Share

Recommended Posts

Problemet er at normal løpetidsoppførsel også ses på som unormalt. Det er normalt at de kan bli slappere, det er normalt at de kan bli mer grinete, det er normalt at de kan bli innbilt drektige. Det er når det er mye av det, over lenger tid man kan begynne å kalle det et problem.

Noen tisper blir jo veldig ille og andre ikke, så det er jo forskjeller der også. Vist de blir innbilte hver gang, og sliter veldig som i mnd etter, er jo ikke det bra for hunden heller.

Å noen blir jo så grinete at man nesten ikke kan ta i de uten at de flyr i flint. Å det er jo ikke akkurat morro å ha de i hus da, vist de er sånn 2-4 ganger i året. Det blir ganske mange mnd i året av hundens liv som ikke er bra for hverken den eller de rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har to hannhunder, en på 10 år og en på litt over 2 år :-) Ingen av de er kastrerte og ingen av de blir det uten alvorlig sykdom. Jeg synes terskelen for kastrering er for lav hos mange for man tar fa

Aha, I see, takk for oppklaring ;D Kanskje han forresten bare er smart nok til å gjemme dem??

Harly er krypt, og etter mange runder med meg selv bestemte jeg meg for å kastrere. En stein lå i lysken og en lå i buken. Operasjonen gikk fint og han har ingen adferdsedringer nå i ettertid. Kas

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...